تلگرام عراق

تلگرام تسلیم دولت عراق شد!

وزارت ارتباطات عراق از رفع ممنوعیت پیام رسان تلگرام خبر داد و گفت این پیام رسان با دولت عراق برای جلوگیری از انتشار اطلاعات شهروندان همکاری می‌کند.

تلگرام که یکی از پیام رسان های محبوب در کشور عراق برای انتشار اخبار و اشتراک گذاری محتوا محسوب می‌شود توسط وزارت ارتباطات این کشور مسدود شد. وزارت ارتباطات عراق از دلایل این مسدودسازی به انتشار اطلاعات خصوصی مردم نظیر نام،‌ آدرس و روابط خانوادگی آنها در برخی از کانال‌ها اشاره کرده بود.

رفع فیلتر تلگرام در عراق

وزارت ارتباطات عراق در آن زمان اعلام کرد این پیام رسان به درخواست همکاری دولت عراق برای جلوگیری از انتشار اطلاعات مردم پاسخ نداده بود؛ اما سرانجام این وزارتخانه روز گذشته از رفع فیلترینگ تلگرام خبر داد و اعلام کرد این پیام رسان حاضر به همکاری با دولت عراق شده است.

تلگرام در خصوص پذیرش همکاری با دولت عراق عنوان کرد انتشار اطلاعات خصوصی افراد بدون رضایت کاربران با قوانین تلگرام مغایرت داشته و چنین محتواهایی توسط بازرسان حذف می‌شوند. در واقع بررسی‌کنندگان محتوای این پیام رسان اخیرا چندین کانال منتشر کننده داده‌های خصوصی را حذف کردند. نمایندگان Telegram تاکید کردند این پیام رسان هیچ درخواستی برای ارائه داده‌های خصوصی کاربران نداشته و هیچ اطلاعاتی را به اشتراک نگذاشته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*