تیگو 8 پرو e پلاس

درخشش تکنولوژی در تیگو 8 پرو e پلاس

خودروی تیگو 8 پرو e پلاس که به‌‌عنوان اولین خودروی پلاگین-هیبرید مونتاژی، اخیرا توسط فونیکس رونمایی شده است به 13 مورد از سیستم دستیار هوشمند راننده‌ (ADAS) مجهز است. دستیار هوشمند راننده در این خودرو با بهره‌گیری از فناوری‌های روز و بهبود ایمنی در رانندگی، تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر را برای سرنشینان فراهم می‌کند.

ایمنی هوشمند

سیستم FCW (Forward Collision Warning ) به‌معنای سیستم هشدار برخورد از جلو که در موارد نیاز اضطراری نظیر ترمز ناگهانی خودروی جلویی، در قالب نمایشگر و صوت، هشدار می‌دهد و راننده را از خطرات احتمالی آگاه می‌سازد.

تیگو 8 پرو e پلاس

سیستم BSD (Blind Spot Detection) به‌معنای رادار نقطه کور با استفاده از سنسور رادار، نقطه کور نمای خودرو را به‌طور پیوسته رصد می‌کند و از طریق یادآوری از طریق نمایش هشدار در قسمت بیرونی آینه‌های جانبی، راننده را از حضور خودروها در نقاط کور آگاه می‌سازد.

تیگو 8 پرو e پلاس

سیستم RCTA ( Rear Cross Traffic Alert) به‌معنای سیستم هشدار ترافیک جانبی نیز با شناسایی نواحی دوطرفه‌ پشت خودرو، ایمنی رانندگی را بهبود می‌بخشد و به کاربران امکان تصمیم‌گیری سریع‌تر و جلوگیری از شکل‌گیری حادثه را در حین رانندگی فراهم می‌آورد.

تیگو 8 پرو e پلاس

فناوری‌های پیشرفته ایمنی تیگو 8 پرو e پلاس

AEB (Automatic Braking System) به‌معنای ترمز اضطراری خودکار، امنیت رانندگان و سرنشینان را بهبود می‌بخشد. AEB به راننده کمک می‌کند تا در مواقع لازم و حساس، ترمز اضطراری را به‌صورت خودکار فعال کرده و از تصادفات احتمالی به‌شکل هوشمندانه‌ای جلوگیری کند. همچنین در مواقعی که یک عابر پیاده یا وسیله نقلیه ناگهانی شناسایی می‌شود، امکان واکنش سریع‌تر از انسان را دارد. این ویژگی در رانندگی‌های شهری پرکاربرد است و باعث بهبود و ارتقای سطح رانندگی می‌شود.

tiggo-8-pro-e-plus

تجربه رانندگی لذت بخش‌تر

ACC (Adaptive Cruise Assist) سرعت خودرو را به‌صورت خودکار به نسبت سرعت خودروی جلویی تنظیم می‌کند. این ویژگی به‌صورت هوشمندانه فاصله ایمن بین خودروها را حفظ می‌کند و ایمنی رانندگان را ارتقاء می‌دهد.

tiggo-8-pro-e-plus

LDW (Lane departure Warning) به‌معنای سیستم هشدار خروج از لاین می‌تواند تجربه‌ای واقعی از رانندگی با دست‌های آزاد را فراهم کند و همچنین توانایی کنترل خودرو برای رانندگی مداوم در خط فعلی در حال حرکت کمک می‌کند. این مورد نه‌تنها می‌تواند به‌طور موثر ایمنی رانندگی را بهبود بخشد، بلکه خستگی رانندگی را نیز کاهش می‌دهد. چه در رانندگی روزانه و چه در مواجهه با موقعیت‌های غیرمنتظره، تیگو 8پرو e پلاس می‌تواند تجربه رانندگی ایمن و بدون نگرانی را برای شما فراهم آورد و متعهد به ارائه تکنولوژی پیشرفته به مصرف کنندگان است.

tiggo-8-pro-e-plus

تیگو 8 پرو e پلاس از به‌روزترین فناوری جهان برای تحقق هیبرید یکپارچه منحصربه‌فرد استفاده می‌کند و با یک بار شارژ کامل باتری و باک پر از بنزین می‌تواند حدود 1000 کیلومتر را طی کند. خودروی تیگو 8 پرو e پلاس قدرت یک SUV هوشمند لوکس رده بالا را از نظر پیکربندی ایمنی، قدرت خودرو، عمر باتری و فناوری نشان می‌دهد و همچنین تجربه رانندگی لوکس‌تر و راحت‌تری را برای کاربران فراهم می‌سازد. تیگو 8 پرو e پلاس فرصت مناسبی برای ساختن محیطی سبز و امن برای تمام کسانی است که به آینده نگاه متفاوت و ویژه‌ای دارند.