مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G9

تمجید منتقدان از مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G9 سامسونگ

مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G9 سامسونگ پس از بررسی توسط منتقدان توانست عنوان‌هایی چون «انتخاب برتر» و «برگزیده کارشناسان» را از آن خود کند. در ادامه با این مانیتور گیمینگ سامسونگ آشنا می‌شویم.

رسانه‌های تخصصی حوزه فناوری، لقب محصولی پیشرو را برای مانیتور گیمینگ جدید سامسونگ به‌نام Odyssey OLED G9 در نظر گرفتند. مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G9 که توسط رسانه‌هایی نظیر Techaeris و Stuff مورد بررسی قرار گرفته، توانسته از سوی منتقدان، عنوان‌هایی چون «انتخاب برتر» و «برگزیده کارشناسان» را از آن خود کند.

آشنایی با مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G9 سامسونگ 

سامسونگ با هدف گسترش خانواده مانیتورهای گیمینگ سری اودیسه خود در اواخر خرداد امسال مانیتور 49 اینچی G95SC را روانه بازارهای جهانی کرد. اودیسه G9 به‌عنوان اولین مانیتور DQHD OLED جهان محسوب می‌شود که به فناوری پیشرفته ارتقای کیفیت تصویر با هوش مصنوعی (AI upscaling) و زمان واکنش فوق سریع‌ 0.03 میلی‌ثانیه‌ای مجهز شده است.

مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G9

مانیتور Odyssey OLED G9 سامسونگ دارای صفحه‌نمایش خمیده با انحنای 1800R بوده و به‌عنوان نخستین مانیتور OLED جهان شناخته می‌شود که از وضوح تصویر Dual QHD (5,120 x 1,440) با نسبت تصویر 32:9 بهره می‌برد. نسبت تصویر مناسب به‌همراه صفحه‌نمایش بزرگ و عریض این مانیتور باعث شده تا کاربران بتوانند از تماشای تصاویر مهیج بازی‌ها لذت ببرند.

ضمن این‌که این مانیتور با زمان واکنش فوق سریع 0.03 میلی‌ثانیه و نرخ تازه‌سازی 240 هرتزی باعث می‌شود تا عملکرد گیمرها در انجام بازی‌ها به‌میزان چشمگیری افزایش پیدا کند.

Odyssey OLED G9

مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G9 سامسونگ با طراحی منحصربه‌فرد خود می‌تواند به‌خوبی به تمام نیازهای گیمرها پاسخ دهد. در واقع ابعاد گسترده و منحنی جذاب این مدل و تجربه بصری فراگیر آن باعث می‌شود تا گیمرها به‌خوبی به عمق محتوای در حال پخش نفوذ کنند و حداکثر تمرکز را داشته باشند.

نورپردازی RGB در پشت بدنه پلاستیکی به‌عنوان یکی دیگر از برترین ویژگی‌های مانیتور G95SC محسوب می‌شود؛ کاربران می‌توانند این نورپردازی را روی 52 رنگ مختلف تنظیم کنند. از سایر امکانات کاربردی این مانیتور گیمینگ سامسونگ می‌توان به Picture-in-Picture و Picture-by-Picture اشاره کرد که قادر به نمایش همزمان تصاویر از دو منبع ورودی است. در ادامه، نظر منتقدان در مورد مانیتور Odyssey OLED G9 سامسونگ را بررسی خواهیم کرد.

نظرات منتقدان در مورد مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G9

انتخاب برتر

مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G9

سایت Techaeris پس از بررسی مانیتور G95SC سامسونگ برای آن دو عنوان درخشان «برگزیده کارشناسان» و «انتخاب برتر 2023» را در نظر گرفت. همچنین این مانیتور با صفحه نمایش OLED چشم‌نواز، رنگ‌های زنده و طبیعی، کنتراست بالا و نرخ به‌روزرسانی 240 هرتزی موفق به دریافت امتیاز 10 از 10 شد. وب‌سایت Techaeris در خصوص این مانیتور نوشت:

«مانیتور G95SC تجربه‌ای حیرت‌انگیز از بازی که هر گیمر به دنبال آن است را ارائه می‌دهد. اگر به‌دنبال خرید یک مانیتور گیمینگ DQHD هستید، مانیتور G95SC بهترین گزینه است.»

برگزیده کارشناسان

وب‌سایت تخصصی Reviewed نیز پس از بررسی مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G9 اعلام کرد این مانیتور گیمینگ لوکس با رنگ‌های غنی و عالی به‌خوبی می‌تواند به نیاز گیمرها پاسخ دهد و شایسته دریافت عنوان «برگزیده کارشناسان» این وب‌سایت است. این رسانه از مزیت‌های مانیتور Odyssey OLED G9 به وضوح تصویر، شفافیت، طراحی شیک و بهره‌مندی از قابلیت‌های یک تلویزیون هوشمند اشاره کرد و نوشت:

«گیمرها عاشق این مانیتور خواهند شد؛ چرا که از رنگ و کنتراست مناسب برای ارائه حس واقعی و عمیق از تصاویر بهره می‌برد و برای ارائه یک گیم‌پلی روان و سریع دارای کیفیت لازم است.»

مانیتور 5 ستاره

اودیسه OLED G9

سایتStuff نیز پس از بررسی تخصص مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G9 سامسونگ برای آن 5 ستاره کامل را در نظر گرفت. منتقدان این وب‌سایت برای مانیتور گیمینگ G9 دو عنوان «صفحه‌نمایش OLED بزرگ و فوق‌العاده با عملکردی شگفت‌انگیز» و «یکی از بهترین مانیتورهای گیمینگ حال حاضر» را مطرح کردند.

همچنین منتقدان این وب‌سایت بر این باورند که مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G9 می‌تواند یک «تجربه یک لذت کامل و مطلق» را ارائه دهد و از لحاظ فنی یکی از بهترین مانیتورهای ساخته شده محسوب می‌شود.

جایزه پلاتینیوم

وبسایت T3 نیز با بررسی این مانیتور گیمینگ سامسونگ نوشت: مانیتور Odyssey OLED G9 می‌تواند سطح جدیدی از تصاویر جذاب را ارائه دهد و یک تجربه بصری سطح بالا و منحصربه‌فرد را به‌همراه داشته باشد. منتقدان این وب‌سایت علاوه بر 5 ستاره کامل، برای آن عنوان «جایزه پلاتینیوم» را در نظر گرفتند. وب‌سایت T3، مانیتور G9 را همان مانیتور جذابی می‌داند که گیمرها عاشق آن هستند.

علاوه بر نظر منتقدان، آمارها نیز از افزایش محبوبیت مانیتور Odyssey OLED G9 در سراسر جهان حکایت دارند. طبق آمارها، 1800 دستگاه از این مانیتور در آمریکای شمالی طی کمتر از دو هفته و در ابتدای تولید، همچنین در اروپا 700 دستگاه و در کره 100 دستگاه فقط ظرف مدت 1 ساعت به فروش رسیدند.

آمارهای سه ماهه اول سال 2023 نیز نشان می‌دهند سامسونگ توانسته 23 درصد از سهم بازار جهانی در بخش «مانیتورهای مخصوص بازی با نرخ به‌روزرسانی 100 هرتز یا بالاتر» را از آن خود کند و برای پنجمین سال پیامی به برند برتر این عرصه تبدیل شود.

هون چانگ، معاون بخش نمایشگرهای سامسونگ در خصوص موفقیت‌هایی که مانیتور Odyssey OLED G9 کسب کرده گفت به این‌که محصول ما توسط منتقدان برجسته گیمینگ به رسمیت شناخته شده، افتخار می‌کنیم. هنگامی که این محصول را روانه بازار کردیم، بر این باور بودیم که این محصول سطح مانیتورهای OLED را افزایش خواهد داد. رویای ما طراحی مانیتوری با کیفیت تصویر بی‌نظیر و قابلیت‌های نوآورانه گیمینگ بود که توسط این محصول محقق شده است.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*