ایران تلنت

چطور در ایران تلنت کار پیدا کنیم؟

برای بسیاری از افراد، پیدا کردن کار و شروع جستجوی شغلی از میان صدها فرصت شغلی ممکن است کاری کلافه‌کننده و خسته‌کننده باشد. خسته‌کننده بودن این کار به این دلیل است که شما باید رزومه خود را آماده کنید، آن را برای هر فرصت شغلی به‌روز کنید، سراغ بررسی فرصت‌های شغلی بروید، رزومه خود را برای بهترین گزینه‌ها ارسال کنید و در نهایت، منتظر و بلاتکلیف بمانید تا از سمت شرکت‌ها جوابی بگیرید. هر میزان سابقه و تجربه کار داشته باشید، باز هم به یک وب‌سایتی نیاز دارید تا بتوانید تمام این مراحل را به‌صورت یکجا و منظم و مرتب پیش ببرید. ایران تلنت برای همین کنار کارجویان است تا به آنها کمک کند تا فرآیند کاریابی خود را هوشمندانه و سریع‌تر پیش ببرند.

کاریابی در ایران تلنت به شما این امکان را می‌دهد تا بررسی فرصت‌های شغلی را بر اساس رزومه خود انجام دهید. کارجویان این امکان را دارند تا در ایران تلنت، نتایج جستجوی شغلی را بر اساس حقوق، صنعت، تحصیلات، عنوان شغلی، سطح تجربه و موارد دیگر فیلتر و نتایج را به خواسته خود نزدیک‌تر کنند. همچنین، با ثبت‌نام در ایران تلنت و پر کردن رزومه، این فرصت برای کارجویان فراهم است که جدیدترین فرصت‌های شغلی حیطه‌ی کاری خود را از طریق ایمیل دریافت کنید و سریع‌تر از دیگر متقاضیان، برای آنها رزومه ارسال کنید.

با دنبال کردن این مراحل در صفحه ایران تلنت فارسی و ایران تلنت انگلیسی، می‌توانید بیشترین بهره را از کاریابی در ایران تلنت ببرید:

  • یک حساب به صورت رایگان در ایران تلنت ایجاد کنید و رزومه خود را در رزومه ساز ایران تلنت بسازید. (می‌توانید رزومه خود را در پروفایل ایران تلنت نیز قرار دهید)
  • آگهی‌های استخدام را بر اساس موقعیت مکانی جستجو کنید.
  • نتایج را بر اساس نیاز خود فیلتر کنید.
  • برای اینکه از جدیدترین آگهی‌های استخدامی باخبر شوید، می‌توانید ارسال ایمیل را فعال کنید.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت‌ها، سراغ پروفایل آنها بروید و درباره آنها تحقیق کنید.

نکاتی برای استفاده از ایران تلنت برای کاریابی

استفاده از ایران تلنت برای کاریابی، شما را به انبوهی از فرصت‌های شغلیِ شرکت‌های معتبر و شناخته‌شده ایران متصل می‌کند و این یعنی، شانس استخدام در بهترین شرکت‌های ایران را پیدا خواهید کرد. در ادامه به معرفی چند ویژگی ایران تلنت می‌پردازیم که برای کارآمدتر کردن کاریابی خود، می‌توانید از آنها استفاده کنید.

یک حساب رایگان در ایران تلنت ایجاد کنید و رزومه خود را بسازید

با ساخت حساب کاربری در ایران تلنت، می‌توانید در زمان بررسی فرصت‌های شغلی، مواردی که بیشترین ارتباط را با رزومه‌تان را ذخیره کنید تا بعدا به آنها مراجعه و برای آنها رزومه ارسال کنید. این مشاغل را می‌توانید در صفحه فرصت‌های شغلی نشان‌شده در حساب کاربری خود پیدا کنید. پس از ارسال رزومه نیز، می‌توانید وضعیت درخواست خود را از صفحه رزومه‌های ارسال شده پیگیری کنید. این ساده‌ترین راه برای پیگیری جستجوی شغلی است.

هنگامی که فرصت‌های شغلی را بررسی و برخی از مناسب‌ترین گزینه‌ها را ذخیره کردید، می‌توانید سراغ رزومه ساز ایران تلنت بروید و با کمک این رزومه ساز، سند بازاریابیِ قوی و حرفه‌ای بسازید تا بتوانید در آن تجربیات و مهارت‌های مرتبط خود را برجسته کنید. علاوه بر این، صدها شرکت و کارفرما در بانک رزومه ایران تلنت به دنبال افراد واجد شرایط می‌گردند و با ساخت رزومه در این وب‌سایت، می‌توانید خود را در معرض دید این کارفرمایان قرار دهید.

فرصت‌های شغلی را بر اساس نیاز خود فیلتر کنید

ایران تلنت

اگر از تمام نیازمندی‌های خود در کاریابی باخبر هستید، می‌توانید از فیلترهای ایران تلنت در نوار منو استفاده کنید تا مناسب‌ترین گزینه‌ها را در نتایج جستجو مشاهده کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا در زمان، صرفه‌جویی کنید و همان مواردی را مشاهده کنید که با رزومه شما مطابقت دارند. برخی از این فیلترها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • مکان
  • گروه شغلی
  • زمان انتشار آگهی
  • صنعت
  • رده سازمانی
  • زمینه تحصیلی
  • جنسیت
  • شرکت
  • نوع استخدام
  • نوع محل کار
  • آگهی‌های نمایشگاه کار
  • استخدام سرباز امریه
  • استخدام فوری

ارسال ایمیل را فعال کنید

در مرحله بعد کاریابی خود، می‌توانید ارسال ایمیل را فعال کنید. جدیدترین فرصت‌های شغلی‌ای که از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌شوند، مشاغلی هستند که با معیارهای مورد علاقه شما و همچنین رزومه شما مطابقت دارند. این یک راه راحت برای مشاهده آگهی‌های شغلی جدید به محض انتشار در ایران تلنت است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت‌ها تحقیق کنید

اگر شغلی پیدا کردید که به نظرتان جالب آمد و خواستید درباره شرکت منتشرکننده آگهی استخدام آن بیشتر بدانید تا برای مصاحبه آماده شوید، این فرصت را دارید تا به صفحه شرکت‌ها در ایران تلنت مراجعه کنید و با آنها بیشتر آشنا شوید. در صفحه شرکت‌ها در ایران تلنت، می‌توانید نظر کارمندان فعلی و سابق این شرکت‌ها را بخوانید، از کلیت شرکت آگاهی به‌دست آورید، تصاویر، آدرس سایت و موقعیت مکانی شرکت را مشاهده کنید و در نهایت به تمام فرصت‌های شغلی شرکت دسترسی پیدا کنید.

تحقیق در مورد هر شرکتی قبل از مصاحبه، به شما کمک می‌کند تا به این درک برسید که آیا این شرکت برای شما مناسب است یا خیر و همچنین، سؤالات آگاهانه‌ای از مصاحبه‌کننده خود بپرسید.

کاریابی حرفه‌ای و آسان با ایران تلنت

ایران ‌تلنت اولین وب‌سایت استخدامی ایران است که بیش از یک میلیون نفر از جامعه متخصصان و مدیران ایرانی در آن عضو هستند و سالانه بیش از 8000 نفر از طریق آن به استخدام شرکت‌ها در می‌آیند. کارجویان و متخصصان می‌توانند با مراجعه به ایران تلنت رزومه خود را به صورت آنلاین بسازند، فرصت‌های شغلی را بررسی کنند، آنها را با توانایی‌ها و مهارت خود بسنجند و در نهایت برای مدیران شرکت‌های معتبر رزومه خود را ارسال کنند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*