آنر ایکس ۵ پلاس

گوشی آنر ایکس 5 پلاس معرفی شد؛ یک ارزان قیمت فوق العاده

گوشی Honor X5 Plus، با قیمتی فوق‌العاده ارزان و مشخصاتی قابل قبول معرفی شد. در اینجا امکانات و تصاویر موبایل جدید آنر ایکس ۵ پلاس را ببینید.

بسیاری از کاربران تصور می‌کردند آنر پس از جدایی از هواوی، نتواند عملکرد خوب خود را ادامه دهد اما با گذشت زمان مشخص شد این شرکت نه تنها می‌تواند به تنهایی عملکرد خوبی داشته باشد، بلکه گاهی گوشی‌هایی را معرفی می‌کند که از محصولات هواوی بهتر، اقتصادی‌تر یا جذاب‌تر هستند. جدیدترین محصول Honor، گوشی ایکس ۵ پلاس است که می‌تواند لقب خوش‌قیمت‌ترین گوشی این ماه را از آن خود کند.

با گوشی موبایل آنر ایکس 5 پلاس آشنا شوید

گوشی آنر ایکس 5 پلاس با قیمتی کمتر از ۱۰۰ دلار راهی بازارهای جهانی می‌شود و با این قیمت کاربران به یک دوربین نسبتا باکیفیت، باتری بزرگ، نمایشگری با رزولوشن خوب و یک طراحی فوق‌العاده دست پیدا می‌کنند.

طراحی و دوربین آنر ایکس 5 پلاس

برگ برنده بزرگ این گوشی آنر در کنار قیمت بسیار خوبش، طراحی چشم‌نوازش است. آنر در این گوشی از زبان طراحی مخصوص خودش استفاده کرده که بارها در دیگر گوشی‌های این برند هم شاهدش بوده‌ایم. ماژول دوربین گوشی گوشی ظاهری شبیه به گوشی‌های پرچمدار آنر دارد و جنس بدن اصلا قیمت این گوشی را عیان نمی‌کند. این مدل در دو رنگ فیروزه‌ای و مشکی راهی بازار می‌شود.

گوشی آنر X50 پلاس

گوشی آنر X50 پلاس از نظر طراحی و مشخصات، یکی از بهترین گوشی‌های پایین‌رده و اقتصادی حال حاضر بازار است.

دوربین گوشی X50 پلاس آنر از هر نظر در رده قیمتی خودش بهترین است و این بهترین بودن محدود به دوربین اصلی نمی‌شود. آنر برای دوربین اصلی این گوشی، سراغ یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی رفته که در ثبت جزئیات عملکرد بسیار خوبی دارد. در کنار این حسگر، یک حسگر عمق نیز قرار دارد که به ثبت تصاویر پرتره باکیفیت کمک می‌کند.

آنر ویژگی‌های جذاب زیادی را در دوربین این گوشی ارزان قیمت جای داده است. برای مثال حالت‌های مختلفی مانند پرتره، بوکه، زیبایی، تایم لپس، ثبت تصویر با لبخند، حالت پرو، اچ دی آر و پانورما در دوربین این گوشی حاضر هستند.

دوربین سلفی این گوشی، ۵ مگاپیکسلی است و دارای دیافراگم f/2.2 است و با توجه به مشخصاتش می‌تواند حتی در محیط‌هایی با نور نسبتا کم هم عملکرد قابل قبولی داشته باشد و کاربران را راضی کند.

نمایشگر و ویژگی‌های سخت‌افزاری

همان طور که پیش از این هم گفتیم، گوشی ایکس ۵۰ پلاس آنر در بخش نمایشگر هم عملکرد خوبی دارد. پنل نمایشگر این مدل 6.56 اینجی است و شرکت سازنده لقب Full View را به آن داده است. این پنل از قابلیت تنظیم نور خودکار پشتیبانی می‌کند. البته ظاهرا حسگری برای این کار تعبیه نشده و گوشی با استفاده از دوربین سلفی نور صفحه را تنظیم می‌کند.

دوربین آنر ایکس ۵۰

دوربین آنر ایکس ۵۰ با وجود قیمت پایین گوشی، کیفیت بسیار خوبی دارد و در ثبت جزئیات عملکردش مثال‌زدنی است.

رزولوشن نمایشگر این مدل نیز اچ دی پلاس است و کاربران می‌توانند در مولتی مدیا، تجربه خوبی داشته باشند. نسبت نمایشگر این مدل ۲۰ در ۱۵ است و برای تماشای فیلم و بازی‌های سبک، گزینه قابل قبولی است. نکته مهم درباره نمایشگر این گوشی، نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی‌اش است که ایکس ۵۰ پلاس را به گوشی‌های میان‌رده نزدیک‌تر می‌کند.

در کنار این موضوع، صفحه نمایش گوشی اقتصادی آنر ایکس ۵ پلاس با پشتیبانی از ۱۶.۷ میلیون رنگ، می‌تواند دقت رنگی فوق‌العاده به کاربر ارائه کند. البته در گوشی‌های گران‌قیمت‌تر، وضعیت رنگ‌ها قطعا بهتر است اما در میان گوشی‌های صد دلاری بازار، احتمالا این مدل بهترین عملکرد را داشته باشد.

باتری اقتصادی جدید آنر ۵۲۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و می‌تواند ۱۷.۸ ساعت پخش ویدیو را دوام بیاورد. هر چند عمر باتری این گوشی بسیار خوب به نظر می‌رسد اما نقطه ضعف بزرگش، عدم پشتیبانی از شارژ سریع است. آداپتور شارژ این گوشی ۱۰ واتی است.

مشخصات فنی و قیمت Honor X5 Plus

قلب تپنده گوشی آنر ایکس ۵۰ پلاس تراشه هلیو جی ۳۶ است. این تراشه ۸ هسته‌ای به چهار هسته کورتکس A53 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و چهار هسته A53 با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز مجهز شده است. پردازنده گرافیکی این تراشه هم GE8320  است. هر چند تراشه این گوشی خیلی قدرتمند نیست و احتمالا برای اجرای بازی‌های سنگین بهترین انتخاب نباشد اما ایکس ۵۰ پلاس می‌تواند در بسیاری از بازی‌های معمولی عملکرد مناسبی داشته باشد.

باتری آنر ایکس ۵ پلاس

ظرفیت باتری آنر ایکس ۵ پلاس بسیار بالا است اما سرعت شارژ این گوشی پایین است.

سیستم عامل گوشی اقتصادی آنر مجیک او اس ۷.۱ است که بر اساس اندروید ۱۳ توسعه داده شده است. قابلیت‌هایی مانند مولتی ویندو، دو نسخه از یک برنامه، ویژگی کلون دیوایس، استفاده از گوشی با یک دست و … در این نسخه از رابط کاربری آنر وجود دارند.

نظر شما درباره گوشی اقتصادی آنر ایکس ۵۰ پلاس با قیمت ۱۰۰ دلار چیست؟ آیا حاضر به خرید این گوشی هوشمند خوش‌قیمت هستید؟ در بخش نظرات با خانواده بزرگ گجت نیوز همراه شوید.