اولین خودرو وارداتی

اولین خودرو وارداتی سرانجام پلاک شد

چانگان CS35 پلاس تیپ دو و سه که توسط سایپا وارد ایران شده بود، سرانجام به‌عنوان اولین خودرو وارداتی پلاک ملی دریافت کرد.

گروه خودروسازی سایپا چانگان CS35 پلاس را در دو تیپ 2 و 3 به‌عنوان اولین خودرو وارداتی خود وارد ایران کرد و این شاسی بلند چینی به‌تازگی موفق به دریافت مجوز شماره‌گذاری شد تا به‌زودی شاهد عرضه آن به بازار باشیم.

مشخصات اولین خودرو وارداتی پلاک شده

اولین خودرو وارداتی

چانگان CS35 پلاس به یک موتور 1.4 لیتری توربوشاژر با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDi) مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 155 اسب بخار و گشتاور 255 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس دوکلاچه از نوع تر به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.

اولین خودرو وارداتی

پیشرانه این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو 6 بوده و به ازای هر 100 کیلومتر حدود 6.3 لیتر سوخت مصرف می‌کند. سیستم تعلیق این خودرو در جلو از نوع مک فرسون و در عقب نیز از توییست بیم است.

اولین خودرو وارداتی

تیپ 2 و 3 چانگان CS35 پلاس از لحاظ فنی و ظاهری در یک سطح قرار دارند و تفاوت آنها به بخش امکانات ایمنی و رفاهی مربوط می‌شود. در واقع تیپ 3 این شاسی بلند، فول آپشن بوده و از امکاناتی چون سامانه کنترل پایداری الکتریکی، تریم داخلی چرمی، تهویه اتوماتیک، جلو آمپر دیجیتال، فناوری LED چراغ‌ها، دوربین عقب و دوربین زیر آینه شاگرد، سقف پانوراما و 6 کیسه هوای 10 نقطه‌ای بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*