گلکسی استور سامسونگ

سرورهای گلکسی استور هفته آینده خاموش می‌شوند؛ پایان کار فروشگاه برنامه سامسونگ؟

به تازگی اخباری درباره از دسترس خارج شدن سرورهای گلکسی استور سامسونگ و Galaxy Themes منتشر شده که باعث نگرانی کاربران شده است. اما واقعیت چیست و چرا سرورهای این دو سرویس مهم سامسونگ قرار است از دست خارج شوند؟ برای پاسخ به این سوالات با ما همراه باشید.

اگر در ردیت و شبکه‌های اجتماعی چرخی زده باشید، احتمالا اخباری درباره از دسترس خارج شدن گلکسی استور و گلکسی تمز را شنیده‌اید. این اخبار تا حدی درست هستند اما جای نگرانی نیست و این از دسترس خارج شدن، بسیار کوتاه خواهد بود.

اطلاعات رسمی منتشر شده نشان می‌دهند سامسونگ هفته آینده چند ساعتی سرویس‌های گلکسی استور و گلکسی تمز را از دسترس خارج خواهد کرد. این مورد به اطلاع برخی از کاربران رسیده اما هنوز نوتیفیکشن این قطعی چند ساعته برای بسیاری از کاربران ارسال نشده است.

سامسونگ این پیام را برای برخی از کاربران ارسال کرده است:

فروشگاه گلکسی سامسونگ و تم گلکسی چند ساعت در هفته آینده در دسترس نخواهند بود

این شرکت کره‌ای به کاربران گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی اطلاع داده که به طور موقت سرویس‌های App Store و Themes را برای تعمیرات و نگهداری در دسترس نخواهند بود.

در زمان قطعی این دو سرویس سامسونگ، قادر به انجام چه کارهایی نخواهید بود؟

گلکسی استور سامسونگ

سرورهای گلکسی استور سامسونگ به صورت موقتی و برای تغییرات و حل ایرادات موجود در هفته آینده خاموش خواهند شد.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، روز بیست و دوم ماه آگوست گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ برای چند ساعت به گلکسی استور و تمز دسترسی نخواهند داشت. نسخه وب این دو سرویس هم در دسترس نخواهد بود. در این چند ساعت، کاربران کارهای زیر را نمی‌توانند انجام دهند:

  • دانلود و به‌روزرسانی همه برنامه‌ها یا محتوا از طریق Galaxy Store/Galaxy Themes به‌طور موقت به حالت تعلیق در می‌آید.
  • به‌روزرسانی‌های اضطراری/به‌روزرسانی‌های امنیتی ارائه‌شده توسط دستگاه‌های Samsung Galaxy به‌طور موقت به حالت تعلیق در خواهد آمد.
  • اگر مستقیماً از سایر برنامه‌ها به GalaxyStore/Galaxy Themes بروید، دسترسی امکان‌پذیر نخواهد بود.
  • فروشگاه گلکسی استور که از دیوایس‌های غیر از سامسونگی هم قابل دسترسی است، در زمان قطعی در دسترس نیست و دانلود و به‌روزرسانی برنامه‌ها یا محتوای گلکسی استور و تمز متوقف می‌شود.
  • دسترسی به این دو سرویس یا استفاده از سرورها به طور موقت برای کاربران توسعه‌دهنده نیز به حالت تعلیق در خواهد آمد.

این پایان ماجرا نیست و دانلود بروزرسانی‌های نرم‌افزاری هم متوقف خواهد شد و امکان دانلود و نصب آپدیت‌های سیستم عامل و رابط کاربری را نخواهید داشت. با توجه به این مورد، پیشنهاد می‌کنیم برای جلوگیری از قطعی در زمان دانلود، نصب آپدیت‌ها را هر چه سریع‌تر انجام دهید یا آپدیت را به زمانی پس از قطعی سرورها موکول کنید.

جای نگرانی نیست؛ فقط در زمان قطعی سرورها آپدیت نکنید!

به طور کلی جای هیچ گونه نگرانی نیست و احتمالا بسیاری از کاربران اصلا متوجه قطعی گلکسی استور، گلکسی تمز و آپدیت‌های سامسونگ نشوند. با این حال پیشنهاد می‌کنیم برای جلوگیری از هر گونه مشکل احتمالی، در روز ۲۲ آگوست برنامه‌ها یا سیستم عامل خود را آپدیت نکنید و آپدیت را به تاریخی دیگر موکول کنید.

آیا اخطار سامسونگ درباره قطعی سرورها برای تعمیر به شما هم ارسال شده است؟ در بخش نظرات با گجت نیوز همراه شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*