فیلم راهبه 2

فیلم راهبه 2 با سکانس‌های خشن و ترسناک خود شما را مسخ می‌کند

مایکل چاوز کارگردان فیلم راهبه 2 در گفتگوی خود با مجله‌ی SFX اعلام کرد این قسمت از فیلم سکانس‌های خشن‌تر و ترسناکی دارد

چندی پیش مایکل چاوز کارگردان فیلم «راهبه‌ 2» (The Nun 2) اعلام کرد که این فیلم ممکن است خشن‌ترین عضو مجموعه‌ی احضار باشد.

مایکل چاوز در شماره جدید مجله SFX درباره‌ی راهبه‌ 2 گفت: «فکر می‌کنم که این قسمت تاریک‌تر از قبل است. حتی تماشاگران محدودی که فیلم را دیده‌اند نیز همین عقیده را دارند. این فیلم قطعا خشونت‌آمیزتر از آن چیزی است که از یک فیلم The Conjuring انتظار دارید. بدون شک با اثری روبه‌رو می‌شویم که حس ترس را کاملا منتقل می‌کند. همانطور که امروزه علاقه‌ی بیننده‌گان به ژانر وحشت بسیار شده، کشش در تماشای صحنه‌های خشن هم نیز افزایش یافته است؛ بنابراین عناصر خشونت‌آمیزی در این قسمت از راهبه وجود دارد.»

کارگردان این فیلم راهبه 2 همچنین اضافه کرد: «یک دیالوگ در فیلم وجود دارد که می‌گوید شیاطین همیشه وجود دارند. من این ایده را دوست دارم که کاراکتر والاک همیشه به اشکال مختلفی حضور پیدا می‌کند. به نظرم داستان‌های بسیاری از والاک برای روایت وجود دارد». فیلم  در تاریخ ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ (۸ سپتامبر ۲۰۲۳) به اکران عمومی در می‌آید.

فیلمنامه‌ی راهبه 2 توسط ایان گلدبرگ، ریچارد ناینگ و آکلا کوپر که بر اساس طرحی از جیمز وان و گری دابرمن بوده به رشته‌ی تحریر درآمده است. همانطور که گفته شد، کارگردان این فیلم دلهره‌آور مایکل چاوز است. همچنین جیمز وان و پیتر سافران تهیه‌کنندگان اصلی این فیلم هستند و ریچارد برنر، دیو نوستادتر، ویکتوریا پالمری و گری دابرمن به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در این پروژه نقش داشتند.

در خلاصه داستان راهبه‌ 2 آمده: «سال 1956 در فرانسه یک کشیش به قتل می‌رسد. شَری در حال گسترش است. دنباله‌ی فیلم موفق The Nun ماجراهای خواهر آیرین را دنبال می‌کند که بار دیگر با راهبه شیطانی معروف به والاک روبه‌رو می‌شود». در واقع ما در این فیلم شاهد وقایعی که درست چهار سال پس از قسمت اول بوده است خواهیم بود.

تایسا فارمیگا خواهر کوچک‌تر ورا فارمیگا دوباره برای ایفای نقش خواهر آیرین در The Nun 2 باز خواهد گشت. جوناس بلوکت و بونی آرونز نیز دوباره با همان نقش‌های قبلی خود یعنی موریس تریو و والاک باز می‌گردند. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به استورم رید، آنا پاپپلول و کاتلین رز داونی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*