گلکسی A04s

برخی مشخصات فنی و طراحی شماتیک گلکسی A05s سامسونگ فاش شد

طراحی شماتیک گلکسی ای 05 اس – Galaxy A05s با صدور یک تاییدیه، نمایان شد؛ اما در ظرفیت باتری این گوشی سامسونگ، مورد مشکوکی دیده می‌شود.

دو گوشی گلکسی A04 و A04s از ابتدای پاییز سال گذشته وارد بازار شدند؛ پس عجیب نیست که حالا جانشینان این دو، در حال گرفتن تاییدیه‌های لازم برای پیوستن به آن‌ها هستند. اتفاقا اسناد تازه‌ای روی پایگاه داده FCC ( رگولاتوری آمریکا) قرار گرفته است که طراحی و یکی از مشخصات سامسونگ گلکسی A05s را فاش می‌کند.

در طراحی شماتیک این گوشی، یک ماژول دوربین دایره شکل دیده می‌شود که احتمالا بتواند دو لنز را در خود جای دهد. این در حالی است که گلکسی A04s سه دوربین عقب دارد.

مورد عجیب‌تر اما اشاره به ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعتی باتری گلکسی A05s در اسناد FCC است. همان‌طور که می‌دانید، گلکسی A04s یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی دارد و اصلا چنین ظرفیتی به یک استاندارد در بین گوشی‌های رده پایین سامسونگ تبدیل شده؛ بنابراین استفاده کمپانی کره‌ای از یک باتری کوچک‌تر در گوشی جدید، عجیب و بعید به‌نظر می‌رسد.

اف‌سی‌سی همچنین به احتمال پشتیبانی گلکسی A05s از شارژ سریع 25 وات اشاره کرده که در قیاس با شارژ 15 واتی مدل پیشین، یک پیشرفت محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*