تصاویر هوش مصنوعی از شهرهای ایران

تصاویر شهرهای ایران از دید هوش مصنوعی در سال 2500؛ خشک، تاریک و غم‌زده!

کم‌آبی و خشک‌سالی یکی از بزرگ‌ترین مشکلات حال حاضر کشور ماست و این موضوع بر هیچ کس پنهان نیست و حتی هوش مصنوعی بینگ هم در تصاویری که از شهرهای ایران در سال ۲۵۰۰ ساخته، به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته است!

هوش مصنوعی در ماه‌های اخیر در تولید محتوا پیشرفت بسیار خوبی داشته و حالا می‌تواند با توجه به اطلاعات وارد شده توسط کاربر، خروجی دقیق و جذابی خلق کند. یکی از جذاب‌ترین بحث‌ها پیرامون هوش مصنوعی است و بسیاری از کاربران می‌خواهند بدانند این تکنولوژی جدید و خطرناک، چه تصوری از آینده بشر دارد.

شهرهای ایران در سال ۲۵۰۰ میلادی از دید هوش مصنوعی!

در ادامه می‌توانید تصاویری که هوش مصنوعی از برخی از شهرهای ایران در سال 2500 میلادی تولید کرده مشاهده کنید.

تهران هوش مصنوعی

تصویری از شهر تهران در سال ۲۵۰۰ میلادی از دید هوش مصنوعی. برج میلاد همچنان پابرجاست و دماوند در پس‌زمینه دیده می‌شود. هر چند تهران در سال ۲۵۰۰ غمزده به نظر می‌رسد اما حداقل خبری از آلودگی هوا و ترافیک نیست!

 

تصویر اصفهان با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی تصویرساز بینگ، تصور زیبایی از شهر اصفهان در سال ۲۵۰۰ میلادی ندارد! خبری از زاینده‌رود نیست و این شهر حالتی بیابانی به خود گرفته است.

 

تصویر شهر رشت با هوش مصنوعی

از نظر هوش مصنوعی بینگ، جنگل‌های شمال ایران همچنان در سال ۲۵۰۰ وجود خواهند داشت و رشت از نظر زیست‌محیطی، اوضاع بهتری دارد.

 

تبریز هوش مصنوعی

هوش مصنوعی بینگ در به تصویر کشیدن وسعت تبریز و وضعیت‌ کوه‌پایه‌ای این شهر خوب عمل کرده اما از نظر معماری، تبریز سال ۲۵۰۰ شباهتی به این روزها ندارد!

 

اهواز هوش مصنوعی

اولین تصویر تولید شده از اهواز با هوش مصنوعی، شهری به شدت خشک و کویری با ظاهری قدیمی بود اما با اضافه شدن کارون، اهواز سال ۲۵۰۰ رنگ و رویی دیگر گرفت.

شهر یزد هوش مصنوعی

از نظر Bing Image Creator، یزد در سال ۲۵۰۰ معماری کهن خود را حفظ خواهد کرد و البته وضعیت این شهر همچنان کویری خواهد بود.

نکاتی مهم درباره تصاویر خلق شده توسط هوش مصنوعی

در این مطلب گجت نیوز، ما با استفاده از هوش مصنوعی Bing Image Creator، تصاویری از شهرهای ایران در آینده به دست آوردیم. بهتر است بدانید اطلاعات ورودی ما، شامل هیچ توصیف خاصی نبوده و فقط به هوش مصنوعی اعلام کردیم تصاویری از شهر x ایران در سال ۲۵۰۰ نیاز داریم. البته در برخی از موارد، مجبور شدیم برای دریافت خروجی بهتر، شهرهای ایران را بهتر برای هوش مصنوعی توصیف کنیم؛  برای مثال برای دریافت خروجی بهتر از تصویر شهر اهواز در سال ۲۵۰۰ میلادی، به هوش مصنوعی بینگ اعلام کردیم «رود کارون را که از میان این شهر عبور می‌کند را هم به تصویر اضافه کن».

ما از هوش مصنوعی تصویر دیگر شهرهای ایران را هم خواستیم اما Bing Image Creator خروجی‌های مناسب و دقیقی را ارائه نکرد. نظر شما درباره تصاویر ساخته شده توسط هوش مصنوعی از شهرهای ایران در سال ۲۵۰۰ میلادی چیست؟ این تصاویر چقدر به تصور شما از آینده نزدیک بودند؟ در بخش نظرات با خانواده بزرگ گجت نیوز همراه شوید!