آنتالیا

8 موزه برتر آنتالیا (تاریخ روشنگرانه ترکیه را بیاموزید و کاوش کنید)

آنتالیا با سواحل خیره کننده و میراث فرهنگی غنی، مکانی زیبا است که به خاطر دیدنی‌های مختلف و جذاب معروف است. اگر اهل تاریخ هستید یا به سنت‌های تور آنتالیا ترکیه علاقه دارید، موزه های آنتالیا بهترین مقصد برای شما هستند.

این موزه‌ها با مجموعه‌ای از مصنوعات باستان شناسی محلی و نمایشگاه‌های هنری مختلف، بازتابی از تاریخ جادویی را به شما در تور آنتالیا ارائه می‌دهند. جدا از لذت بردن از چندین جاذبه طبیعی جذاب، می‌توانید دانش خود را در مورد معماری عثمانی، تمدن لیکیا و بسیاری موارد دیگر در این موزه های تاریخی افزایش دهید. بنابراین، آماده شوید تا نگاهی اجمالی به تاریخ غنی این شهرها داشته باشید.

بهترین موزه های آنتالیا

موزه‌ها بهترین راه برای کشف وقایع، شگفتی‌ها و تراژدی‌های گذشته هستند. این به شما تصویر کاملی از تاریخ غنی با مصنوعات شگفت‌انگیز آن می‌دهد. موزه‌های آنتالیا با مجسمه‌ها و سکه‌های متعدد دنیای باستان یکی از شگفت‌انگیزترین مکان‌های جهان هستند. این‌ها با انعکاس فرهنگ و تاریخ غنی ترکیه، بهشتی کامل برای همه علاقه‌مندان به تاریخ هستند. بنابراین، در زیر تعدادی از مشهورترین موزه‌های این شهر زیبا را برای یک تجربه شگفت‌انگیز فهرست کرده‌ایم.

  • موزه فضای باز سندلند
  • آنتالیا موزیسی
  • موزه خانه آتاتورک
  • موزه یادبود سنت نیکلاس
  • موزه اسباب بازی آنتالیا
  • موزه یخ جهانی برف
  • موزه زیست شناسی دریایی آنتالیا
  • موزه تمدن‌های لیکیا
  1. موزه فضای باز سندلند

موزه فضای باز Sandland به مجسمه‌های شنی زیبا اختصاص دارد. در اینجا شما فرصتی برای کشف سرگرم کننده با ترکیبی از هنر، خلاقیت و سرگرمی خواهید داشت. این یکی از موزه های محبوب در تور آنتالیا ترکیه است که در آن مجسمه‌های شنی مختلف ساخته شده توسط هنرمندان مختلف از سراسر جهان را خواهید دید. این Sandland حدود 10000 متر مربع را در محبوب ترین ساحل لارا در جهان پوشش می‌دهد. در اینجا مجسمه‌های باشکوهی را خواهید دید که هر ساله از شن و ماسه ساخته شده‌اند و موضوعی جدید دارند.

  1. آنتالیا موزیسی

موزه آنتالیا که به‌عنوان یکی از بزرگترین موزه های آنتالیا شناخته می‌شود، مکانی است که می‌توانید چندین گنجینه باستان شناسی را در آن کشف کنید. این موزه اولین بار در سال 1922 افتتاح شد و بیش از 12000 اثر باستانی مرتبط با تاریخ مناطق مدیترانه و پامفیلیا آناتولی را به نمایش می‌گذارد. این موزه باستان‌شناسی آنتالیا شناخته شده در جهان است که در آن می‌توانید 13 گالری از جمله مصنوعات ماقبل تاریخ، موزاییک‌ها، سفال‌ها، مجسمه‌ها، گالری مجسمه‌سازی در فضای باز و موارد دیگر را کشف کنید.

آنتالیا

  1. خانه موزه آتاتورک

موزه خانه آتاتورک که به‌عنوان مشهورترین موزه ملی آنتالیا شناخته می‌شود، مکانی است که به بازدید مصطفی کمال آتاتورک از آنتالیا اختصاص یافته است. این یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در آنتالیا است و در یک خانه دو طبقه عثمانی واقع شده است که به ویژگی‌ها و شخصیت اصلی خود بازگردانده شده است. چندین اثاثیه و اشیای شخصی در خانه قرار داده شده است که اصیل هستند و وسایل گم شده با وسایل دیگری از مقبره تاپ کاپی و کمال در استانبول جایگزین شده است.

  1. موزه یادبود سنت نیکلاس

موزه یادبود سنت نیکلاس ویرانه‌ای از کلیسا است که توسط نیروهای متفقین در عملیات Gomorrah بمباران شد. این مکان به سنت نیکلاس که قدیس حامی ملوانان بود و در قرن دوازدهم در سواحل رودخانه آلستر ساخته شد، تقدیم شده است. کاوش در این بنای یادبود چشمگیر با نقاشی‌های دیواری قرن دوازدهم که صحنه‌های سنت نیکلاس را به تصویر می‌کشد، یکی از بهترین کارهایی است که می‌توان در آنتالیا انجام داد. این موزه دارای مجموعه وسیعی از مصنوعات باستان شناسی است که برای تجربه یک زندگی باید آنها را کشف کرد.

  1. موزه اسباب بازی آنتالیا

این موزه در نزدیکی اسکله در منطقه Kaleici قرار دارد که در کنار آسانسور پانوراما قرار دارد. در اینجا می‌توانید چندین شخصیت داخلی و خارجی را کشف کنید و این مکان را به یکی از بهترین جاذبه‌های ترکیه تبدیل کنید. از اسمورف‌ها، علاءالدین و میکی ماوس گرفته تا سیندرلا و بسیاری موارد دیگر، در اینجا می‌توانید اسباب بازی‌های شخصیت‌های کارتونی محبوب مختلف را کشف کنید. همه چیز در اطراف این موزه با درختان، مجسمه‌های حیوانات و شخصیت‌هایی از افسانه‌های مورد علاقه شما تزئین شده است.

آنتالیا

  1. موزه یخ جهانی برف

موزه یخ جهانی برف بامزه‌ترین منطقه برفی سرپوشیده ترکیه با مساحت 1500 متر مربع است. این مکان با داشتن خانه سنت نیکولوس، ایگلوها و کافه‌ها، تجربه شگفت‌انگیزی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این موزه در آنتالیا ترکیه مکانی است که بازدیدکنندگان می‌توانند با لباس‌های محافظ مخصوص از برف لذت ببرند زیرا دمای داخل موزه کم است. آنها برف طبیعی را با کمک ماشین‌هایی تولید می‌کنند که قطرات ریز آب تولید می‌کنند و این قطرات درست مانند دانه‌های برف واقعی منجمد می‌شوند.

  1. موزه زیست شناسی دریایی آنتالیا

موزه زیست شناسی دریایی آنتالیا توسط شهرداری متروپولیتن آنتالیا تاسیس شده است. این مکان به شما کمک می‌کند تا با موجودات دریایی، به ویژه گونه‌های در معرض انقراض، از میراث طبیعی خود محافظت کنید. این موزه زیر آب آنتالیا زندگی زیبای دریایی را معرفی می‌کند و در مساحتی به مساحت تقریبی 100 متر مربع ساخته شده است. دارای 500 گونه از موجودات دریایی مانند کوسه تخت، ماهی استخوانی، اسفنج، مرجان، میگو، خرچنگ و خیلی چیزهای دیگر است.

آنتالیا

  1. موزه تمدن‌های لیکیا

موزه تمدن‌های لیکیا به شما کمک می‌کند تا شهرهای باستانی لیکیا را کشف کنید. این شهر در نزدیکی بندر دمره در استان آنتالیا قرار دارد و در میان خرابه‌های بندر آندریاکه واقع شده است. این موزه در آنتالیا، ترکیه با انبوهی از مصنوعات تاریخی، به دلیل بازتاب تمدن غنی لیکیا، سنت‌های محلی و معماری آرامگاه‌های منحصربه‌فرد آن شهرت دارد. همچنین، این موزه سرنخ‌هایی در مورد اعتقادات مذهبی، زندگی اجتماعی و اقتصادی مردم لیکیا می‌دهد.

همچنین در سفر به ترکیه و تور استانبول اگر علاقمند به موزه ها هستید در شهر باستانی استانبول ترکیه با تاریخ چند هزار سال موزه های بسیاری هم در قسمت اروپایی استانبول و بخش آسیایی استانبول منتظر ماجراجویی بعدی شما است.

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.