فصل پنجم سریال فارگو

تاریخ انتشار فصل پنجم سریال فارگو مشخص شد + اطلاعات بیشتر

بالاخره شبکه‌ FX اعلام کرد فصل پنجم سریال فارگو – Fargo به زودی منتشر خواهد شد.

دو فصل اخیر سریال جنایی فارگو به قوت و جذابیت قسمت‌های ابتدایی این مجموعه نبودند، اما شبکه FX انتظار دارد باری دیگر با روایت داستانی خانوادگی و پیچیده در فصل پنجم این سریال آنتولوژی را به روزهای اوج خود بازگرداند. طی 4 فصل گذشته ما شاهد قصه‌هایی از شخصیت‌هایی عجیب بودیم که غالبا وقایع مربوط به آن‌ها در قلب مینه‌سوتا و داکوتای شمالی رقم می‌خورد. شخصیت محوری این فصل یک زن ساده و خانه‌دار به نام دوروثی لاین است که درگیر وقایع ترسناکی شده و پایش را به پلیس ایلاتی باز می‌شود؛ این اتفاقات رفته رفته ابعاد گسترده‌تری به خود می‌گیرند و ما از گذشته‌ی تبهکارانه‌ی لاین آگاه می‌شویم.

قصه‌ی فصل پنجم فارگو چنین پیش می‌رود که دورثی لاین با وجود رازهای آزار‌دهنده‌ی گذشته‌اش، همچنان سعی دارد حقایقی را از خانواده‌اش پنهان کند که این پنهان‌کاری‌ها او را بر سر دوراهی میان عشق همسرش و مدیر عامل شدن وی در یک شرکت قرار می‌دهد. همچنین دورثی مقدار زیادی بدهی را به بار می‌آورد که مجبور می‌شود از مادرشوهرش کمک بگیرد و ما در روند داستان شاهد چالش‌های این چنینی‌ای خواهیم بود که به جذابیت و درام داستان می‌افزاید.

فصل پنجم سریال فارگو

روی تیلمن و پسرش گیتور به عنوان کلانترهای محل زندگی‌ دورثی از دیگر کاراکترهای اصلی فصل پنجم فارگو به شمار می‌روند. جونو تمپل، جان هم، جنیفر جیسون لی، جو کری، لمرون موریس، ریشا مرجانی، دیوید رایزدال، سم اسپرال، نیک گومز، دیو فولی و لوکاس گیج نیز بازیگران اصلی فصل جدید فارگو هستند.

همانطور که در فصل‌های پیشین شاهد خلاقیت تیم سازندگان فارگو بودیم، این‌بار هم آن‌ها قصد دارند با طراحی روایتی جذاب در سریال، شبکه‌ای از شخصیت‌ها را در کنار هم چینش کنند که بدون شک بسیاری از مخاطبان را شگفت‌زده خواهد کرد. این سریال طی مسیر 9 ساله‌ی خود توانسته است رضایت اغلب منتقدان را به دست آورد و جوایز ارزشمندی مانند گلدن گلوب و امی را به ویترین افتخارات شبکه FX اضافه کند.

فصل پنجم فارگو در تاریخ 30 آبان (21 نوامبر) با پخش دو قسمت به صورت همزمان آغاز خواهد شد و پس از آن علاقه‌مندان می‌توانند تا نُه هفته، سه‌‌شنبه‌ها قسمت جدید سریال را تماشا کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*