ونوسیا D60 EV PLUS

سدان برقی ونوسیا D60 EV PLUS، به‌زودی در ایران

سدان برقی ونوسیا D60 EV PLUS به‌زودی وارد ایران می‌شود. در ادامه با مشخصات و امکانات سدان الکتریکی Venucia D60 EV PLUS آشنا می‌شویم.

علاوه بر این‌که شرکت‌های مکث موتور و نورا موتور پارس برای واردات سه محصول از برند ونوسیا شامل دی 60 پلاس، استار و وی آنلاین فرایند ثبت سفارش را انجام دادند، به‌تازگی یکی از این شرکت‌ها برای واردات سدان برقی ونوسیا D60 EV PLUS نیز اقدام کرده تا نشان دهد شرکت‌های خودروسازی نیز همانند وزارت صمت برای افزایش عرضه خودروهای برقی عزم جدی دارند.

معرفی ونوسیا D60 EV PLUS

ونوسیا D60 EV PLUS

خبرهای منتشر شده حاکی از آن است که شرکت واردکننده برای تیپ پایه ونوسیا D60 EV PLUS ثبت سفارش را انجام داده، چرا که این خودرو در تیپ‌های 47، 48 و 50 کیلوواتی به بازار چین عرضه می‌شود، اما واردکننده برای واردات نسخه 47 کیلوواتی آن اقدام کرده است.

مشخصات فنی ونوسیا D60 EV پلاس

ونوسیا D60 EV PLUS

نسخه وارداتی ونوسیا D60 EV PLUS برای عرضه در ایران به یک موتور الکتریکی 120 کیلوواتی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 160 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتن‌متر را به تولید برساند. این خودرو از باتری 47 کیلووات‌ساعتی بهره می‌برد که با یک‌بار شارژ قادر است مسافتی برابر با 420 کیلومتر را بپیماید.

باتری‌های این خودرو با جریان عادی برق ظرف مدت 6 ساعت به‌شکل کامل شارژ خواهند شد. ضمن این‌که با شارژ سریع می‌توان ظرف مدت 30 دقیقه از 30 تا 80 درصد باتری را شارژ کرد.

امکانات رفاهی و ایمنی ونوسیا دی 60 ای وی پلاس

ونوسیا D60 EV PLUS

ونوسیا دی 60 ای وی پلاس از امکانات رفاهی مهمی چون باز و بسته شدن آینه‌های جانبی به‌صورت برقی، رینگ‌های آلومینیومی، مانیتور لمسی 10 اینچی همراه با دوربین عقب، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، چراغ‌های روشنایی در روز، سردنده به‌شکل ماوسی و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک بهره می‌برد.

ونوسیا دی 60 ای وی پلاس

از امکانات ایمنی این سدان برقی نیز می‌توان به 2 کیسه هوای ایمنی، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو، سنسورهای هشدار دهنده میزان باد تایرها، ترمز پارک برقی همراه با اتوهولد، رادار هشدار برخورد با عابر پیاده، ترمزهای ABS ،EBD و HBA، سامانه کنترل پایداری، سیستم کروز کنترل، سنسور نور و فناوری کنترل لرزش اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*