دسته بازی Razer Kishi V2 Pro ایکس باکس ادیشن

دسته بازی جذاب Razer Kishi V2 Pro با حال هواوی ایکس باکسی برای گوشی های اندرویدی معرفی شد

دسته بازی Razer Kishi V2 Pro با ظاهری شبیه به دسته کنسول ایکس باکس و یک دکمه دسترسی سریع به گیم پس برای کاربران گوشی‌های اندرویدی معرفی شد.

دسته Kishi V2، جدیدترین دسته بازی موبایل کمپانی ریزر است که گیمرهای حرفه‌ای آن را انتخاب می‌کنند. اما اگر از طرفداران ایکس باکس هستید، این کمپانی برای شما انتخاب جدیدی دارد: منظور ما نسخه ایکس باکس ادیشن دسته بازی Razer Kishi V2 Pro است.

این کنترلر نه تنها با رنگ‌بندی سفید و سبز خودش حال و هوای کنسول ایکس باکس را تداعی می‌کند، بلکه چینش دکمه‌های آن هم شبیه به ایکس باکس است. علاوه بر این یک دکمه ایکس باکس برای دسترسی سریع به سرویس‌های Xbox Cloud Gaming و Xbox Remote Play را هم در اختیار شما می‌گذارد. به‌لطف این سرویس‌ها، کاربرانی که از گوشی‌های پرقدرت برخوردار نیستند هم می‌توانند بازی‌های روز جهان را روی دستگاه خود تجربه کنند. این دسته برای بازی‌های آنلاین و بهترین بازی های آفلاین اندروید بهترین گزینه است.

دسته بازی Razer Kishi V2 Pro ایکس باکس ادیشن

آلوین چئونگ، معاون ارشد بخش تجارت سخت افزاری ریزر درباره این محصول می‌گوید: «ما در شرکت برای پیش بردن مرزهای ناممکن در بازی‌های موبایل مصمم هستیم. با محصولات خانواده کیشی وی 2 ما به گیمرهای حرفه‌ای امکان استفاده از نهایت پتانسیل گیمینگ موبایل را خواهیم داد». ریزر همچنین ادعا می‌کند که برای ساخت این دسته‌های بازی جدید، با یک شرکت بازی‌سازی همکاری کرده که البته نام آن را افشا نکرده است.

نسخه دیگری از دسته بازی Razer Kishi V2 Pro بدون دکمه ایکس باکس

دسته بازی Razer Kishi V2 Pro

ریزر می‌خواهد این دسته‌های بازی را محدود به طرفداران خاصی نکند و همه اقشار گیمرها بتوانند از داشتن آن‌ها نهایت لذت را ببرند. به‌همین خاطر نسخه دیگری از این دسته وجود دارد که خبری از دکمه ایکس باکس روی آن نیست.

هر دو نسخه، به یک پورت شارژ و جک 3.5 میلی‌متری هدفون مجهز هستند. همچنین از طریق پورت لایتنینگ یا USB به گوشی موبایل کاربر متصل می‌شوند. قیمت نسخه ایکس باکس ادیشن این دسته 149.99 دلار است. نسخه آیفون آن هم می‌توانید با 119.99 دلار خریداری کنید. همچنین نسخه فاقد دکمه ایکس باکس دسته ریزر کیشی وی 2 پرو با 20 دلار کمتر از نسخه ایکس باکس ادیشن آن عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*