ریلمی بادز T300

ریلمی بادز T300 با نویز کنسلینگ 30 دسیبلی معرفی شد

ریلمی بادز تی 300 – Realme Buds T300 می‌تواند گزینه مناسبی برای کاربرانی باشد که به‌دنبال یک ایربادز ارزان قیمت با قابلیت حذف نویز فعال هستند.

کمپانی Realme به‌تازگی ایرباد وایرلس ریلمی بادز T300 را در اندونزی عرضه کرد. این گجت صوتی، دارای درایورهای داینامیک 12.4 میلی‌متری است که ادعا شده صدایی شفاف و متعادل را به گوش کاربر می‌رسانند.

ریلمی بادز T300 قابلیت نویز کنسلینگ اکتیو 30 دسی‌بل دارد؛ این یعنی می‌تواند سر و صداهای پس‌زمینه را به‌خوبی حذف کند. علاوه بر آن، دارای قابلیت حذف نویز محیطی چهار میکروفونه هم است تا صدا هنگام مکالمه، رسا و شفاف منتقل شود. یکی دیگر از ویژگی‌های پریمیوم آن، صوت فضایی 360 درجه است که حتی در ریلمی بادز ایر 5 هم غایب بود.

ریلمی بادز T300

این ایربادز از طریق بلوتوث 5.3 به گوشی موبایل متصل می‌شود و یک حالت کم تاخیر 50 میلی‌ثانیه‌ای هم برای گیمینگ و تماشای ویدیو دارد. بهتر است بدانید ایربادهای جدید ریلمی از اندروید و آی او اس ۱۷ پشتیبانی می‌کنند.

دوام باتری ریلمی بادز T300 به 40 ساعت می‌رسد و تنها با 10 دقیقه شارژ کردن، می‌توانید انرژی لازم برای 7 ساعت کارکرد بیشتر را تامین کنید.

ناگفته نماند برخورداری از گواهی IP55 برای مقاومت در برابر غبار و قطرات آب، استفاده از این ایربادز هنگام ورزش‌های عرق‌آور را هم امکان‌پذیر می‌سازد.

قیمت ریلمی بادز T300

قیمت تعیین شده برای بازار اندونزی، معادل 33 دلار است و خریداران می‌توانند یکی از رنگ‌های سفید یا مشکی را انتخاب کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*