اینترنت مرکزی

6 دلیل استفاده از اینترنت مرکزی در مجتمع‌های مسکونی و تجاری

دسترسی به اینترنت پرسرعت و با کیفیت یکی از ضروری‌ترین امکانات در مجتمع‌های مسکونی، تجاری و اداری است.

برخی محدودیت‌های تکنولوژی مانند کیفیت پایین یا فیبر نوری بودن خطوط تلفن، فاصله از مرکز مخابراتی و… به‌طور معمول دسترسی به اینترنت را برای کاربران ساکن در مجتمع‌های مسکونی و تجاری را با چالش مواجه کرده است. افزون بر موارد یاد شده، محدودیت فضای اختصاصی مراکز مخابراتی در نصب تجهیزات و کمبود پورت خالی هم دغدغه دیگری برای دریافت سرویس اینترنت پرسرعت است. 

از این رو نصب تجهیزات اختصاصی اینترنت پرسرعت در مجتمع‌های مسکونی، تجاری و اداری بهترین انتخاب برای دریافت خدمات ویژه اینترنت پرسرعت است. از آنجایی که تجهیزات اختصاصی اینترنت بدون وابستگی به مراکز مخابراتی، بدون واسطه و به‌صورت مستقیم در دسترس ساکنان مجتمع‌های مسکونی، تجاری و اداری قرار می‌گیرند، کاربران را از انتظار طولانی برای دست‌یابی به خدمات و سلسله مراتب اداری مراکز مخابراتی بی‌نیاز می‌کند.

از سویی دیگر ارائه سرویس و نصب تجهیزات اختصاصی باعث می‌شود تا نیازهای متفاوت مجتمع‌های مسکونی، تجاری و اداری شناسایی و با توجه به نیاز آن‌ها خدمات و پشتیبانی ارایه شود.

مزایای راه‌اندازی اینترنت مرکزی برای مجتمع‌های مسکونی و تجاری

  • تجربه سرعت کم‌نظیر ۲۰ تا ۵۰ مگابیت بر ثانیه
  • کیفیت ثابت، نوسان اندک و عدم تاثیر‌گذاری استفاده از سرویس توسط واحدهای دیگر در مجتمع
  • هزینه اقتصادی و باصرفه در مقایسه با کیفیت خدمات ارائه شده
  • کوتاه شدن مسیر ارایه خدمات به کاربران به دلیل حذف مراحل مرتبط با مرکز مخابرات
  • شرکت در جلسات و کلاس‌های آنلاین بدون قطعی و با کیفیت بالاتر ارتباطی
  • اجرای بازی‌های ویدیویی با کیفیت و وضوح تصویر بالا و بدون کاهش سرعت اینترنت

شرکت شاتل خدمات اینترنت مرکزی را به ساکنان مجتمع‌های مسکونی، تجاری و اداری بیش از ۸ واحد ارائه می‌دهد تا با بهره‌مندی از این تجهیزات اختصاصی حس منحصربه‌فرد استفاده اختصاصی از خدمات اینترنتی را با کیفیتی بالاتر، بدون قطعی و اطمینان از پشتیبانی ۲۴ ساعته تیم شاتل تجربه کنند.

شاتل بدون دریافت هزینه و به‌صورت امانی تجهیزات را در مجتمع‌ها نصب می‌کند. امتیازهای مشتریان شاتل همچون خدمات فروش و پشتیبانی ۲۴ ساعته با کم‌ترین مدت زمان انتظار، بالاترین سطح دسترسی و کیفیت شبکه در میان همه‌ی اپراتورهای کشور، بهره‌مندی از پیشنهادهای ویژه باشگاه مشتریان شاتل در اختیار دریافت‌کنندگان این سرویس در مجتمع‌های مسکونی، تجاری و اداری قرار خواهد گرفت.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*