لپ تاپ های جدید MSI

لپ تاپ های جدید MSI برای بازار ایران رونمایی شد

دفتر ام اس آی در ایران با برگزاری مراسمی در تهران از جدیدترین لپ تاپ های گیمینگ و بیزینس MSI برای بازار کشورمان رونمایی کرد.

دفتر ام اس آی در ایران، شب گذشته، یکشنبه 5 شهریور 1402، مراسمی در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار کرد. این مراسم به‌مناسبت سی‌وهفتمین سالگرد تاسیس MSI برگزار شده بود و در جریان آن، جدیدترین لپ تاپ های این برند مطرح و محبوب، در دسته گیمینگ و بیزینس برای بازار ایران رونمایی شدند. این لپ تاپ‌ها در سری Stealth، تایتان، رایدر، وکتور، سایبورگ، کاتانا و سامیت وارد بازار کشورمان شده‌اند.

لپ تاپ های جدید MSI

امین پیله‌چی، مدیر مارکتینگ دفتر لپ‌تاپ‌های MSI در ایران، به اصحاب رسانه خوش‌آمد گفت و اعلام کرد پس از وقفه‌ای که به‌دلیل همه‌گیری ویروس کرونا اتفاق افتاده بود، دفتر رسمی لپ تاپ های ام اس آی در ایران مجدداً فعالیت خود را پررنگ‌تر از قبل کرده و در تلاش است تا ارتباط با رسانه‌ها و فعالان حوزه فناوری را بیش از پیش مستحکم‌‌تر کند.

ارسلان شکوری، مدیر مارکتینگ محصولات لپ تاپ MSI در ایران اظهار کرد ماموریت ام اس آی تولید نوت‌بوک‌های پریمیوم با بالاترین پرفرومنس و ایجاد نوآوری جدید است. به‌گفته شکوری، ام اس آی در بخش نوت‌بوک بهترین برند بازار از نظر رضایت مشتریان بوده و حتی از اپل نیز سطح بالاتری داشته است.

لپ تاپ های جدید MSI

وی افزود MSI با همکاری با برند AMG Motorsport از زیرمجموعه‌های برتر مرسدس بنز، رسته جدید و خاصی از محصولات لپ‌تاپ خود را در گروه MSI Stealth تولید می‌کند.

لپ تاپ های جدید MSI

اما نکته جالب این بخش آن بود که اعلام شد این نسخه‌های ویژه MSI Stealth Mercedes-AMG Motorsport حتی به بازار ایران نیز وارد می‌شود و به‌زودی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

معرفی لپ تاپ های جدید MSI در ایران

MSI در سه دسته فعالیت دارد که شامل سری‌های گیمینگ، تولید محتوا و بیزینس می‌شوند. ارسلان شکوری سپس به ارائه توضیحاتی در خصوص محصولات جدید MSI در بازار لپ تاپ ایران پرداخت.

در ادامه با لپ تاپ های تازه‌وارد ام اس آی در بازار ایران آشنا می‌شویم.

TITAN GT77 HX 13V

لپ تاپ های جدید MSI

لپ تاپ ام اس آی تایتان GT77 HX 13V را باید پرچمدار لپ تاپ های MSI بدانیم. در نمای پشت این لپ تاپ، شاهد نورپردازی جذابی با نام Projective Mystic Light Bar هستیم و لوگوی برند ام اس آی را در کنار دستگاه می‌بینیم.

این لپ تاپ گیمینگ از سیستم خنک‌کننده Cooler Boost Titan بهره می‌برد که دارای چهار فن، هشت پایپ و شش خروجی هوا است. قابلیت MSI OverBoost Ultra به‌صورت اختصاصی فقط روی دستگاه‌های ام اس آی ارائه می‌شود که با سی‌پی‌یوهای نسل 13 و RTX نسل 40 همراه شده و قدرت مجموع CPU و GPU را به 250 وات می‌رساند. قابلیت MUX نیز ویژگی جدیدی است که GPU را مستقیما به Display وصل می‌کند و بازی روان‌تر و بدون تاخیر با FPS بیشتری را به‌همراه دارد.

پردازنده Core i9 اینتل با افزایش 45 درصدی عملکرد، نمایشگر مینی LED با وضوح 4K و نرخ بروزرسانی 144 هرتز، قابلیت وب‌کم شاتر، استفاده از Intel Killer که به شما خط VIP روی وایفای ارائه می‌کند، IR Full HD Camera، رم DDR5، حافظه اس اس دی PCI-E نسل 5، جدیدترین نسل تاندربولت، باتری 99.9 وات ساعتی و کارت گرافیک انویدیا جی فورس آر تی ایکس با پشتیبانی از DLSS 3 از دیگر ویژگی‌های جذاب این لپ تاپ گیمینگ قدرتمند هستند. ام اس آی تایتان GT77 HX 13V فقط 23 میلی‌متر ضخامت دارد و لپ تاپ گیمینگ باریکی محسوب می‌شود.

سری Raider GE

لپ تاپ های جدید MSI

سری Raider GE لپ تاپ های ام اس آی در دو مدل Raider GE78 HX 13V و Raider GE68 HX 13V معرفی شدند. این سری نیز جزو دستگاه‌های پرچمدار MSI محسوب می‌شوند و پس از سری تایتان قرار می‌گیرند. روی این دستگاه‌ها، ما سیستم خنک‌کننده Cooler Boost 5 را داریم که شامل دو فن و شش پایپ می‌شود و از قابلیت Share Pipe Technology بهره می‌برد که دو تا از لوله‌های خروجی را به‌اشتراک می‌گذارد. این لپ تاپ‌ها نیز تا پردازنده Core i9 نسل سیزده را پشتیبانی می‌کند و نمایشگر آن دارای نسبت Golden Ratio 16:10 است که باعث شده ارتفاع صفحه نمایش کمی بیشتر شود.

شش اسپیکر، نورپردازی کلیدهای WASD و دکمه پاور، قابلیت Intel Killer روی مدل GE78 HX، وب کم شاتر، IR FHD Camera، ماتریکس لایت بار روی دستگاه، پشتیبانی از فناوری MUX، باتری 99.9 وات ساعتی، رم DDR5 با فرکانس 5600 مگاهرتز، حافظه اس اس دی PCI-E نسل 5، آخرین نسل تاندربولت و قابلیت MSI OverBoost Ultra با مجموع قدرت CPU و GPU تا 250 وات از دیگر ویژگی‌های لپ تاپ های سری Raider GE ام اس آی به‌شمار می‌روند.

سری Vector GP

لپ تاپ های جدید MSI

سری وکتور جی پی لپ تاپ های ام اس آی نیز در مدل‌های Vector GP78 HX 13V و Vector GP68 HX 13V عرضه می‌شود. در این مدل نیز حداکثر پردازنده اینتل Core-i9 نسل 13، نمایشگر با نسبت تصویر Golden Ratio 16:10، سیستم خنک‌کننده Cooler Boost 5، قابلیت MSI OverBoost Ultra، فناوری MUX، اس اس دی PCI-E نسل 5، جدیدترین نسل تاندربولت و حافظه DDR5 با فرکانس 5600 مگاهرتز را داریم. ویژگی‌هایی مثل وبکم شاتر و IR Camera نیز در این سری وجود دارند.

کلیدهای WASD نیز در این مدل با رنگ متفاوت و جذابی به‌نمایش گذاشته می‌شوند. همچنین در این لپ تاپ شاهد استفاده از وای فای 6E و باتری 90 وات ساعتی هستیم.

Stealth 15

لپ تاپ های جدید MSI

در لپ تاپ MSI Stealth 15 از سیستم خنک کننده +Cooler Boost Trinity استفاده شده است که از سه فن و 5 لوله حرارتی بهره می‌برد. در این مدل جذاب که البته ممکن است کانفیگ و برخی مشخصات آن برای بازار ایران تغییر کند، ما شاهد پردازنده Core-i7 اینتل، گرافیک جی فورس آر تی ایکس انویدیا، رم DDR5، حافظه اس اس دی PCI-E نسل 4، فناوری MUX، نمایشگر 12 هرتزی 4K از نوع OLED یا 240 هرتزی QHD، وای فای 6 و پشتیبانی از فناوری MSI AI Engine هستیم.

Cyborg 15 A12V

لپ تاپ های جدید MSI

این لپ تاپ ام اس آی دارای پردازنده Core-i7 اینتل نسل 12 به‌همراه حافظه اس اس دی PCI-E نسل 4 و حافظه DDR5 است. سایبورگ 15 از نمایشگر 144 هرتزی بهره می‌برد و فناوری Matrix Display نیز تا دو صفحه نمایش مجزا را پشتیبانی می‌کند. در این مدل، باز هم کلیدهای WASD و دکمه پاور با نورپردازی متفاوت و جذاب، نمایش داده می‌شوند. تاچ پد Cyborg 15 A12V نسبت به نسل قبلی، تا سی درصد عریض‌تر و بزرگتر شده است و لوگوی MSI True Gaming در قسمت زیرین دستگاه قابل مشاهده است. همچنین این مدل از سیستم خنک‌کننده Cooler Bosst برخوردار شده است.

سری Katana

لپ تاپ های جدید MSI

سری لپ تاپ های کاتانا از پردازنده Core-i7 اینتل، فناوری وای فای 6، حافظه اس اس دی PCI-E نسل 4، رم DDR5 و نمایشگر 144 هرتزی با فناوری Matrix Display پشتیبانی می‌کند. کیبورد 4Zone RGB با نورپردازی Mystic Light و سیستم خنک کننده Cooler Boost 5 از دیگر مشخصات این سری محسوب می‌شوند.

شکل ظاهری دستگاه نیز کمی تغییر پیدا کرده و حالا جذاب‌تر و تا حدودی خشن‌تر شده است.

Summit E16 Flip A13V

لپ تاپ های جدید MSI

لپ تاپ Summit E16 Flip در سری دستگاه‌های بیزینس ام اس آی قرار می‌گیرد. سیستم خنک‌کننده در این دستگاه از نوع Dynamic Cooler Boost است که از دو فن و سه لوله تشکیل شده است. این سیستم هنوز ثبت اختراع نشده، اما اکنون به‌صورت اختصاصی روی لپ تاپ Summit جدید MSI مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لپ تاپ ام اس آی Summit E16 Flip از سخت افزار خوبی بهره می‌برد، اما با توجه به این‌که این دستگاه در سری بیزینس قرار می‌گیرد، پرفورمنس و قدرت لپ تاپ‌های گیمینگ را ندارد، اما از لحاظ کانفیگ دست کمی از سری گیمینگ ندارد.

لپ تاپ های جدید MSI

سی پی یو اینتل Core-i7، رم LPDDR5، وای فای 6E، پشتیبانی از MSI AI Engine، نسبت تصویر Gloden Ratio 16:10، صدای Hi-Res با نرم افزار DTS، برخورداری از نامبرپد در کیبورد، عمر باتری یازده ساعته و IR FHD Camera از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ به‌شمار می‌روند. این دستگاه بسیار باریک است و ضخامت آن به 16.85 میلی‌متر می‌رسد و همچنین یک لپ تاپ دو در یک محسوب می‌شود که می‌توانید آن را چرخانده و از صفحه نمایش لمسی آن به‌عنوان یک تبلت بزرگ نیز استفاده کنید. علاوه بر این، صفحه نمایش لمسی Summit E16 Flip از قلم پشتیبانی می‌کند.

پاسخگویی مدیران دفتر MSI در ایران به سوالات خبرنگاران

در ادامه‌ی مراسم، امین پیله چی، مدیر مارکتینگ دفتر MSI ایران و ارسلان شکوری، مدیر پروداکت مارکتینگ لپ تاپ MSI در ایران به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند. امین پیله چی از عرضه لپ تاپی که با همکاری مرسدس بنز ساخته شده در بازار ایران خبر داد و گفت این لپ تاپ جزو سری کلکسیونی محسوب می‌شود و سفارش‌گذاری آن انجام شده و به‌زودی در تعداد محدود وارد بازار کشورمان خواهد شد. ارسلان شکوری نیز گفت تمام مدل‌های معرفی شده از پردازنده اینتل استفاده می‌کنند. MSI روی مدل‌های دارای پردازنده AMD کار می‌کند، ولی در حال حاضر شرکت ماتریکس صلاح ندیده که از سی پی یو و جی پی یو ای ام دی استفاده کند. وی در خصوص مدل‌های ورک‌استیشن نیز اظهار کرد این دستگاه‌ها تقاضای زیادی در بازار ایران ندارند، اما اگر کسی سفارش داشت آن را به‌صورت سفارشی عرضه می‌کنیم.

لپ تاپ های جدید MSI

شکوری اظهار کرد واردات نوت‌بوک‌های msi در دو سه سال اخیر ده برابر بیشتر شده و تقاضا نیز افزایش پیدا کرده است که این مقدار باز هم می‌تواند بیشتر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*