ایرباد ریلمی ایر 5 و T300

ریلمی از دو ایرباد جدید ایر 5 و T300 با قابلیت نویز کنسلینگ و قیمت رقابتی رونمایی کرد

کمپانی Realme از دو ایرباد ریلمی ایر 5 و T300 رونمایی کرد. این دو هندزفری خوش قیمت، قابلیت‌هایی مثل حذف نویز و صدای 360 درجه‌ای دارند.

ریلمی ساعاتی پیش از از یک گوشی پرچمدار و توانمند به‌نام ریلمی GT5 رونمایی کرد. اما در کنار‌ آن چینی‌ها از دو ایرباد بی‌سیم جدید به‌نام ریلمی ایر 5 و T300 نیز رونمایی کردند. این هدفون‌های جدید با قابلیت‌های جذابی نظیر حذف نویز فعال (ANC) و مقاومت در برابر گردوغبار و آب همراه هستند. سازنده چینی این دو را وارد بازارهای جهانی خواهد کرد.

ایرباد ریلمی ایر 5

ایرباد ریلمی ایر 5

اولین مدل، Realme Air 5 است که حذف نویز 50 دسی‌بلی، کاهش نویز فوق باند پهن 4000 هرتزی و یک درایور تیتانیزه شده 12.4 میلی‌متری را در اختیار دارد. این هندزفری از بلوتوث 5.3 و کدک‌های AAC و SBC پشتیبانی می‌کند و جسچرهای حرکتی لمسی را هم در اختیار کاربران می‌گذارد. این ایرفون با 6 میکروفون، کاهش نویز AI ENC را ارائه می‌کند و حالت گیمینگ کم تاخیر 45 میلی‌ثانیه‌ای را در اختیار کاربران می‌گذارد.

اپلیکیشن Realme Link نیز اجازه شخصی‌سازی و بروزرسانی دیوایس را در اختیارتان می‌گذارد. این دستگاه می‌تواند به‌صورت همزمان به دو دستگاه متصل شود و گواهی ضد آب IPX5 را هم ارائه می‌کند. عمر باتری آن بدون حذف نویز 7 ساعت و با آن 4.5 ساعت است. شارژدهی آن هم 38 ساعته بوده و تنها با 10 دقیقه شارژ، 7 ساعت شارژدهی دارد. ایرباد جدید ریلمی در دو نسخه آبی و سفید و با قیمت 41 دلاری عرضه خواهد شد.

ایرباد ریلمی بادز تی 300

ایرباد ریلمی T300

دومین محصول Realme Buds T300 است که با درایورهای 12.4 میلی‌متری، صدایی شفاف را ارائه می‌کند. این محصول هم گواهی IP55 را در اختیار دارد تا خیالتان بابت خیس شدن اتفاقی آن با آب، آسوده باشد. حذف نویز فعال 30 دسی‌بلی و میکروفون چهارگانه نیز می‌تواند صدای محیط را از روی مکالمات شما حذف کند.

اما این ایرباد برخلاف مدل اول، قابلیت اضافه‌تر صدای 360 درجه‌ای را هم ارائه می‌کند. از دیگر ویژگی‌های آن باید به پشتیبانی از بلوتوث 5.3، حالت کم تاخیر و عمر باتری 40 ساعته اشاره کرد. با 10 دقیقه شارژ نیز 7 ساعت شارژدهی خواهد داشت. این محصول 27دلار قیمتش است و دردو نسخه مشکی و سفید عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*