پس از فیسبوک، حالا الگوریتم Timeline برروی توییتر اجرا خواهد شد

از زمان حملات پاریس چندماه گذشته، به تدریج کاربران بیشتری به استفاده از توییتر روی آورده‌اند.مدتی‌ست توییتر به مکانی پرتردد و محبوب تبدیل شده که به کاربران امکان خبردار شدن از اخبار جدید به‌صورت آنی می‌دهد. همچنین گیمرها به راحتی می‌توانند از مراسم جوایز بازی‌ها به‌وسیله توییتر خبردار شوند که این قابلیت به یکی از نقاط قوت توییتر بدل گشته است.

توییتر برخلاف فیسبوک، شما را از اخبار مهم و به روز دنیا خبردار می‌کند. فیسبوک قبل از آنکه کاربران خود را از دست بدهد، تغییری در سایت خود ایجاد کرده و با افزودن قسمت Timeline، تاحدودی این مشکل را مرتفع ساخته است. جالب است بدانید توییتر هنوز هم به دنبال ایجاد برتری نسبت به رقبایش است و به‌نظر می‌رسد با معرفی قابلیت جدید خود در آینده نزدیک، کاربران بیشتری را به‌سوی خود جذب کند.

به گزارش BuzzFeed، شرکت توییتر احتمالا طی هفته آینده قابلیت الگوریتمی تایم‌لاین را به سایت خود اضافه خواهد کرد. این فید خبری جدید هرچه موردنیاز کاربر است به تصویر می‌کشد و درمقابل چشمان وی قرار می‌دهد. فیسبوک مدت‌هاست با تایم‌لاین درحال سرویس‌دهی به اعضای خود است. با فید خبری جدید توییتر، حالت قدیمی کنونی توییتر به دست فراموشی سپرده خواهد شد.

از زمان تاسیس توییتر، ظاهر کلی سایت بدین گونه بوده که توییت‌های جدید در بالا و به ترتیب توییت‌های قدیمی‌تر در پایین نشان داده شوند. تغییر حالت قدیمی همیشگی سایت به حالت الگوریتمی تایم‌لاین، می‌تواند موجب موفقیت هرچه بیشتر این کمپانی شود. گرچه ظاهرا کاربران از این خبر خوشنود نیستند و با انتشار توییت‌های خود با هشتگ #RIPTwitter مخالفت خود را با تصمیم احتمالی توییتر برای تغییر ظاهر و کارایی وبسایت اعلام نموده‌اند.

واکنش کاربران نسبت به تصمیمات توییتر موضوع جدیدی نیست و پیش از این هم بارها کاربران مخالفت خود را با تصمیمات توییتر اعلام داشته‌اند. چندین‌سال قبل، توییتر تعدادی از توسعه‌دهندگان را برای رجوع دادن کاربر به توییتر منع کرده بود و توییتر برروی اپ‌های سوم شخص غیرقابل دسترسی بود. در آن زمان هم کاربران مخالف این حرکت توییتر بودند اما توییتر موفق به انجام آن شد. تایم‌لاین جدید توییتر نیز احتمالا وضعیتی بدین گونه خواهد داشت.

توییتر فعلا درباره شایعات مطرح شده درباره خود اظهار نظری نکرده و تغییرات جدید توییتر شایعاتی بیش نیستند. بایستی تا هنگام معرفی یا تایید رسمی مقامات توییتر درباره امکانات جدید این شبکه اجتماعی منتظر بود.

منبع : AndroidHeadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*