انتشار آمار میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری داخل کشور

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ارزیابی میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری داخل کشور در بازه زمانی شش ماهه اول سال جاری را منتشر کرد.اگر می خواهید بدانید کدام خودروها در کشورمان از نظر مشتریان کیفیت بالاتری داشته اند ، در ادامه مطلب با گجت نیوز همراه باشید.

mvm-110

در گروه خودروهای با سطح قیمتی کمتر از ۲۵ میلیون تومان،‌خودروی ام‌وی‌ام ۱۱۰ با کسب ۶۶۳ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز، بیشترین میزان رضایتمندی را به خود اختصاص داده است.

tiba

پس از آن خودروهای تیبا، سایپا ۱۳۲، سایپا ۱۳۱ و سایپا ۱۱۱ به ترتیب ۶۳۰، ۶۲۴، ۶۲۳ و ۶۰۲ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز رضایتمندی مشتریان را کسب کرده‌اند.

h330

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان، خودروی برلیانس اچ ۳۳۰، با کسب ۷۳۱ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز، بیشترین میزان رضایتمندی را به خود اختصاص داده است.

l90

پس از آن خودروهای پارس تندر، تندر ۹۰ پارس خودرو،‌تندر ۹۰ ایران خودرو، تندر ۹۰ اتومات و برلیانس اچ ۲۳۰ اتومات به ترتیب ۷۲۶، ۷۲۴، ۷۲۴، ۷۱۵ و ۷۰۷ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز را به خود اختصاص داده‌اند.

mvm-315-206

خودروهای ام‌وی‌ام ۳۱۵ سدان، جک j5 دستی، برلیانس اچ ۲۳۰ دستی، پژو ۲۰۶ صندوق‌دار و ام‌وی‌ام ۵۵۰ دستی به ترتیب ۷۰۵، ۷۰۲، ۷۰۲، ۶۸۹ و ۶۸۸ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز را به خود اختصاص داده‌اند.

mvm-530

خودروهای ام‌وی‌ام ۵۳۰، دنا، سمند ef7، سمند، رانا، سورن، پژو ۴۰۵، پژو پارس و تیبا هاچ‌بک به ترتیب ۶۶۸، ۶۶۴، ۶۶۴، ۶۵۹، ۶۵۹، ۶۵۵، ۶۳۸، ۶۳۳ و ۶۳۲ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز را به خود اختصاص داده‌اند.

kia

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان خودروی کیا پیکانتو با کسب ۷۸۲ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز، بیشترین میزان رضایتمندی مصرف‌کنندگان را به خود اختصاص داده است.

mitsubishi

خودروهای میتسوبیشی میراژ، چانگان eado، چانگان cs35، برلیانس اچ ۳۲۰ اتومات، برلیانس اچ ۳۳۰ اتومات، سابرینا و ام‌جی روور ۳ به ترتیب ۷۶۰، ۷۳۶، ۷۳۶، ۷۲۲، ۷۲۲، ۷۱۸ و ۷۱۴ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز را به خود اختصاص داده‌اند.

c30

خودروهای ولیکس c30، آریو، گریت وال m4، ام‌وی‌ام x33 دستی، ام‌وی‌ام ۵۵۰ اتومات، جک j5 اتومات، ام‌وی‌ام x33 اتومات و لیفان x60 به ترتیب ۷۱۰، ۶۹۵، ۶۹۳، ۶۹۱، ۶۸۷، ۶۸۶، ۶۸۲ و ۶۷۷ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز را کسب کرده‌اند.

serato

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان، دو خودروی کیا سراتو دستی و ام‌جی روور ۳۵۰ مشترکا با کسب ۷۵۳ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز، بیشترین میزان رضایتمندی را به خود اختصاص داده‌اند.

i20

خودروهای کیا سراتو اتومات، هیوندا i20، جک s5، رنو داستر، بسترن b50 (آسا) و لندمارک به ترتیب ۷۵۱، ۷۳۹، ۷۲۷، ۷۲۴، ۷۲۲ و ۶۵۲ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز را کسب کرده‌اند.

Renault-Fluence

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۱۰۰ تا ۱۲۵ میلیون تومان، خودروی رنو فلوئنس با کسب ۸۱۲ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز، بیشترین میزان رضایتمندی را به خود اختصاص داده است.

Renault-Capture

خودروهای رنو کپچر، مزدا ۳ و ام‌جی روور ۶ نیز به ترتیب ۷۸۹، ۷۷۳ و ۷۵۶ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز را به خود اختصاص داده‌اند.

GIULIETTA

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی بیش از ۱۲۵ میلیون تومان، خودروی آلفا رومئو جولیتا با کسب ۸۲۳ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز، بیشترین میزان رضایتمندی را به خود اختصاص داده است.

i40

خودروهای هیوندا i40، هیوندا سوناتا lf، اپتیما، هیوندا سوناتا yf، رنو کلئوس و کیا سراتو به ترتیب ۸۱۶، ۸۰۴، ۷۹۶، ۷۹۴، ۷۹۰ و ۷۸۸ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز را به خود اختصاص داده‌اند.

نظر شما در مورد کیفیت خودروهای داخل کشور چیست ؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. والا به نظره من این رای گیری کاملا مضخرفه. مگه میشه این همه خودرو توی نظر سنجی باشن و همشون امتیاز حدوده ۶۵۰ تا ۷۵۰ بگیرن ؟ یعنی چی ؟ امتیازه پراید به زور میشه ۵۰ از ۱۰۰۰. این آمار از کجا اومده ؟

    • ببینید دوست عزیز ، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از روش های گوناگونی به این آمار رسیده.معمولا با تماس تلفنی و یا ارائه فرم های نظر سنجی به خریداران خودروها انجام میشه.داخل فرم هم سوالات طوری طراحی شده که امتیاز هایی که شما فرمودین به دست میاد.توجه داشته باشید که نوع طرح سوالات میتونه نتایج متفاوتی رو داشته باشه.