فاو بستیون T77 پرو

مشخصات فنی و آپشن های فاو بستیون T77 پرو، شاسی بلند جدید بهمن موتور اعلام شد

مشخصات فنی و آپشن های فاو بستیون T77 پرو به‌عنوان شاسی بلند جدید بهمن موتور اعلام شد. در ادامه با مشخصات و امکانات FAW Bestune T77 Pro اعلام شد.

شرکت بهمن موتور قصد دارد تعدادی از محصولات جدید خود را با زیربرند BM CARS به بازار ایران عرضه کند. در همین راستا به‌تازگی کاتالوگی از بستیون T77 پرو با لوگوی BM CARS منتشر شده که نشان می‌دهد این شاسی بلند چینی به‌زودی روانه بازار ایران خواهد شد. همچنین احتمال رونمایی از این خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد 1402 نیز وجود دارد. در ادامه شما را با مشخصات فنی و امکانات رفاهی فاو بستیون تی 77 پرو آشنا خواهیم کرد.

مشخصات فنی فاو بستیون T77 پرو

فاو بستیون T77 پرو

فاو بستیون T77 پرو به یک موتور 1.5 لیتری T-GDI مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 158 اسب بخار و گشتاور 258 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 7 سرعته دو کلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

فاو بستیون T77 پرو

طول این شاسی بلند چینی به 4525 میلی‌متر، عرض آن 1845 میلی‌متر، ارتفاع آن 1615 میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به 2700 میلی‌متر می‌رسد. همچنین کاتالوگ منتشر شده نشان می‌دهد بهمن موتور نسخه فول فاو بستون T77 پرو را برای عرضه در بازار ایران در نظر گرفته است.

امکانات رفاهی و ایمنی بستیون تی 77 پرو

فاو بستیون T77 پرو

از امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به آینه تاشو برقی همراه با گرم‌کن و راهنما، تنظیم برقی صندلی‌های راننده و سرنشین جلو، چراغ‌های روز، سنسور نور و باران، تهویه مطبوع الکتریکی همراه با گرم‌کن صندلی‌های ردیف اول، تریم چرمی صندلی‌ها و غربلیک فرمان، فرمان دی‌کات، آینه الکتروکرومیک، مانیتور و مولتی‌مدیا همراه با دوربین 360 درجه، کلاستر دیجیتالی، جک برقی صندوق عقب، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای و سقف پانورامیک اشاره کرد.

FAW Bestune T77 pro

فاو بستیون T77 پرو از امکانات ایمنی چون 6 ایربگ ایمنی، سنسورهای هشدار دهنده فشار باد تایرها، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب و جلو خودرو، ترمز پارک برقی همراه با اتوهولد، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش بهره می‌برد. این خودرو در نسخه فول به سامانه ADAS مجهز شده که مواردی چون رادار هشدار تصادف از جلو، سیستم کمکی ماندن در بین خطوط، رادار نقطه کور، رادار تصادف از عقب و سیستم هشدار خروج از خط را شامل می‌شود. هنوز قیمت این مدل در بازار ایران مشخص نیست اما انتظار می‌رود این مدل قیمتی بیشتر از قیمت دایون Y7 داشته باشد.