قابلیت ساختن دو اکانت واتساپ در یک گوشی

قابلیت ساختن دو اکانت واتساپ در یک گوشی رسما منتشر شد + آموزش

آپدیت جدید پیام‌رسان WhatsApp با امکانات و تغییرات جدید منتشر شد. یکی از آن‌ها، قابلیت مورد انتظار ساختن دو اکانت واتساپ در یک گوشی است.

کاربران واتساپ سرانجام می‌توانند بدون نیاز به راهکارهای پیچیده‌ای چند اکانت را روی یک دستگاه خود اجرا کنند. پیش از این کاربران یا باید از یک نسخه کپی شده واتساپ و یا از فضاهای شبیه‌ساز برای این کار استفاده می‌کردند که این کار فشار زیادی را روی گوشی وارد می‌کرد و باعث کند شدن دستگاه می‌شد.

آپدیت جدید واتساپ با چندین قابلیت جدید و جذاب

به‌تازگی نسخه آزمایشی 2.23.18.21 واتساپ برای کاربران منتشر شده که تغییرات جذاب و جدیدی روی آن ایجاد شده است. ما در اینجا فهرستی از قابلیت‌های جدید این پیام‌رسان از جمله ساختن دو اکانت واتساپ در یک گوشی را گردآوری کرده‌ایم که آشنایی با آن‌ها خالی از لطف نیست.

استفاده از دو اکانت واتساپ در یک گوشی

اما حالا کاربران در نسخه آزمایشی WhatsApp Beta 2.23.18.21 در سیستم عامل اندروید می‌توانند رابط کاربری جدیدی را دریافت کنند که یک دکمه به‌نام Add Account به آن اضافه شده است. البته این قابلیت در حال حاضر فقط در اختیار تعداد معدودی از کاربران قرار گرفته است، ولی به‌زودی تمام مصرف‌کنندگان می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند.

آپدیت جدید با قابلیت ساخت دو اکانت واتساپ در یک گوشی

استفاده از دو اکانت واتساپ در یک گوشی

تغییرات جدید در انجمن‌ها

یکی دیگر از تغییراتی که در نسخه نهایی پیام‌رسان واتساپ ایجاد خواهد شد، تغییر در دسترسی کسانی است که می‌توانند افراد را به انجمن‌ها دعوت کنند. صاحبان انجمن‌ها یا همان Community می‌توانند تعیین کنند که «همه» یا «فقط مدیران انجمن» امکان دعوت اعضای جدید را داشته باشند. برای دسترسی به این گزینه‌ها باید وارد صفحه تنظیمات Community شوید.

آپدیت جدید واتساپ

مدیران انجمن‌ها همچنین می‌توانند اعلامیه‌های منتشر شده در چت‌ها را ویرایش کنند. گزینه ویرایش به مدت 15 دقیقه پس از ایجاد شدن یک اعلامیه، روی صفحه وجود خواهد داشت. در گروه‌های چت نیز مدیران می‌توانند انتخاب کنند که کاربران جدید تا چه اندازه به مکالمات قبلی پیش از پیوستن خود دسترسی داشته باشند. آپدیت جدید این برنامه ادمین‌ها را قادر می‌سازد اجازه دهند تا 24 ساعت قبل از پیوستن، تاریخچه چت برای کاربران جدید قابل مشاهده باشد.

روش‌های جدید ورود به اکانت واتساپ

واتساپ از ورود تنها با شماره تلفن فاصله گرفته و حالا چندین روش برای ورود به اکانت کاربر را ارائه می‌کند. یکی از گزینه‌ها ورود با ایمیل است که در آن کاربر می‌تواند با معرفی یک ایمیل، کد تایید را روی آن دریافت کند. این گزینه مناسبی برای کاربرانی است که با دریافت کد تایید از طریق SMS روی گوشی خود مشکل دارند. کاربران نسخه‌های آزمایشی هم اکنون می‌توانند به این ویژگی دسترسی پیدا کنند.

آپدیت جدید واتساپ

ارسال تصاویر باکیفیت

آیا کیفیت پایین تصاویر ارسالی در واتساپ شما را ناامید می‌کند؟ خبر خوب اینکه این پیام‌رسان حالا دکمه‌ای با نام HD را در کنار تصاویر کاربر اضافه کرده که با انتخاب آن، عکس‌ها با رزولوشن کامل ارسال می‌شوند. این گزینه هم اکنون فقط محدود به کاربران نسخه آزمایشی نیست و در دسترس تمام کاربرانی که اپلیکیشن خود را بروزرسانی کرده‌اند، قرار گرفته است.

آپدیت جدید واتساپ

بیشتر بخوانید:

ارسال عکس با کیفیت بالا در واتساپ سرانجام ممکن شد

رابط کاربری WhatsApp نیز دستخوش تغییراتی خواهد شد. توسعه‌دهندگان برای طراحی آن از زبان طراحی Material Design 3 گوگل الهام گرفته‌اند که در آن آیکون اکانت به گوشه سمت راست بالای صفحه و در کنار گزینه‌های جستجو، دوربین و تنظیمات رفته است. اضافه شدن این آیکون می‌تواند زمینه‌ساز ارائه قابلیت دسترسی به دو اکانت واتساپ در یک گوشی باشد که به‌زودی در اختیار عموم کاربران قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*