سرویس SmartThings

معرفی نوآوری‌های سرویس SmartThings سامسونگ در نمایشگاه IFA 2023

سامسونگ جدیدترین نوآوری‌های سرویس SmartThings و خانه‌های متصل خود را با برگزاری یک نشست رسانه‌ای در نمایشگاه IFA 2023 معرفی کرد.

سامسونگ با برگزاری یک نشست رسانه‌ای در نمایشگاه IFA 2023 به معرفی جدیدترین نوآوری‌های سرویس SmartThings و خانه‌های متصل خود پرداخت. کاربران اروپایی با این نوآوری‌های جدید قادر به اولویت‌بندی موضوع‌های مختلف شامل صرفه‌جویی در انرژی، ارتقای امنیت، دسترسی به سرگرمی‌های برتر و افزایش بهره‌وری زندگی روزمره خواهند بود.

اکوسیستم SmartThings سامسونگ که در حال رشد است، برای 285 میلیون کاربر خود امکانی را فراهم کرده تا علاوه بر این‌که کاربران خانه‌ها را با نیازهای خود سازگار کرده و به حداکثر شخصی‌سازی دسترسی داشته باشند، بتوانند فقط با یک اپلیکیشن چند دستگاه و لوازم را کنترل کنند.

سامسونگ برای درک نیازهای در حال تحول مصرف‌کنندگان اروپایی، تحقیقات جامع و گسترده‌ای را انجام داده و در همین راستا طی برگزاری نشستی در نمایشگاه IFA 2023 به اشتراک نتایج تحقیقات خود پرداخت.

نوآوری‌های سرویس SmartThings

سرویس SmartThings

بنجامین براون، مدیر ارشد بازاریابی سامسونگ در اروپا طی این نشست در خصوص برنامه‌های جدید سامسونگ گفت اتصال کاربران به افراد، مکان‌ها و سرگرمی‌های مهم و ضروری آنها یکی از اهداف مهم ما محسوب می‌شود. تداوم استفاده از فناوری‌های جدید و خلق نوآوری در این بخش ادامه خواهد داشت تا مطمئن شویم رشد و توسعه اکوسیستم SmartThings به‌گونه‌ای خواهد بود تا مردم به چیزی بیشتر از یک ارتباط دست پیدا کنند.

توسعه خانه‌ای هوشمند

اپلیکیشن SmartThings امکان کنترل خانه از هر جایی را برای کاربران فراهم می‌سازد. کاربران با این سرویس می‌توانند با سطح امنیتی بالایی از مجموعه سرگرمی‌ها متنوع و یکپارچه‌ای بهره‌مند شوند.

خانه‌ها در اروپا نقش‌های متعددی نظیر محلی برای دورکاری، انجام کارهای اداری، استراحت و سرگرمی را بر عهده دارند. سامسونگ با انجام تحقیقات دریافت 7 نفر از هر 10 نفر اعلام کردند فناوری بر زندگی روزمره آنها تاثیر مثبت و سازنده‌ای دارد و در نحوه تعامل آنها با خانواده، دوستان، انجام کارها و لذت بردن از سرگرمی‌ها نقش زیادی داشته است.

کاربرانی که به غذاهای متنوع علاقه زیادی دارند با استفاده از اپلیکیشن Samsung Food می‌توانند از ویژگی‌هایی چون جستجوی دستور غذا، ذخیره و اشتراک‌گذاری، برنامه‌ریزی پخت غذا و خرید مواد مورد نیاز بهره‌مند شوند و یک آشپزی متصل را تجربه کنند.

سرویس SmartThings

سامسونگ اعلام کرد اپلیکیشن Samsung Food در 104 کشور با 8 زبان زنده جهان در دسترس کاربران قرار گرفته تا علاوه بر این‌که دانش غذایی خود را افزایش دهند، بتوانند غذاهای سالم و متنوعی را تهیه کنند. این اپلیکیشن قادر به اتصال به آشپزخانه کاربران بوده تا کاربران بتوانند کارهایی چون زمان و دمای مناسب فر سامسونگ را تعیین کنند. همچنین این اپلیکیشن بیش از 160 هزار دستور پخت غذا را ارائه می‌هد تا کاربران بتوانند همواره غذاهای جدیدی را آماده کنند.

ضمن این‌که سامسونگ قصد دارد تا پایان سال 2023 این اپلیکیشن را با سرویس Samsung Health همگام سازد تا کاربران روی پیشرفت رژیم غذایی، اهداف سلامتی و تندرستی خود کنترل بیشتری داشته باشند. همچنین در سال 2024 نیز کاربران اپلیکیشن Samsung Food با فناوری Vision AI قادر خواهند بود با عکس‌هایی که از وعده‌های غذایی خود ثبت می‌کنند، به اطلاعات غذایی و تشخیص مواد تشکیل دهنده دسترسی پیدا کنند.

سامسونگ که برای هفدهمین سال متوالی موفق شده جایگاه نخست بازار جهانی تلویزیون را از آن خود کند، ارتقای سرگرمی کاربران را تعهدی برای خود می‌داند. در همین راستا این شرکت سری‌های جدید تلویزیون 98 اینچی Neo QLED 8K و 4K Q80C را طراحی و به بازار عرضه کرد. همچنین کاربران اروپایی تا پایان سال جاری نیز به انواع تلویزیون‌های سری Micro LED با کنتراست و جزئیات فوق‌العاده دسترسی خواهند داشت.

سرویس SmartThings

علاوه بر این، سامسونگ از عرضه نسخه ویژه تلویزیون The Frame به‌مناسبت صدمین سالگرد تاسیس دیزنی خبر داد. این تلویزیون دارای قاب ویژه Disney 100 بوده و طراحان، کنترل از راه دور آن را نیز با الهام گرفتن از شخصیت میکی‌ماوس دیزنی طراحی کردند.

همچنین سامسونگ در این نشست اعلام کرد قصد دارد پروژکتورهای The Freestyle 2 Gen را به‌شکل جهانی عرضه کند. این پروژکتور به قابلیت Smart Edge Blending مجهز شده که می‌تواند محتوا را به‌شکل افقی و عمودی نمایش دهد. همچنین کاربران با کنار هم قرار دادن دو پروژکتور The Freestyle 2 Gen قادر خواهند بود تصویر پانورامای 160 اینچی و تصویر 120 اینچی در حالت عمودی را مشاهده کنند.

توجه به حفظ سیاره

سامسونگ متعهد شده تا محصولات و سرویس‌های پربازدهی را به‌گونه‌ای توسعه دهد که هم مردم بتوانند در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند و هم محیط زیست سیاره حفظ شود. سامسونگ در تحقیقات خود دریافت بیش از سه چهارم برابر با 77 درصد از افراد اعلام کردند خواهان محصولات و لوازم کم‌مصرف در انرژی هستند.

همچنین دو سوم برابر با 67 درصد بر این باورند که تهیه دستگاه‌هایی با قابلیت نظارت و کاهش مصرف انرژی، ضروری است. در شرایطی که قیمت انرژی در سراسر اروپا افزایش پیدا کرده است، 72 درصد از افراد نیز در خطوط هزینه‌های مربوط به کارکرد لوازم خانگی خود ابراز نگرانی کردند.

در همین راستا سامسونگ قابلیت SmartThings Energy را در نظر گرفته تا کاربران بتوانند میزان انرژی دستگاه‌ها و لوازم خانگی را طبق نیازهای خود بهینه سازند؛ مثلا حالت انرژی هوش مصنوعی (AI Energy Mode) این سرویس امکانی را فراهم می‌کند تا کاربران بتوانند از قابلیت Ecobubble لباسشویی سامسونگ استفاده کنند تا میزان مصرف انرژی این دستگاه با استفاده از آب سرد به‌جای آب گرم تا میزان 70 درصد کاهش پیدا کند.

سامسونگ

از سایر اقدامات سامسونگ برای حفظ سیاره زمین می‌توان به همکاری‌های سامسونگ با سازمان جهانی Ocean Wise و برند پوشاک پاتاگونیا برای کاهش میکروپلاستیک‌های ماشین لباسشویی و تولید فیلترهای کاهنده آن اشاره کرد.

علاوه بر این، سامسونگ از موادی شامل آلومینیوم و شیشه بازیافتی در مبدا، پلاسیتک بازیافتی در مقصد از تورهای ماهی‌گیری، بشکه‌های آب و بطری‌های پلی‌اتیلن ترفتالیت (PET) در ساخت محصولات جدید سری گلکسی سامسونگ شامل گلکسی‌های Z Flip5، Z Fold5 و سری Tab S9 استفاده کرده است. ضمن این‌که کاغذ مورد استفاده در ساخت جعبه این محصولات نیز از 100 درصد مواد بازیافتی تهیه شده است.

توجه به امنیت خانه با سرویس SmartThings

سامسونگ همواره به فناوری‌های هوشمند و میزان اطمینان خاطری که این فناوری‌ها به‌همراه دارند، توجه ویژه‌ای داشته است. تحقیقات این شرکت حاکی از آن است که حدود 54 درصد از مصرف‌کنندگان قابلیت کنترل و تماشای خانه در هنگامی که در خارج از خانه هستند را به‌عنوان مهم‌ترین ویژگی فناوری‌های هوشمند در بخش ایمنی و امنیت می‌دانند.

همچنین 39 درصد از افراد نیز در هنگامی که به‌تنهایی در خانه هستند با وجود این فناوری‌ها احساس امنیت می‌کنند. 39 درصد نیز افزایش امنیت اعضای خانواده را هنگامی که خودشان در خارج از خانه حضور دارند، به‌عنوان مهم‌ترین ویژگی فناوری‌های هوشمند اعلام کردند.

سرویس SmartThings همکاری‌های متعددی را با شرکت‌هایی که برای کمک به حفظ امنیت خانه‌ها و افراد تعهد دارند، آغاز کرده است؛ از جمله این همکاری‌ها می‌توان به همکاری سامسونگ با شرکت Yale که به‌عنوان یک برند پیشرو در امنیت خانه‌ها محسوب می‌شود، اشاره کرد. قفل هوشمند Yale Linus امکان قفل کردن و کنترل درهای خانه، گاراژ و سایر درهای ورودی خانه را از راه دور فراهم می‌سازد.

تمرکز بر فناوری های خانه‌های هوشمند

سامسونگ

امکان دسترسی آسان‌تر به فناوری‌های خانه‌های هوشمند به‌عنوان یکی از بخش‌های اصلی آینده سرمایه‌گذاری سامسونگ محسوب می‌شود. تحقیقات سامسونگ نشان می‌دهد حدود یک‌چهارم اروپایی‌ها استفاده از فناوری‌های هوشمند را عامل اصلی برای انتخاب خانه جدید خود می‌دانند. 77 درصد از افراد نیز خانه‌ای هوشمند با قابلیت‌های کاربردی را به‌عنوان گزینه‌ای جذاب محسوب می‌کنند.

سامسونگ با توجه به نظر کاربران قصد دارد طی همکاری با سایر شرکا و فعالان صنعت به نیاز کاربران خود پاسخ دهد و امکانات پیشرفته‌ای را برای آنها فراهم سازد. از اهداف سامسونگ در این زمینه می‌توان به ایجاد خانه‌های هوشمند‌تر و ایمن‌تر در راستای حفظ سیاره زمین اشاره کرد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*