شیائومی یونی‌بلید

شیائومی یونی بلید معرفی شد؛ تیغ، خط زن و ماشین اصلاح در یک دستگاه

چیزی که ماشین اصلاح شیائومی یونی بلید – Xiaomi Uniblade Trimmer را خاص جلوه می‌دهد، صفحه چرخان آن برای تنظیم تریم، شیو و خط‌زنی است.

شیائومی یک ماشین اصلاح جدید را به نام یونی‌بلید تریمر در هند معرفی کرد. این دستگاه، هِد شیو سه طرفه دارد و با تیغه‌های مختلف، طوری طراحی شده که برای موهای کوتاه و بلند کاربرد داشته باشد؛ از 0.25 میلی‌متر تا 8.5 میلی‌متر!

تریمر یونی بلید از فولاد ضد زنگ مقاوم ساخته شده و یک شانه اصلاح هم دارد که از طریق صفحه چرخان آن، قابل تنظیم است. این به شما 14 شماره مختلف برای اصلاح می‌دهد؛ از صفرزنی تا ته‌ریش و میزان کردن ریش و سبیل!

ریش تراش شیائومی یونی بلید با داشتن گواهی IPX7 در برابر آب هم مقاوم است و می‌توانید در محیط‌های مرطوب از آن استفاده کنید. همچنین یک مکانیسم قفل‌شو دارد تا ناخواسته، روشن شود.

شارژدهی باتری این گجت، 60 دقیقه است و با شارژر تایپ C درون جعبه، در مدت یک و نیم ساعت به‌طور کامل شارژ می‌شود. زمانی که چراغ روی دستگاه سفید شد، یعنی فول شارژ است و وقتی به‌رنگ نارنجی در آمد، یعنی نیاز به شارژ مجدد دارد.

قیمت ماشین اصلاح شیائومی یونی بلید

این دستگاه در هند، 1500 روپیه قیمت دارد (معادل 18 دلار) و از طریق وب‌سایت شیائومی یا فروشگاه آنلاین Flipkart قابل خریداری است.