مدیریت کسب و کار فونیکس

نوآوری در خط مقدم مدیریت کسب و کار با برند فونیکس

فونیکس به‌عنوان نامی پیشرو در صنعت خودرو، سفری الهام‌بخش را برای تعریف مجدد چشم‌انداز مدیریت کسب و کار آغاز کرده است.

با عزمی راسخ و چشم‌اندازی برای آینده، فونیکس به‌عنوان یکی از حامیان اصلی پنجمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی مدل‌های جدید مدیریت کسب و کار در شرایط ناپایدار در نظر گرفته شد. این اتحاد استراتژیک بر تعهد فونیکس به پرورش ایده‌های پیشگامانه و راه‌حل‌های نوآورانه در حوزه مدیریت کسب‌وکار، به‌ویژه در مواجهه با چالش‌های چندوجهی تأکید می‌کند.

تقویت همکاری: چراغی از پیشرفت

مدیریت کسب و کار فونیکس

همکاری فونیکس و کنفرانس برای پر کردن شکاف بین صنعت و دانشگاه، ایجاد یک پلتفرم پر جنب و جوش برای تبادل دانش، بینش و ایده است. این مشارکت، پتانسیل خوبی برای پیشرفت و رشد پایدار در حوزه مدیریت کسب و کار را دارد و آینده روشن‌تری را برای شرکت‌ها در سراسر جهان ایجاد می‌کند.

به آینده مدیریت کسب و کار خوش آمدید

مدیریت کسب و کار فونیکس

در قرن بیست و یکم تنها رکن ثابت، تغییر است. امروزه سازمان‌ها و کسب‌وکارها با پیچیدگی‌های بی‌سابقه و چالش‌های متنوع دست و پنجه نرم می‌کنند، که نیازمند رویکردی مؤثرتر و طراحی دقیق‌تر و مبتنی بر پایه‌های علمی است. علم مدیریت با درک عمیق خود از رشته های مختلف، تصمیم گیرندگان و مدیران را با ابزارها و دانش مورد نیاز برای درک ماهیت اساسی مسائل و عبور از هزارتوی چالش های تجاری مدرن مجهز می‌کند.

توانمندسازی کارآفرینان بومی: یک ضرورت ملی

مدیریت کسب و کار فونیکس

کسب و کارهای محلی مشتاق ارتباطات قوی‌تر در جامعه خود هستند. با توجه به این موضوع، کنفرانس ملی مدل‌های نوین مدیریت و کسب و کار با تعهد به حمایت از کارآفرینان ملی پا به عرصه وجود گذاشته است. این به‌عنوان یک فرصت منحصربه‌فرد برای محققان و دست‌اندرکاران در حوزه سازمانی برای ارائه یافته‌های علمی و به اشتراک‌گذاری تجربیات متنوع عمل می‌کند. این محیطی از یادگیری تعاملی را تقویت می‌کند و شرکت‌کنندگان را قادر می‌سازد تا فراتر از محدودیت‌های کنفرانس های سنتی، بینش و الهام بگیرند.

در این همایش، سخنرانان مختلفی به طرح مباحث و دغدغه‌های مربوط به زمینه‌های تخصصی خود پرداختند که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دکتر وحید ناصحی‌فر: دانشیار متخصص بازاریابی در دانشگاه علامه طباطبایی
  • دکتر عبدالرضا حافظی: مدرس سرشناس دوره‌های MBA و DBA
  • دکتر مهدی باغبان: مدرس دانشگاه تهران و مشاور منابع انسانی
  • دکتر عطا همایون: محقق برجسته و مدرس موسسه تحقیقات مدیریت ماژلان فرانسه
  • دکتر مهدی سماواتی: دکتری حقوق مالی، استراتژیست ریسک و سرمایه‌گذاری
  • دکتر سید علیرضا بنی هاشمی: رئیس خانه صنعتگران ایران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*