اپلیکیشن ردیاب خودرو

اپلیکیشن ردیاب خودرو؛ راهنمای نصب و امکانات

برای درصد بالایی از افراد جامعه، خودرو سرمایه مهمی محسوب می‌شود که در صورت از دست رفتن آن، توان خرید مجدد یک وسیله نقلیه دیگر را ندارند. از طرفی، کم نیستند افرادی که مورد هدف سارقان خودرو قرار می‌گیرند و این دارایی ارزشمند را برای همیشه از دست می‌دهند. از‌این‌رو امروزه لزوم نصب جی پی اس و استفاده از اپلیکیشن ردیاب خودرو بیش از پیش احساس می‌شود. در این مقاله به معرفی پنلی می‌پردازیم که با استفاده از امکانات آن، می‌توانید امنیت خودروی خود را تضمین کنید. پس از آشنایی با این پنل، می‌توانید قدمی برای برقراری امنیت بیشتر برای خودروی خود بردارید.

بهترین برنامه ردیاب خودرو چیست؟

برخی از انواع جی پی اس‌های موجود در بازار همراه با برنامه‌ای عرضه می‌شوند که کار ردیابی را به مراتب برای شما ساده‌تر می‌کند. در مرحله اول برای این‌که بتوانید نظارت دائمی بر موقعیت جغرافیایی خودروی خود داشته باشید، باید ردیاب مناسبی را از فروشگاهی معتبر سفارش دهید. پیشنهاد ما برای خرید ردیاب، فروشگاه ایران رهیاب است که پنل کاربردی و با امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

پس از خرید جی پی اس باید برای نصب برنامه ردیاب خودرو به وب‌سایت ایران رهیاب مراجعه کرده و نرم‌افزار اندروید ردیاب خریداری شده را دانلود کنید. پس از دانلود و نصب برنامه، مطابق با دستورالعمل‌های آن پیش بروید. این نرم‌افزار و همچنین پنل ایران رهیاب امکاناتی دارند که نمونه مشابهی کمتری از آن در بازار دیده می‌شود. در بخش بعد بیشتر با این امکانات آشنا می‌شوید.

پنل ایران رهیاب و برنامه ردیابی خودرو با موبایل چه امکاناتی دارند؟

پس از خریداری جی پی اس مدنظرتان باید درون آن سیم‌کارتی قرار دهید و دستگاه را روشن کنید. نحوه نصب هر نوع ردیابی متفاوت است و باید مطابق دستورالعمل عرضه‌شده در وب‌سایت فروشنده عمل کنید. ساده‌ترین راه برای دریافت مختصات آخرین موقعیت خودرو این است که با شماره سیم‌کارت ردیاب تماس بگیرید. دستگاه پس از یک یا دو بوق تماس را قطع کرده و موقعیت را همراه با لینکی به موبایل شما ارسال می‌کند. همچنین می‌توانید به جای تماس، پیامکی به سیم‌کارت ارسال کرده و پس از 10-30 ثانیه آدرس کامل پستی آخرین موقعیت را به صورت پیام کوتاه دریافت کنید.

معمولا همه ردیاب‌های موجود در بازار امکانات فوق را دارند. علاوه‌بر روش‌هایی که در بالا توضیح دادیم، جی‌پی‌اس‌های ایران رهیاب همراه با دسترسی به پنلی عرضه می‌شوند که امکانات دیگری را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهند. در‌ صورتی‌که پنل ردیابی را همراه با جی پی اس خریداری کرده باشید، باید به کارت مشکی رنگ گارانتی درون جعبه مراجعه کنید. روی این کارت نام کاربری و کلمه عبور درج شده است. با استفاده از دستگاه متصل به اینترنتی (تلفن همراه، تبلت یا کامپیوتر) به پنل ردیابی وارد شوید و با درج نام کاربری و کلمه عبور، وارد پنل خود خواهید شد. برخی از امکانات این پنل عبارتند از:

  • امکان استفاده مادام‌العمر و رایگان از پنل ردیابی
  • مشاهده آخرین موقعیت خودرو در پنل
  • مشاهده مسیرهای پیموده شده در تاریخ و ساعت خاص

امکانات فوق در نرم‌افزار کنترل خودرو از راه دور نیز وجود دارد. با‌توجه‌به این امکانات و مزایای جی پی اس که در بخش بعد به آن‌ها می‌پردازیم، کاملا ارزشش را دارد که به قیمت دزدگیر و ردیاب هوشمند خودرو توجه نکنید و برای امنیت خودروی خود هزینه بپردازید.

اپلیکیشن ردیاب خودرو

مزایای نصب جی پی اس و استفاده از اپلیکیشن ردیاب خودرو

برخی افراد نویگیشن خودرو را با جی پی اس اشتباه می‌گیرند. این افراد گمان می‌کنند در‌ صورتی‌که خودروی‌شان به نویگیشن مجهز باشد، نیازی به خرید ردیاب نیست. این در حالی است که سیستم نویگیشن صرفا برای مسیریابی کاربرد داشته و در تضمین امنیت خودروی شما کارکرد چندانی ندارد. در عوض، باید از جی پی اس‌هایی که مخصوص خودرو طراحی و ساخته می‌شوند، برای نظارت دائمی بر ماشین استفاده کنید.

با تهیه جی پی اس و نصب اپلیکیشن ردیاب خودرو از فروشگاه ایران رهیاب می‌توانید 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته بر موقعیت مکانی ماشینتان نظارت داشته باشید. در پنل ردیابی یا نرم‌افزار محدوده جغرافیایی خودرو، مسیرهای طی شده تا 3 سال اخیر و سرعت دقیق خودرو در تاریخ‌ها و زمان‌های مشخص ثبت می‌شود.

در‌ صورتی‌که درب خودرو باز شود، به شما اطلاع رسانی شده و همچنین با استفاده از برخی از ردیاب‌ها، امکان شنود صدای محیط داخل کابین با کیفیت بالا وجود دارد. علاوه‌بر این، با نصب جی پی اس به‌راحتی می‌توانید با ارسال یک پیامکی یا از طریق پنل ردیابی، خودروی خود را از راه دور خاموش کنید. امکان خاموش کردن ACC و قابلیت تنظیم شماره SOS از دیگر مزایایی است که خرید ردیاب‌های ایران رهیاب و استفاده از اپلیکیشن مخصوص آن در اختیار شما قرار می‌دهد.

اپلیکیشن ردیاب خودرو

خرید بهترین جی پی اس و نصب اپلیکیشن ردیاب خودرو از فروشگاه ایران رهیاب

در این مقاله توضیح دادیم که چطور می‌توانید به اپلیکیشن ردیاب خودرو دسترسی داشته باشید و آن را نصب کنید. ایران رهیاب به عنوان اولین مرکز پخش و فروش ردیاب خودرو، شخصی و آهنربایی در ایران محصولات باکیفیتی را عرضه می‌کند که امکانات و قابلیت‌های بسیاری دارند. شما می‌توانید با خرید هر کدام از جی پی اس‌های موجود در سایت، اپلیکیشن مربوطه را نیز نصب کنید و با استفاده از آن، نظارت دائمی و همیشگی بر خودروی خود داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش بهترین ردیاب‌های موجود در بازار ایران، همین الان به وب‌سایت این شرکت به نشانی iranrahyab.com مراجعه کنید. حتی فردا هم برای خرید ردیاب دیر است! شاید خودروی عزیز شما تا ساعاتی دیگر طعمه سارقان باشد و برای همیشه این سرمایه ارزشمندتان را از دست بدهید. 

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*