سئات

شرکت خودروسازی سئات تعطیل می‌شود؛ واردات محصولات سئات به ایران چه می‌شود؟

مدیرعامل فولکس واگن از تعطیلی شرکت خودروسازی سئات خبر داد؛ اما سرنوشت واردات محصولات SEAT به ایران چه خواهد بود؟

شرکت اسپانیایی سئات به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه فولکس واگن طی سال‌های فعالیت خود توانسته محصولات مناسبی را در بازارهای جهانی عرضه کند؛ اما بارها دچار شکست شده و طی سال‌های اخیر نیز میزان فروش محصولات آن به‌میزان چشمگیری کاهش پیدا کرده است. در همین راستا از آنجایی که شرکت کوپرا به‌عنوان برادر کوچک‌تر SEAT توانسته فروش بالایی را تجربه کند، مدیران فولکس واگن به فعالیت این برند قدیمی پایان دادند.

جزئیات تعطیلی شرکت خودروسازی سئات

توماس شافر، مدیرعامل شرکت واگن در این خصوص عنوان کرد ما برای تداوم فعالیت شرکت سئات اقدامات زیادی انجام دادیم؛ اما این برند در گذشته نیز سابقه شکست را داشته و با توجه به پیشرفت برند کوپرا تصمیم گرفتیم تا فعالیت آن را متوقف کنیم. در همین راستا اکنون می‌توانیم روی شرکت کوپرا سرمایه‌گذاری بیشتری را انجام دهیم تا این برند خودروسازی نیز بیش از پیش پیشرفت کند.

سئات

برند کوپرا یک برند خودروسازی جوان بوده و اکنون با پایان فعالیت سئات می‌توان به پیشرفت آن امید زیادی داشت. ضمن این‌که به‌احتمال زیاد، برخی از خودروهای سئات نظیر لئون توسط برند کوپرا تولید و با نشان این شرکت روانه بازار خواهد شد.

واردات محصولات SEAT چه می‌شود؟

گفتنی است در حالی فعالیت SEAT به پایان رسید که اخیرا شرکت پارس ساتر هوشمند از واردات خودروهای این برند اسپانیایی نظیر آتکا، ایبیزا و اوکتاویا خبر داده بود. اکنون باید منتظر بمانیم تا ببینم سرنوشت واردات این خودروها چه خواهد شد.