چانگان CD701

با چانگان CD701 آشنا شوید؛ خودرویی که می‌تواند هم شاسی بلند باشد و هم پیکاپ!

چانگان CD701 با قابلیت تبدیل از شاسی بلند به پیکاپ معرفی شد. در ادامه با ویژگی‌های خودرو مفهومی Changan CD701 آشنا می‌شویم.

چانگان از کانسپت برقی CD701 پرده برداشت. این خودرو مفهومی که به‌شکل یک شاسی بلند با سقف کوپه مانند طراحی شده، از قابلیت تبدیل شدن به یک پیکاپ بهره می‌برد. چانگان این خودرو را روی پلتفرم برقی هوشمند SDA خود توسعه داده و قصد دارد آن را سال آینده به تولید برساند. این خودرو در سال 2024 با نام E0 و تحت برند Qiyuan روانه بازار خواهد شد. در ادامه در بخش اخبار خودرو، با ویژگی‌های خودرو مفهومی چانگان CD701 آشنا خواهیم شد.

معرفی چانگان CD701

چانگان CD701

در نمای جلوی چانگان CD701 شاهد چراغ‌های باریک به‌همراه دی‌لایت‌های C شکل هستیم که ترکیب آنها با یک نمایشگر که جایگزین جلوپنجره‌های سنتی شده توانسته نمای مدرنی را به‌وجود آورد. این نمایشگر از قابلیت نمایش میزان شارژ باتری و برد خودرو بهره می‌برد. چراغ‌های LED دیگری که به‌شکل D در دو طرف سپر نصب شده به‌عنوان سایر ویژگی‌های این بخش محسوب می‌شوند.

چانگان CD701

در نمای کناری شاهد تایرهای بسیار بزرگ، گلگیرهای مربعی، دستگیره‌های در مخفی و سقف شیب‌دار هستیم؛ اما مهم‌ترین بخش طراحی این خودرو مفهومی به قسمت عقب آن مربوط می‌شود. در واقع این شاسی بلند از قابلیت تبدیل به پیکاپ بهره می‌برد؛ چرا که پنل شیشه‌ای عقب به‌شکل کشویی به‌سمت بالا حرکت می‌کند تا مالکان بتوانند وسایل مختلف خود را در آن جای دهند.

چانگان CD701

همچنین طراحان برای نمای عقب، چراغ‌های باریک با نورهای LED در نظر گرفتند. در میان این چراغ‌ها یک نمایشگر نیز به‌چشم می‌خورد که همانند نمایشگر جلو قادر به نمایش اطلاعات باتری است.

خودرو مفهومی Changan

چانگان CD701 از کابینی همانند خودروهای برقی مدرن بهره می‌برد. از مهم‌ترین ویژگی‌های کابین این خودرو می‌توان به غربیلک فرمان D شکل، هدآپ دیسپلی و نمایشگر اطلاعات سرگرمی بزرگ به‌همراه داشبورد عریض و ساده اشاره کرد. همچنین چانگان نسخه تولیدی این خودرو مفهومی را به جدیدترین تکنولوژی‌های خود نظیر قابلیت شارژ خودکار نیز مجهز خواهد کرد.