گودزیلا Minus One

تریلر فیلم گودزیلا Minus One، روزهای تلخ ژاپن را روایت می‌کند + ویدیو

تریلر رسمی فیلم گودزیلا Minus One منتشر شد و در آن کشور ژاپن بدترین روزهای تاریخ خودش را پشت سر می‌گذارد. برای مشاهده این تریلر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

طی سالیان اخیر در فیلم‌هایی که توسط غرب و هالیوود حول محور گودزیلا ساخته شد، این هیولا را به عنوان قهرمانی جلوه دادند که به ناحق مورد قضاوتِ بد قرار گرفت؛ اما حالا در فیلم رو به اکران گودزیلا منهای یک – Godzilla Minus One که توسط تاکاشی یامازاکی نویسندگی و کارگردانی شده و استودیو توهو – Toho Studios، سازنده اصلی فیلم‌های گودزیلا، پشت آن قرار دارد، گودزیلا به ریشه اصلی خود بازگشته و قرار است تبدیل به همان پادشاه هیولاها و مصیبتی که پس از انجام آزمایش هسته‌های پدیدار گشت تبدیل شود.

در ابتدا شما را دعوت به تماشای تریلر رسمی فیلم گودزیلا Minus One می‌کنیم؛ سپس در ادامه مطلب توضیحات تکمیلی راجع به داستان و تاریخ انتشار فیلم قرار داده شده است. در زیر می‌توانید تریلر این فیلم را با کیفیت بالا و به صورت کامل تماشا کنید.

دوره زمانی فیلم گودزیلا Minus One در روزهای بعد از جنگ جهانی دوم جریان دارد و روایت‌کننده اوضاع نابسمان و سخت کشور ژاپن بعد از بمباران‌های اتمی ناکازاکی و هیروشیما است. کشور ژاپن بعد از این بمباران‌های یاد شده در شرایط سختی قرار داشت و هنگامی که هیولای داستان برای اولین بار سر و کله‌اش پیدا شد، ژاپن در در آشفتگی و هرج و مرج بیشتر قرار گرفت.

هنگامی که کل کشور در تلاش‌های مداوم برای بازسازی محله‌های ویران‌شده و نجات افراد بی‌شماری که بر اثر جنگ و بمباران مجروح شده بودند قرار داشت، گودزیلا از دل دریا بیرون آمد و شروع به ویران کردن ویرانه‌ها کرد. وضعیت فلک‌زده ژاپن بعد از جنگ که صفر بود حالا پس از آمدن گودزیلا به منهای یک رسیده است. نکته جالب این جاست که اسناد کوتاه و مختصری در اختیار وزات جنگ ایالات متحده آمریکا قرار دارد که ممکن است حاوی اطلاعاتی در مورد گودزیلا و منشأ او باشد. چیزی که در تریلر فیلم نشان داده شد، اشاره‌ای به دولت ایالات متحده آمریکا نداشت و کشور ژاپن را در مقابله با این هیولا تنهای تنها توصیف کرد؛ جایی که نیروهای نظامی به شدت تحلیل رفته این کشور بایستی در جنگ مقابل گودزیلا قرار بگیرند و تنها راه پیروزی و نجات یافتن برایشان مبارزه تا آخرین قطره خون است.

فیلم گودزیلا Minus One قرار است در تاریخ  3 نوامبر 2023 – 12 آبان 1402 که مصادف است با هفتادمین سالگرد فرانچایز گودزیلا در کشور ژاپن به روی پرده‌های سینما برود و بعد از گذشت یک ماه در تاریخ 1 دسامبر 2023 – 10 آذر 1402 در ایالات متحده آمریکا اکران خواهد شد.

نظر شما راجع به این تریلر هیجان‌انگیز فیلم گودزیلا Minus One چه بود؟ آیا به نظر شما این فیلم می‌تواند موفق عمل کرده و در گیشه فروش خوبی داشته باشد؟ شما می‌توانید نظرات خود را با بازدیدکنندگان سایت گجت نیوز به اشتراک بگذارید.