فیلم قاتل

نخستین تریلر فیلم قاتل دیوید فینچر را تماشا کنید

بالاخره شبکه نتفلیکس پس از مدت‌ها انتظار تریلر فیلم قاتل – The Killer دوازدهمین ساخته‌ی بلند دیوید فینچر را منتشر کرد.

دیوید فینچر که خالق فیلم‌های درخشانی مانند هفت، باشگاه مشت‌زنی و دختره گمشده است بار دیگر با یک فیلم بلند به دنیای سینما بازمی‌گردد. ساعاتی پیش شبکه‌ی نتفلیکس تریلر جذابی از فیلم «قاتل» (The Killer) متتشر کرد که در این تریلر می‌توانیم المان‌ها و ویژگی‌های همیشگی فیلم های فینچر را ببینیم و احتمالا با فیلم اکشنی مواجه هستیم که اتمسفر خاص‌اش مخاطب را تا آخرین لحظه مشتاق تماشای ادامه داستان می‌کند.

آخرین اثر جنایی فینچر در جشنواره فیلم ونیز 2023 حضور دارد و با آثار دیگر کارگردانان مطرحی چون سوفیا کاپولا، مایکل مان و لانتیموس برای دریافت جایزه‌ی شیر طلایی به رقابت خواهد پرداخت. این کارگردان مطرح هالیوددی کارنامه‌ی درخشان و جوایز بسیاری دارد، اما دست‌یابی به مهم‌ترین جایزه قدیمی‌ترین جشنواره سینمایی جهان آرزوی هرفیلمسازی است!

قاتل بر اساس یک کمیک استریپ فرانسوی به همین نام ساخته شده است. در خلاصه داستان فیلم آمده: «زندگی یک قاتل خونسرد را می‌بینیم که درگیر یک بحران اخلاقی بوده و دچار عذاب وجدان است. در این اثنا قاتل با یک سفارش قتل جدید روبه رو می‌شود که او را وارد چالش‌های تازه‌ای می‌کند». طی خبرهایی که به گوش می‌رسد فینچر قصد داشته این فیلم را در سال 2007 بسازد، اما بنابر دلایل نامشخصی موفق به ساخت آن نشده است.

اندرو کوین واکر که فیلمنامه‌نویس فیلم هفت بوده، اکنون بار دیگر با فینچر همکاری کرده و نوشتن فیلمنامه قاتل را بر عهده گرفته و وظیفه تهیه‌کنندگی دوازدهمین اثر فینچر نیز با سیان شافین است. مایکل فاسبندر و تیلدا سوئینتون بازیگران نقش‌های اصلی هستند و در کنار آن‌ها چارلز پارنل، آرلیس هاوارد، سوفی شارلوت در آخرین اثر جنایی فینچر نیز در فیلم The Killer به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نظر شما درباره اولین تریلر فیلم قاتل چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*