هوش مصنوعی پو

تمام ربات های هوش مصنوعی را با این نرم افزار، در جیب خود داشته باشید

برنامه دسکتاپ جدید هوش مصنوعی پو به شما امکان می‌دهد از همه ربات‌های چت هوش مصنوعی در یک مکان استفاده کنید و نیاز شما به دیگر جت‌بات‌های AI را از بین می‌برد.

هوش مصنوعی پو به تازگی یک سری به‌روزرسانی جدید دریافت کرده و اکنون در وب، iOS، اندروید و مک در دسترس است. ابزار چت‌بات هوش مصنوعی که توسط پلتفرم پرسش و پاسخ Quora ایجاد شده، با آپدیت‌های جدید خود شما را از تمام ابزار چت‌بات هوش مصنوعی بی‌نیاز می‌کند. از جمله ویژگی‌های جدید آن می‌توان به یک برنامه مک، توانایی انجام چندین مکالمه همزمان با یک ربات هوش مصنوعی و دسترسی به مدل متا Llama 2 اشاره کرد.

پلتفرم Quora اپلیکیشن موبایل Poe را برای اولین بار در دسامبر 2022 معرفی کرد که در ابتدا خصوصی بود، اما پس از راه‌اندازی نسخه عمومی آن اکنون همه می‌توانند از این ابزار استفاده کنند. گفته می‌شود در به‌روزرسانی‌های آینده، Poe قرار است به عنوان یک محصول جداگانه و مستقل از Quora عرضه شود.

هوش مصنوعی پو

پو در واقع یک هوش مصنوعی مستقل نیست و پلتفرمی است که به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا هوش‌های مصنوعی مختلف را به شکل ربات‌هایی به این پلتفرم بیاورند. بنابراین هر کسی می‌تواند در این پلتفرم ربات هوش مصنوعی جدید خود را بسازد. Poe نیاز کاربران به مراجعه به چندین وب‌سایت را از بین برده و آنها می‌توانند با این پلتفرم به چندین ابزار هوش مصنوعی دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

با Poe آشنا شوید؛ دسترسی به تمام ابزارهای رایگان و پولی هوش مصنوعی

طبق ایمیلی که اخیراً برای کاربران هوش مصنوعی پو ارسال شده، توسعه‌دهنده‌ی آن همچنین در حال برنامه‌ریزی یک سطح سازمانی است تا شرکت‌ها بتوانند پلتفرم را برای کارکنان خود مدیریت کنند.

هدف اصلی هوش مصنوعی پو این است که یک مرورگر وب برای ربات‌های چت هوش مصنوعی باشد. Adam D’Angelo، مدیر عامل شرکت مادر پو یعنی Quora نیز در هیئت مدیره OpenAI حضور دارد و معتقد است تعداد ربات‌های هوش مصنوعی بسیار زیاد است و توسعه برنامه‌ای که بتواند امکانات آنها را در یک مکان ارائه دهد بسیار کاربردی خواهد بود.

هوش مصنوعی پو نیز با همین هدف توسعه یافته و می‌خواهد نرم‌افزاری باشد که کاربران بتوانند تمام چت‌بات‌های هوش مصنوعی را در یک مکان داشته باشند. D’Angelo اخیراً گفت: «من فکر می‌کنم این اکوسیستم عظیم مشابه آنچه وب امروز است خواهد بود.»

پلتفرم هوش مصنوعی پو

شما می‌توانید با استفاده از پلتفرم Poe، به چندین ربات کاربردی دسترسی داشته باشید که این ربات‌ها اکثرا رایگان هستند. پلتفرم هوش مصنوعی پو همچنین به شما امکان می‌دهد برای دسترسی نامحدود به همه ربات‌های موجود، یک اشتراک را با پرداخت 19.99 دلار در ماه یا 200 دلار در سال پرداخت کنید.

نسخه مک جدید بسیار شبیه به برنامه‌های وب و موبایل پو عمل می‌کند که به شما امکان می‌دهد با ربات‌هایی مانند ChatGPT-4 OpenAI در کنار Claude Anthropic چت کنید. هوش مصنوعی پو همچنین یک پلتفرم ایجاد ربات با API خاص خود است و اکنون به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا درجه‌ی درخواست‌های خود را تنظیم کنند.

براساس ایمیلی که در آخر هفته منتشر شد و به‌روزرسانی‌های محصول جدید را اعلام کرد، سه ربات جدید وجود دارد که دسترسی به مدل متن‌باز LLama 2 متا را ارائه می‌دهند. علاوه بر این، Poe اکنون به شما امکان می‌دهد تا چندین مکالمه با یک ربات انجام دهید، ربات‌ها را از طریق صفحه کاوش آن جستجو کنید و از پلتفرم به زبان ژاپنی بهره ببرید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*