دانلود آپدیت جدید PS5 در سپتامبر ۲۰۲۳ +‌ ویژگی‌ها و امکانات

آپدیت جدید PS5 با چند ویژگی جدید و مهم منتشر شد

آپدیت جدید PS5 در ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ منتشر شد. این بروزرسانی، چه قابلیت‌های جدیدی را کنسول به پلی استیشن ۵ اضافه می‌کند؟

سونی امروز در یک پست وبلاگی خبر از انتشار آپدیت جدید PS5 داد که می‌تواند ویژگی‌های جدید و برخی پیشرفت‌ها را به این کنسول بازی محبوب بیاورد. این بروزرسانی اوایل تابستان به‌صورت آزمایشی، در اختیار تعداد محدودی از کاربران قرار گرفته بود. اما حالا تمام صاحبان پلی استیشن ۵ می‌توانند آن را دریافت کنند. ماه گذشته نیز آپدیت نسخه ۲۳.۰۱-۰۷.۶۱ پی اس ۵ منتشر شده بود که در مطلبی جداگانه به بررسی ویژگی‌های آن پرداختیم.

آپدیت جدید PS5 چه قابلیت‌های جدیدی را اضافه می‌کند؟

یکی از ویژگی‌های مهم جدیدی که آپدیت پلی استیشن ۵ به‌همراه دارد، اضافه کردن تعداد بیشتری از گوشی‌های اندرویدی به لیست پشتیبانی‌کنندگان PS Remote Play است. علاوه بر این فرامین صوتی جدیدی اضافه شده و کاربران می‌توانند با ایموجی‌ها به پیام‌های دریافتی خود واکنش نشان دهند. اما این تمام قابلیت‌های جدید پی اس ۵ نیست.

دانلود آپدیت جدید PS5 در سپتامبر ۲۰۲۳ +‌ ویژگی‌ها و امکانات

فهرست این ویژگی‌ها به‌شرح زیر است:

  1. پشتیبانی از PS Remote Play روی دستگاه‌های اندرویدی بیشتر
  2. فرامین صوتی جدید
  3. بهبود کارایی اپلیکیشن PS App
  4. ٖسایر امکانات آپدیت جدید PS5

۱. پشتیبانی از PS Remote Play روی دستگاه‌های اندرویدی بیشتر

  • PS Remote Play به شما اجازه می‌دهد بازی‌های نصب شده روی PS5 یا PS4 را روی دستگاه دیگری اجرا کنید. این شامل گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی و آی او اسی، کامپیوترها و سیستم‌های مک می‌شود. از امروز، تعداد دستگاه‌های بیشتری از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند.
  • اپلیکیشن PS Remote Play روی تمام دستگاه‌های مجهز به Android TV OS 12 اجرا خواهد شد. این دستگاه‌ها یا باید به کروم کست مجهز باشند یا تلویزیون سونی Bravia XR A95L.
  • برای استفاده از Remote Play روی این دستگاه‌ها، اپلیکیشن PS Remote Play را در پلی استور گوشی اندرویدی خود دانلود و نصب کنید.

۲. فرامین صوتی جدید

  • فرامین صوتی در این بروزرسانی بهبود پیدا کرده‌اند.
  • بگویید “Hey Playstation, help” تا راهنمای کنسول فعال شود. سپس شما می‌توانید با استفاده از فرمان صوتی خود در بین صفحات راهنما گشت بزنید.
  • بگویید “Hey Playstation, what’s new” تا امکانات جدید PS5 و بازی‌های ماهانه سرویس PlayStation Plus را ببینید.
  • نکته: این فرامین صوتی جدید فعلا فقط به زبان انگلیسی و در اختیار کاربرانی قرار می‌گیرد که ریجن دستگاه آن‌ها آمریکا یا بریتانیا است.

۳. بهبود کارایی اپلیکیشن PS App

اواخر این ماه، ما شاهد عرضه قابلیت‌های جدیدی برای اپلیکیشن PS App روی اندروید و آی او اس خواهیم بود. شما قادر خواهید بود به پیام‌ها با شکلک‌های ایموجی واکنش نشان دهید و پیش‌نمایشی از صفحه Share Screen یک شخص را پیش از پیوستن به یک پارتی در PS App مشاهده کنید.

۴. سایر امکانات آپدیت جدید PS5

از دیگر ویژگی‌های آپدیت جدید PS5 باید به استفاده از دسته دوم دوال سنس به‌عنوان دستیار، یک گزینه صوتی جدید برای پخش صدای سه‌بعدی و قابلیت ارتقا حافظه ذخیره‌سازی SSD دستگاه به ۸ ترابایت اشاره کرد.

برای آشنایی هر چه بیشتر با این قابلیت‌های جدید و آموزش استفاده از آن‌ها، در مرورگر خود به صفحه Settings رفته و به مسیر Guide & Tips, Health & Safety and Other Informations بروید. سپس به بخش Guide and Tips بروید و گزینه “Discover Tips” را انتخاب کنید تا تمام این آموزش‌ها را ببینید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*