مجموعه جدید بخاری برقی میجیا

با هیترهای برقی جدید شیائومی میجیا به زمستان امسال گرما ببخشید

شیائومی از چهار بخاری برقی جدید خود رونمایی کرد که قیمت آنها از 27 دلار شروع می‌شود و با عنوان مجموعه جدید بخاری برقی میجیا در چین عرضه می‌گردند.

مجموعه جدید بخاری برقی میجیا شیائومی شامل میجیا 2، بخاری قرنیزی گرافنی میجیا 2، بخاری هوای میجیا و بخاری برقی پایه گرافن 2 هستند. عرضه‌ی هیترهای برقی جدید شیائومی میجیا با نزدیک شدن به فصل سرما و عرضه MIJIA Electric Cup 2 همزمان شده‌ است.

میجیا یک برند زیر مجموعه از محصولات خانه هوشمند شیائومی است که در حوزه تولید محصولات رباتیک، هوشمندسازی و ساخت محصولات با کیفیت اما ارزان قیمت فعالیت می‌کند. در ادامه با جدیدترین مجموعه‌ی رونمایی شده از محصولات این برند آشنا شوید.

مجموعه جدید بخاری برقی میجیا

بخاری برقی میجیا 2 دارای قدرت گرمایش 2200 وات است و می‌تواند گرمایش فوری را در چند ثانیه انجام دهد. ای محصول جدید از گرمایش دو سرعته 1100 وات و 2200 وات و از حفاظت ضد آب IPX4 پشتیبانی می‌کند. بخاری برقی MIJIA 2 می‌تواند برای خشک کردن لباس‌ها نیز استفاده شود.

در میان مجموعه جدید بخاری برقی میجیا، بخاری برقی پایه گرافن 2 میجیا شیائومی به مواد گرافن برای اتلاف گرمای کارآمدتر در مقایسه با بخاری برقی قرنیزی 2 مجهز شده و دارای صفحه نمایش دیجیتال LED و سیستم کنترل دما هوشمند برای نظارت بر فرآیند گرمایش است.

مجموعه جدید بخاری برقی میجیا

بخاری برقی Graphene Baseboard 2 از کنترل صوتی Xiaoai و برنامه میجیا پشتیبانی می‌کند. بخاری میجیا شیائومی با توان 2000 واتی خود از یک سر چرخشی با زاویه باز 70 درجه برای تامین هوا پشتیبانی می‌کند و می‌توان از آن برای خشک کردن لباس استفاده کرد.

آخرین مدل رونمایی شده در مجموعه جدید بخاری برقی میجیا، بخاری هوای گرافنی شیائومی MIJIA است که با قابلیت کنترل صوتی هوشمند همراه با پشتیبانی از برنامه میجیا عرضه می‌شود. این بدان معناست که شما می‌توانید از راه دور بخاری را روشن و خاموش کنید، تایمر و دما را تنظیم کرده و حتی قفل کودک را برای ایمنی تنظیم کنید.

مجموعه جدید بخاری های برقی میجیا اکنون در چین با قیمت اولیه 199 یوان (حدود 27 دلار) در دسترس هستند، اما هنوز هیچ نشانه‌ای از در دسترس بودن بخاری‌های جدید این برند در بازارهای خارج از کشور وجود ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*