منطقه 51

رییس حراست منطقه 51: بشقاب پرنده و موجودات بیگانه در اینجا وجود دارند

اظهارنظر عجیب یکی از مقامات اسبق منطقه 51 در مورد وجود بشقاب پرنده و موجودات بیگانه، این ناحیه مرموز و پرحاشیه را مجددا سر زبان‌ها انداخت.

رئیس سابق یک مرکز دفاعی که منطقه 51 را مدیریت می‌کرده، در اظهارنظری جنجالی مدعی شده که از وجود موجودات فضایی و بشقاب پرنده در این منطقه خبر دارد. این در حالی است که کنگره آمریکا به دنبال کشف جزئیات برنامه‌های غیرقانونی مرتبط با بشقاب پرنده ها است. این افشاگری تکان دهنده یک بار دیگر منطقه مرموز مستقر در نوادا را سر زبان‌ها انداخته است. منقطه 51 واقع در قلب صحرای نوادا، مقر مخفیانه نیروی هوایی ایالات متحده است که برای دهه‌ها مورد بحث و گمانه‌زنی‌های مختلف بوده است.

منطقه سری 51 کجاست و چرا تا این حد مرموز است؟

تاسیس منطقه 51 به دهه 1950 باز می‌گردد، یعنی زمانی که دولت ایالات متحده زمینی با وسعت بالا را در نوادا برای آزمایش‌های هسته‌ای خریداری کرد. با گذشت زمان، این مقر به مرکزی برای توسعه هواپیماها و سیستم های تسلیحاتی پیشرفته تبدیل شد و اکنون دارای مجموعه‌ای از امکانات آزمایشی و زیرساخت‌های پشتیبانی است.

منطقه 51

شایعات مرموز از وجود موجودات فرازمینی در منطقه 51

یکی از شایعات مطرح این است که منطقه 51 دارای فناوری فرازمینی است و یک مرکز مخفی برای تحقیقات مربوط به بیگانگان به‌شمار می‌رود. علی‌رغم عدم اثبات این تئوری، هم‌چنان گمانه‌زنی‌های فراوانی در این زمینه وجود دارند.

اسرار محرمانه Area 51

علیرغم محرمانه بودن اطلاعات این ناحیه، جزئیات خاصی در مورد منطقه 51 برملا شده است. به عنوان مثال، هواپیمای جاسوسی U-2 در دهه 1950 و 60 در آنجا مورد آزمایش قرار گرفت و هواپیمای شناسایی SR-71 Blackbird نیز در این سایت مستقر شد. در حال حاضر، اعتقاد بر این است که هواپیماهای پیشرفته، پهپادها و تسلیحات پیشرفته در این محدوده مورد آزمایش و توسعه قرار می‌گیرند.

منطقه 51

ادعای برخورد با فرازمینی‌ها

آلفرد اودانل، مدیر ارشد سابق در موسسه دفاعی EG&G، که بر منطقه 51 نظارت داشته، اخیرا ادعا کرده که از وجود یک «بشقاب پرنده» و یک «موجود فضایی زنده» در این منطقه، اطلاع دارد. این افشاگری‌ها اگرچه سند علمی ندارند، اما به نظریات مختلف در مورد منطقه 51 دامن می‌زنند.

تحقیقات کنگره آمریکا و نهادهای خصوصی

به‌گزارش لیبراسیون تایمز، ادعای بازیابی فضاپیمای فرازمینی باعث آغاز تحقیقات کنگره شد و ریچارد داماتو، یکی از کارکنان کنگره که بر برنامه‌های دسترسی ویژه نظارت دارد، این تحقیقات را در دهه 90 میلادی رهبری کرد.

علیرغم بررسی جامع و بازدید از منطقه 51، داماتو نتوانست ادعاهای مربوط به بشقاب پرنده‌های سقوط کرده را ثابت کند. کنپ نیز این احتمال را مطرح کرد که ریشه پنهان‌کاری اسرار یوفوها ممکن است در شرکت‌های خصوصی نظامی مانند لاکهید مارتین، EG&G یا Northrop Grumman نهفته باشد.

دیدگاهی متفاوت

بررسی امکان‌ وجود موجوداتی که بشقاب پرنده‌ها را در سراسر پهنه فضا هدایت می‌کنند، بسیار مهم است. چالش‌های ناشی از سفر فضایی در اشکال حیاتی و بیولوژیکی نشان می‌دهد که برخورد اولیه ما با تمدن‌های بیگانه پیشرفته ممکن است تنها شامل کاوشگرها و فضاپیماهای خودگردان مجهز به سیستم‌های هوش مصنوعی باشد.

به‌طور کلی، منطقه 51 همچنان هزارتویی از اسرار است، قلمرویی که حقیقت و حدس و گمان در هم تنیده می‌شوند و حدس و گمانه‌زنی آنچه در مرزهای مرموز آن نهفته است همچنان تخیل بشر را تسخیر می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*