کتری هوشمند برقی شیائومی

کتری برقی 5 لیتری شیائومی، در 18 دقیقه آب جوش تحویل شما می‌دهد

کتری هوشمند برقی شیائومی با نام Mijia Smart Electric Kettle 5L، کمتر از دو میلیون تومان قیمت و امکانات کم‌نظیری دارد.

کمپانی شیائومی با راه‌اندازی یک کمپین سرمایه‌گذاری جمعی، از کتری هوشمند برقی Mijia 5L رونمایی کرد. علاقه‌مندان به مشارکت در این طرح، می‌توانند از روز بیستم سپتامبر (29 شهریور) به مدت دو هفته، در پلتفرم Xiaomi Youpin سفارش خرید خود را ثبت کنند. قیمت این کتری برقی، 269 یوان است که با 36 دلار برابری می‌کند.

مشخصات کتری برقی شیائومی (Mijia Smart Electric Kettle 5L)

این گجت دارای یک صفحه حرارت‌دهی از جنس فولاد ضد زنگ 316 است که با قدرت 1600 وات کار می‌کند و می‌تواند 5 لیتر آب (معادل 20 فنجان) را در 18 دقیقه، به‌جوش آورد. همچنین سه حالت جوش دارد که شامل آب شیر، آب تصفیه شده و آب سرد می‌شود.

جالب اینکه کتری، از قابلیت تشخیص ارتفاع برخوردار است تا نقطه جوش دقیق در مناطق مرتفع را شناسایی و تنظیم کند. یک سیستم خنک‌کننده سریع هم دارد که زمان انتظار برای خنک شدن آب جوش را کاهش می‌دهد.

کاربران می‌توانند با پنل لمسی ساده آن، دمای آب را روی 40 تا 90 درجه سانتی‌گراد تنظیم کنند. اتصال به اپ Mi Home نیز امکان کنترل دما از طریق گوشی هوشمند را فراهم می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این کتری هوشمند، باید یک چراغ داخلی برای سهولت استفاده در تاریکی شب و طراحی عایق دو لایه برای جلوگیری از سوختن دست اشاره کنیم.