گوشی های تاشو سامسونگ تام براون

با تاریخچه نسخه های تام براون گوشی های تاشو سری گلکسی Z سامسونگ آشنا شوید

نسخه های تام براون گوشی های تاشو سری گلکسی Z سامسونگ بیانگر تحول فناوری در حوزه طراحی و مد است. در ادامه با تاریخچه Galaxy Z Fold Thom Browne Edition آشنا می‌شویم.

سامسونگ طی دو دهه اخیر برای ترکیب فناوری‌های نوآورانه خود با لباس‌های برندهای برتر حوزه مد و پوشاک با چندین برند مختلف همکاری کرده است. نسخه‌های ویژه سری تاشوی گلکسی Z سامسونگ به‌عنوان یکی از نمونه‌های برجسته این همکاری‌ها محسوب می‌شوند که سامسونگ طی همکاری با برند تام براون که یک برند معروف در حوزه مد است، توانسته چنین محصولاتی را به بازار عرضه کند.

سامسونگ و تام براون این نسخه‌های ویژه را برای افرادی طراحی کردند که قصد دارند همانند لباس‌هایشان از محصولات فناوری خاص استفاده کنند. در ادامه با تاریخچه نسخه‌های تام براون گوشی های تاشو سری گلکسی Z سامسونگ آشنا می‌شویم.

نسخه تام براون گوشی های تاشو سری گلکسی Z

تام براون

سامسونگ و برند Thom Browne نخستین بار در سال 2020 با یکدیگر همکاری کرده و توانستند نسخه ویژه گوشی تاشو Z Flip را با طراحی خاص به بازار عرضه کنند. نسخه ویژه Z Flip توانست سبکی نوآورانه را آغاز کند که به‌شکل یک تجربه پیشگامانه به دنیای گوشی های تاشو معرفی شد. سامسونگ در تولید تا بسته‌بندی این نسخه از ظاهر و فرمی کاملا جدید استفاده کرد و توانست به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند.

پس از آن سامسونگ طی همکاری با تام براون برای سری بعدی گوشی های تاشو و گجت های پوشیدنی خود نیز نسخه‌های ویژه‌ای را عرضه کرد. نسخه تام براون گلکسی Z Fold5 به‌عنوان جدیدترین محصول همکاری سامسونگ و برند تام براون محسوب می‌شود که در ماه سپتامبر 2023 معرفی و به بازار عرضه شد.

تام براون

اولین نسخه تام براون توانست سبک و استایل این برند را در کوچک‌ترین جزئیات نشان دهد. سامسونگ با این نوآوری سعی داشت تا هویت طراحی تام براون را به‌شکلی خاص در گلکسی زد فولد 2 به نمایش بگذارد و در همین راستا امضای طراحی تام براون را به‌شکل نواری موازی و رنگی روی شیشه پشستی محصول قرار داد.

ضمن این‌که سامسونگ با استفاده از تکنیکی در این نوآوری توانسته نوار Thom Browne را در پشت دستگاه به‌شکل بافتی پارچه‌ای طراحی کند. همچنین کنتراست میان نوار و پس‌زمینه خاکستری گوشی نیز ظرافت و جذابیت خاصی را به‌وجود آورد.

سامسونگ در سال 2021 نسخه تام براون گلکسی زد فولد 3 را روانه بازار کرد که از طراحی مدرنی برخوردار بود. این نسخه که طرح کت و شلوار سفید کلاسیک را تداعی می‌کرد مورد استقبال طرفداران خاص این برند قرار گرفت.

رنگ‌های معروف Thom Browne با پوشش سفید و مات خود کاملا با بدنه شیشه‌ای دستگاه همخوانی داشته و لولای نقره‌ای و براق نیز باعث افزایش بازتاب نور و در نتیجه زیباتر شدن دستگاه شده بود. ضمن این‌که رنگ‌ها و روکش ویژه باعث شدند تا ظرافت دستگاه نیز افزایش پیدا کند و برای مشتریان به یک سبک شیک و خاص تبدیل شود.

تام براون

همچنین کاربران در زمان روشن کردن گلکسی Z Fold3 با یک تجربه کاربری خاص روبه‌رو خواهند شد؛ این تجربه بیانگر هویت خاص این برند بوده که با باز کردن دستگاه و با تم و جلوه خاص Thom Browne باعث افزایش زیبایی دستگاه می‌شود. ضمن این‌که سامسونگ برای نخستین بار در میان گوشی های تاشو خود برای گلکسی Z Fold3 از قلم S Pen استفاده کرد. از این رو یک قلم S Pen Pro نیز به‌همراه سبک طراحی Thom Browne در جعبه دستگاه قرار گرفت.

سامسونگ نسخه تام براون گلکسی Z Fold3 را همانند نسخه قبلی از طریق سیستم قرعه کشی آنلاین به مشتریان عرضه کرد. در این قرعه کشی حدود 460 هزار نفر شرکت کردند و ظرفیت وب‌سایت نیز ظرف مدت 9 ساعت به پایان رسید که از محبوبیت بالای این محصول حکایت دارد. طراحی زیبا و خاص این نسخه محدود باعث افزایش جذابیت اصلی دستگاه شده و کاربران زیادی به خرید نسخه تام براون گلکسی Z Fold3 تمایل داشتند.

گوشی های تاشو سری گلکسی Z

سامسونگ در سال 2023 نیز نسخه تام براون گلکسی Z Fold5 را به‌همراه طراحی خاص کت و شلوار مشکی روانه بازار کرد. شیشه پشتی این نسخه به رنگ‌های معروف تام براون یعنی قرمز، سفید و آبی درآمده و لولای گوشی نیز به رنگ طلایی درآمده است. قاب‌های مشکی نیز با این رنگ‌ها هماهنگی مناسبی دارند.

همچنین نسخه جدید از گلکسی به کاوری بسیار شیک از چرم مشکی دور دوزی شده نیز مجهز شده است. این دوخت به سبک طراحی بروگ به‌شکل دانه‌دانه‌های سیاه بوده و به‌عنوان چرم دانه‌دوزی اختصاصی Thom Browne شناخته می‌شود. ضمن این‌که بسته‌بندی محصول نیز با الهام از کیفی که مکمل یک کت و شلوار رسمی محسوب می‌شود، طراحی شده است.

گوشی های تاشو سری گلکسی Z

طراحان تمامی نسخه‌های ویژه گوشی های گلکسی سری Z سامسونگ را با دقتی خاص طراحی کردند که دارای الگوی طراحی منحصربه‌فردی است. تام براون و سامسونگ از زمان عرضه نخستین سری گلکسی Z توانستند سبکی جاودانه از ترکیب فناوری و هنر را خلق کنند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*