کانال واتساپ در ایران

کانال واتساپ در ایران فعال شد + آموزش راه اندازی

قابلیت کانال که در واتساپ با نام آپدیت شناخته می‌شود بالاخره برای کاربران ایرانی هم فعال شد. اگر شما هم می‌خواهید تا WhatsApp Updates را تجربه کنید پس تا انتهای این مطلب همراه گجت نیوز باشید.

هرچند که واتساپ در سال‌های اخیر، قدم به قدم از تلگرام کپی کرده است اما اگر کپی‌ کاری‌ هم درست انجام شود می‌تواند نتایج خیلی خوبی داشته باشد؛ برای مثال به قابلیت مهم ادیت پیام در واتس آپ نگاه کنید. قدیمی‌ترین شبکه اجتماعی متا در سال گذشته از قابلیت ساختن کانال با نام «خبرنامه» خبر داد و اکنون می‌دانیم که کانال واتساپ برای کاربرانی ایرانی و کشور ایران هم فعال شده است. اما چطور می‌توان به این کانال‌ها دست یافت؟ در ادامه به این سوال پاسخ می‌دهیم.

کانال واتساپ در ایران؛ از ساختن تا نحوه پیدا کردن

توییت اکانت رسمی WhatsApp درمورد فعال شدن قابلیت کانال در بیش از 180 کشور مختلف

اگر اکانت WhatsApp شما با با شماره ایران یعنی پیش شماره +98 ساخته شده باشد، در حال حاضر به راحتی می‌توانید از گشت و گذار در کانال‌های واتساپ لذت ببرید. البته به شما قول می‌دهیم که این بخش هنوز به گرد پای کانال‌های تلگرامی هم نرسیده است.

آدرس کانال واتس آپ کجاست و چطور ساخته می‌شود؟

کاربران ایرانی واتساپ برای پیدا کردن بخش چنل در واتساپ، ابتدا باید آخرین نسخه از این پیام رسان را نصب یا نسخه قدیمی را آپدیت کنند و سپس طبق مراحل زیر جلو بروند:

  • نرم افزار واتس اپ را باز کنند و روی تب «آپدیت» “Updates” بزنند.
  • در مرحله بعدی روی علامت “+” ضربه بزنند و با قوانین و مقررات واتساپ موافقت کنند. به زبان ساده، روی دکمه «موافق هستم» یا همان “Agree” کلیک کنند.

اکنون شما به عنوان یک کاربر ایرانی وارد بخش کانال واتساپ شده‌اید که قرار است در آینده‌ای نزدیک با نام رسمی «واتس اپ آپدیت» فعالیت کند.

کانال واتس آپ چطور ساخته می‌شود؟

در حال حاضر فعلا کاربران ایرانی نمی‌توانند چنل WhatsApp بسازند اما به محض اینکه این قابلیت هم برای ایران فعال شد، آموزش ساخت کانال واتساپ را هم برای شما خواهیم گذاشت.