ایر فرایر 6.5L شیائومی

هواپز هوشمند شیائومی با گوشی کنترل می‌شود و فقط 3 میلیون تومان قیمت دارد

هواپز هوشمند شیائومی 6.5L با توان 1800 وات، امکان کنترل با دستیار صوتی و اپلیکیشن و حداکثر دمای پخت 230 درجه سانتی‌گراد معرفی شد.

شیائومی به تازگی یک ایر فرایر 6.5 لیتری را به خط تولید لوازم خانگی خود اضافه کرده که جزئیات جذابی دارد و در عین حال قیمت بسیار مقرون به‌صرفه‌ای هم دارد. در ادامه به مرور مشخصات و ویژگی‌های هواپز هوشمند شیائومی می‌پردازیم.

قابلیت‌های هواپز هوشمند شیائومی 6.5L 

هواپز Mijia Smart 6.5L از ویژگی جالب برشته‌سازی هوشمند پشتیبانی می‌کند. این قابلیت منحصر به‌فرد از فناوری پیشرفته ایجاد بخار سه‌بعدی برای افزایش 23 درصدی رطوبت بهره می‌برد تا از این طریق امکان برشته و آبدار کردن مواد غذایی را به‌طور هم‌زمان فراهم می‌کند.

ایر فرایر 6.5L شیائومی

ایر فرایر شیائومی هم‌چنین دارای حالت چربی‌زدایی با دمای بالا است که می‌تواند به 230 درجه سانتی‌گراد برسد. این حالت به‌طور بهینه نرخ چربی‌زدایی را تا 116 درصد افزایش می‌دهد. به‌لطف این ویژگی کاربران می‌توانند از ترد شدن بافت بیرونی و افزایش نرمی بافت درونی مواد غذایی خود لذت ببرند.

سرخ‌کن بدون روغن شیائومی به تیغه‌های دو پره و یک سبد گرد سه‌بعدی مجهز شده تا غذای شما را به‌طور یکنواخت و بدون نیاز به چرخش گرم کند. این دستگاه با توان بالای 1800 واتی و فناوری گرمایش مادون قرمز دور، افزایش دما را سرعت می‌بخشد. جهت افزایش دقت، سیستم کنترل دمای دقیق NTC نیز به‌طور مداوم دمای داخلی را در لحظه رصد و تنظیم کرده و کنترل دقیقی بر پخت و پز ارائه می‌دهد.

ایر فرایر 6.5L شیائومی

ایر فرایر شیائومی 6.5L ویژگی‌های کاربرپسندی از جمله پنجره دید 7 اینچی را ارائه می‌دهد که 138 درصد بزرگ‌تر از مدل قبلی خود شده و نظارت بر پخت و پز را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. این دستگاه به‌طور یکپارچه با ویژگی‌های هوشمدی مانند آرام‌پز 24 همراه شده و کاربران می‌توانند از میان سه روش دستگیره چرخشی، اپلیکیشن اختصاصی شیائومی یا دستیار صوتی XiaoAI هواپز را کنترل کنند.

هواپز هوشمند شیائومی از 12 منوی پیش‌فرض پخت‌وپز پشتیبانی می‌کند و دسترسی به بیش از 60 دستورالعمل آنلاین را به‌صورت ابری فراهم کرده است. ایرفرایر 6.5L شیائومی در حال حاضر با قیمت 449 یوان (61 دلار) در چین به‌فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*