سامانه یکپارچه خودرو

قرار نیست سامانه یکپارچه خودرو حذف شود

در حالی که معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت اخیرا از حذف سامانه یکپارچه خودرو خبر داده بود، اما مدیرکل روابط عمومی مرکز ملی رقابت تاکید کرد این سامانه حذف نخواهد شد.

سپهر دادجوی توکلی، مدیرکل روابط عمومی مرکز ملی شورای رقابت با تکذیب گفته‌های معاونت حمل و نقل وزارت صمت در خصوص حذف سامانه یکپارچه فروش ماشین گفت هر نوع تغییر در رفتار بازار خودرو به مصوبه شورا یا تغییر دستورالعمل مصوبه 543 این شورا منوط بوده و در همین راستا فعالیت سامانه یکپارچه ادامه خواهد داشت.

عدم توقف سامانه یکپارچه خودرو

مدیرکل روابط عمومی مرکز ملی رقابت در ادامه گفته‌های خود با اشاره به این‌که از سخنان معاون حمل و نقل وزارت صمت برداشت‌های اشتباهی انجام شده، گفت سامانه یکپارچه هرچند در گذشته به‌شکل قرعه کشی خودروها را به مشتریان ارائه می‌داد، اما در حال حاضر در راستای دستورالعمل شورا با نوبت‌دهی به افراد واجد شرایط، اتومبیل‌ها در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد که همین موضوع باعث شده دلالان حذف شوند و همچنین به بازار برای رسیدن به تعادل کمک کند.

توکلی در پایان تاکید کرد دوره سوم عرضه خودرو از طریق این سامانه نیز به‌زودی به اجرا می‌رسد و چند خودرو جدید هم به مشتریان عرضه خواهد شد.