گوشی های جدید نوکیا

گوشی های جدید نوکیا، یاد و خاطره 1100 را زنده می‌کنند

گوشی های هوشمند جدید نوکیا با مقاومت فوق‌العاده بالایی که دارند، خاطرات Nokia 1100 نوستالژیک و جان‌سخت را تداعی می‌کنند.

علی‌رغم حضور کم‌رنگ، نوکیا هنوز از بازار گوشی‌های هوشمند خارج نشده است. این شرکت اخیرا دو گوشی مقاوم و جان‌سخت را روانه بازار کرده که برای صنایع خاص مانند پتروشیمی طراحی شده‌اند.

معرفی گوشی های جدید و مقاوم نوکیا

دو گوشی جدید نوکیا، HHRA501x و Nokia IS540.1 نام دارند که با مشارکت شرکت آلمانی i.Safe MOBILE GmbH ساخته شده‌اند. این دستگاه‌ها در دسته‌ “EX” طبقه‌بندی شده‌اند که از پلتفرم مشترکی استفاده می‌کنند. این سری تحت آزمایش‌های دقیق قرار گرفته و تاییدیه‌‌ لازم برای رعایت استانداردهای ضروری در صنایعی نظیر نفت، گاز، معدن و مواد شیمیایی را به دست آورده‌اند.

گوشی های جدید نوکیا

به‌نقل از نوکیا، گوشی های جدید این شرکت را می‌توان در مکان‌هایی با خطر انفجار یا مناطق با خطرات کمتر استفاده کرد. آنها تمام باندهای فرکانسی لازم را پوشش می دهند و از استانداردهای لازم برخوردار هستند. این امر باعث می‌شود هر دو گوشی هوشمند، دستگاه‌های مناسبی برای شرکت های سراسر جهان باشند.

مشخصات گوشی مقاوم Nokia IS540.1

در حالی که هنوز جزئیات چندانی در مورد گوشی های جدید نوکیا در دست نیست، اما برخی از مشخصات Nokia IS540.1 به بیرون درز کرده است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6 اینچی با محافظ گوریلا گلس 3 است و در قلب آن تراشه دوهسته‌ای Qualcomm QCM6490 قرار دارد که عملکردی مشابه با اسنپدراگون 778 را ارائه می‌دهد. این تراشه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی تکمیل شده است.

گوشی های جدید نوکیا

در قاب پشتی دستگاه، دوربین 48 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار تعبیه شده و در پنل جلو نیز دوربین 5 مگاپیکسلی وظیفه تصویربرداری سلفی را برعهده دارد. این گوشی جان‌سخت نیروی خود را از یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره قیمت دستگاه‌‌های فوق منتشر نشده است. به‌طور کلی، اگرچه نوکیا از تولید گوشی‌های پر زرق و برق فاصله گرفته است، اما فعالیت این برند کهنه‌کار هنوز در جریان است و می‌تواند به نیازهای مصرفی صنایع مختلف در سراسر جهان پاسخ دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*