ایرانسل

ایرانسل برای سومین سال متوالی به‌عنوان حامی پرسپولیس انتخاب شد

اپراتور ایرانسل با تیم فوتبال پرسپولیس قرارداد حمایت مالی امضا کرد تا برای سومین سال متوالی به حامی پرسپولیس تبدیل شود.

اپراتور ایرانسل در راستای مسئولیت و سرمایه‌گذذاری اجتماعی خود روز دوشنبه 10 مهر 1402 پیش از شروع هفته هفتم 1403_1402 طی مراسمی به صورت رسمی برای سومین سال پیاپی به حامی تیم فوتبال باشگاه پرسپولیس تبدیل شد. مراسم امضای قرارداد حمایت مالی ایرانسل با باشگاه پرسپولیس در ساختمان مرکزی این اپراتور برگزار شد.

حمایت مالی ایرانسل از پرسپولیس

از اهداف ایرانسل برای حمایت از باشگاه پرسپولیس می‌توان به ایجاد شور و نشاط در جوانان به عنوان جامعه اصلی مشترکان این اپراتور و کمک به توسعه پایدار و ارتقای جایگاه اقتصادی و فرهنگی باشگاه پرسپولیس و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بالقوه موجود برای ارائه خدمات بیشتر به هواداران این باشگاه اشاره کرد.

ایرانسل

دکتر بیژن عباسی‌آرند، مدیرعامل ایرانسل در این مراسم از موفقیت‌های فصل گذشته تیم پرسپولیس در رقابت‌های داخلی تمجید کرد و گفت تجربه چند سال همکاری با پرسپولیس و به خصوص سال رویایی گذشته این تیم باعث شد تا یک فصل دیگر از این باشگاه حمایت کنیم. از این رو امیدواریم باشگاه پرسپولیس همانند سال قبل در سال جدید نیز به واسطه حمایت مالی ایرانسل و با حمایت اصلی هواداران خود بتواند به دستاوردهای داخلی و آسیایی مهمی برسد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز در این مراسم عنوان کرد موفقیت‌های کسب شده حاصل حمایت‌های معنوی هواداران و حمایت‌های مالی ایرانسل بوده است. ما ایرانسل را به دلیل همراهی‌های سال‌های گذشته به عنوان یکی از ارکان اصلی باشگاه می‌دانیم و اگر هواداران می‌خواهند پرسپولیس به یک تیم قدرتمند با سرمایه‌های مالی گسترده‌ای تبدیل شود، با ارتباطی که از طریق خدمات و سیم‌کارت‌های ایرانسل انجام می‌دهند، می‌توانند با ایجاد یرانسلی قدرتمندتر باعث تقویت بنیان‌های باشگاه شوند.

ایرانسل

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به عنوان یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های ورزشی کشور محسوب می‌شود و تیم فوتبال این باشگاه که به عنوان یکی از پرطرفدارترین تیم‌های آسیایی به شمار می‌رود در 15 فصل از رقابت‌های لیگ برتر توانسته عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد که 5 فصل آن به شکل متوالی بوده است.

اپراتور ایرانسل در گذشته در سال 87-86، از سال 1396 به مدت 3 سال و همچنین از شروع نیم فصل دوم لیگ برتر 1401_1400 تا به امروز به شکل متوالی از باشگاه پرسپولیس حمایت کرده و در کنار این باشگاه برای کسب افتخارات مختلف نظیر قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی، سوپرجام و حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با کسب عنوان نایب قهرمانی حضور داشته است.

علاوه بر این، اپراتور ایرانسل در تاریخ 14 دی 1400 نیز با فدراسیون هندبال قراردادی را امضا کرد تا به شکل رسمی حامی ورزش هندبال کشور شود. حمایت این اپراتور از ورزش هندبال کشور باعث شد تا یک دوره درخش در رده‌های مختلف این رشته ورزشی شروع شود.

اپراتور ایرانسل در گذشته نیز در راستای مسئولیت اجتماعی خود و با هدف رشد و توسعه ورزش از تیم‌ها و رقابت‌های ورزشی مختلفی نظیر کاروان اعزامی ایران به المپیک، تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های فوتبال پرطرفدار استقلال، پرسپولیس و تراکتور، مسابقات بین‌المللی رالی خاورمیانه در شیراز، رقابت‌های جهانی «کونگ‌فو توآ» شیراز، تیم ستارگان ساری در لیگ برتر کشتی آزاد و اولین مسابقات موتور ریس ایران حمایت کرد.

این اپراتور در راستای دسترسی مشترکان ایرانسل به محتوای ویدیویی باکیفیت و اختصاصی لالیگا و نیز ارتقا کیفیت فوتبال در ایران به ویژه در میان نوجوانان با سازمان لیگ فوتبال اسپانیا «لالیگا» تفاهم‌نامه‌ای را به امضا رساند و طبق آن توانست کمپ‌های استعدادیابی ایرانسل-لالیگا را طی سال‌های 1396 تا 1398 با حضور مربیان برتر لالیگا و چهره‌های برتر فوتبال کشور برگزار کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*