چانگان هانتر

چانگان هانتر، پیکاپ جذاب وارداتی سایپا به کشور وارد شد + مشخصات، امکانات و عکس

ورود اولین نمونه‌های چانگان هانتر، پیکاپ جذاب وارداتی سایپا به کشور با تصاویر ارسالی مردم تایید شد؛ زامیاد، هانتر را به بازار عرضه می‌کند.

چانگان هانتر که با نام Kaicene F70 در بازار چین شناخته می‌شود، قرار است به‌زودی توسط زامیاد در بازار داخلی عرضه شود. در واقع این خودرو توسط سایپا به کشور وارد و به وسیله زامیاد به بازار عرضه خواهد شد.

مدتی پیش سایپا اعلام کرده بود که قصد دارد چانگان هانتر را به کشور وارد کند. تصاویر ارسال شده کاربران حاکی از آن است که نمونه‌های اولیه این خودرو در حال وارد شدن به کشور و آمادگی انبارهای خودرویی برای عرضه این ماشین جذاب به بازار است. بر اساس این تصاویر در حوالی شهر کاشان یک خودرو حمل محموله خودرویی در حال جابه‌جایی چندین نمونه چانگان است که در میان آن‌ها این پیکاپ توانمند حضور دارد.

بیشتر بخوانید:

آخرین اخبار واردات خودرو

مشخصات چانگان هانتر

چانگان برای ساخت هانتر از پلتفرم پژو لندترک الگوبرداری کرده است. در زیر کاپوت جلویی محصول جدید وارداتی سایپا یک پیشرانه 2.4 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی قرار دارد.

این موتور که با کد 2K22 نام‌گذاری شده است توانایی تولید 218 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. قدرت این موتور توسط یک گیربکس 6 سرعته AT اتوماتیک به چرخ‌های جلو و عقب منتقل می‌شود.

چانگان هانتر

این پیکاپ از شاسی مستقل بهره می‌برد و به‌صورت استاندارد توان موتور به چرخ‌های عقب این ماشین منتقل می‌شود؛ اما شاهد قابلیت دنده سبک و سنگین در این پیکاپ جدید وارداتی سایپا هستیم.

چانگان هانتر فقط در نسخه بنزینی اتوماتیک به کشور وارد خواهد شد و خبری از نسخه دیزلی این محصول نیست.

امکانات رفاهی پیکاپ جدید سایپا

هنوز اطلاعات دقیقی از نسخه‌های وارد شده این محصول به ایران در دسترس نیست؛ اما بر اساس کاتالوگ امکانات چانگان هانتر، پیکاپ جدید وارداتی سایپا در نسخه فول دارای امکاناتی نظیر سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، سیستم کمک به حرکت در سراشیبی، کروز کنترل، 2 کیسه هوا برای سرنشینان جلویی، دوربین و سنسور عقب، دوربین 360 درجه، آینه‌های تاشو برقی به‌همراه گرم‌کن، وجود دو حالت رانندگی اکو و اسپورت، ترمز پارک برقی، اتو هلد (زمانی که راننده با ترمز کردن خودرو را به‌صورت کامل متوقف می‌کند. ترمز دستی به‌صورت اتوماتیک مانع حرکت خودرو می‌شود و نیازی به فشار دادن پدال ترمز نیست)، نمایشگر لمسی، سیستم تهویه اتوماتیک به‌همراه دریچه هوا برای سرنشینان عقب، قفل دیفرانسیل عقب اتوماتیک، سنسور نور، سنسور روشنایی روز به‌همراه تریم داخلی چرم از امکانات رفاهی پیکاپ جدید وارداتی به بازار است.

چانگان هانتر

با توجه به قوانین عرضه خودروهای کاری به بازار، چانگان هانتر به‌صورت مستقیم در بازار آزاد فروخته می‌شود.

در ادامه می‌توانید گالری تصاویر چانگان هانتر را مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*