شروع فروش تارا اتوماتیک فول آپشن

فروش تارا اتوماتیک فول آپشن آغاز شد

فروش رسمی تارا اتوماتیک فول آپشن یا V4 کلید خورد. در ادامه نگاهی به قیمت مصوب، مشخصات فنی و امکانات این سدان ایران خودرو داشته باشید.

در جدیدترین اخبار خودرو داخل کشور، ایران خودرو به‌تازگی رسماً تارا V4 یا تارا اتوماتیک فول آپشن را به فروش گذاشت. این سدان تولید داخل بنا بر مصوبه شورای رقابت، با قیمت 530 میلیون و 600 هزار تومان در ماه جاری به عرضه می‌رسد. این نشان از افزایش 40 میلیون تومانی قیمت آن نسبت به نسخه V2 دارد.

شروع فروش تارا اتوماتیک فول آپشن

تارا وی 4 زیر کاپوت خود موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی TU5 پلاس را دارد که می‌تواند 113 اسب بخار قدرت و 144 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. وظیفه انتقال نیرو محرکه در این نسخه بر عهده یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته قرار می‌گیرد که نیرو را به محور جلو منتقل می‌کند. تارا دنده ‌ای جدید هم که اخیراً به پوشش مشخصات فنی آن در گجت نیوز پرداختیم، از همین پیشرانه بهره می‌برد و صرفاً یک گیربکس دستی 6 سرعته (به‌جای گیربکس 5 سرعته قبلی) را برای انتقال قدرت به کار می‌گیرد.

حالا در زمینه طراحی باید اشاره کرد که گرافیک جدیدی برای چراغ‌های عقب این سدان تولید داخل به‌عنوان یکی از تغییرات برجسته ظاهری در نظر گرفته شده است. زیرآنجی صندلی‌های عقب، اصلاحات در پنل‌های درها و تغییر محل شیشه‌بالابرها به درها، برخی دیگر از ویژگی‌های جدید این خودرو هستند. از جمله امکانات رفاهی و ایمنی اصلی تارا اتوماتیک فول آپشن هم باید کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی، کروز کنترل، دوربین و سنسور پارک عقب، 4 ایربگ، کیک سنسور صندوق عقب، صندلی‌های جلو مجهز به گرم‌کن و سیستم صوتی دارای 6 اسپیکر را ذکر کرد.

نظر شما کاربران گجت نیوز درباره قیمت و امکانات تارا اتوماتیک فول آپشن چیست؟