هدفون سامسونگ گلکسی بادز FE

گلکسی بادز FE ، ارزان‌ترین هدفون بی‌سیم سامسونگ معرفی شد

علاوه بر مدل اقتصادی خانواده گلکسی S23، سامسونگ از یک هدفون بی‌سیم ارزان‌ قیمت هم رونمایی کرد؛ با گلکسی بادز اف ای – Galaxy Buds FE آشنا شوید.

کمپانی سامسونگ با رونمایی از چند محصول جدید، بر غنای سری Fan Edition خود افزود: گوشی گلکسی S23 FE، تبلت گلکسی تب S9 FE و یک هدفون وایرلس به‌نام گلکسی بادز FE که اینجا می‌خواهیم درباره آن صحبت کنیم.

با قیمت 109 دلار، این ارزان‌ترین ایربادز بی‌سیم سامسونگ تا به امروز محسوب می‌شود. با وجود قیمت پایین اما از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) برخوردار است. این گجت از بلوتوث 5.2 پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به‌طور خودکار بین دو دستگاه pair شده، سوییچ کند.

گلکسی بادز FE از کدک‌های صوتی AAC و SBC پشتیبانی می‌کند و تاچ کنترل هم دارد. همچنین دارای سه میکروفون است که دوتا خارجی هستند و یکی کمی داخل‌تر قرار دارد.

دوام شارژ هر یک از بادها در حالت ANC روشن، 6 ساعت playtime است که با احتساب کیس شارژ و باتری 479 میلی‌آمپر ساعتی آن، این زمان به 21 ساعت افزایش می‌یابد.

سامسونگ درون جعبه محصول، چند سرگوشی سیلیکونی با سایزهای مختلف هم گنجانده است تا ایربادها بهتر درون گوشی کاربران قرار بگیرند. مشتریان می‌توانند یکی از دو رنگ گرافیتی یا سفید را انتخاب کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*