تیگو 7 پرو مکس

فونیکس تیگو 7 پرو مکس در دو نسخه توسط مدیران خودرو به بازار می‌آید

مدیران خودرو تا پایان پاییز امسال از دو نسخه جدید تیگو 7 در قالب تیگو 7 پرو مکس رونمایی خواهد کرد. برای جزئیات بیشتر همراه ما باشید.

خانواده تیگو جزو محصولات پرطرفدار بازار داخلی محسوب می‌شود که در طی مدت عرضه خود در بازارهای داخلی کشور توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند. مدیران خودرو برای متنوع‌تر کردن بازار این خودرو و جلب رضایت بیشتر مشتری‌هایش، دو تیپ جدید از تیگو 7 پرو را با نام تیگو 7 پرو مکس به کشور وارد می‌کند.

دو تیپ جدید تیگو 7 پرو در طراحی ظاهری دارای تفاوت‌هایی با تیگو 7 پرو هستند؛ سبک طراحی فضای کابین، طراحی جلو پنجره و نمای عقب خودرو تا حد زیادی به‌روزتر شده‌اند.

تیگو 7 پرو مکس

مشخصات فنی تیگو 7 پرو مکس

فونیکس برای این محصولات از پیشرانه تیگو 8 پرو استفاده کرده است. در زیر کاپوت این خودرو یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژ TGDi وجود دارد که توانایی تولید 195 تا 197 اسب بخار قدرت و 285 تا 290 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این موتور قبلا روی خودروهایی نظیر تیگو 8 پرو، فونیکس FX، فونیکس آریزو 6 GT و فیدلیتی پرستیژ استفاده شده بود که عملکرد خوبی از خود نشان داده بود. علت تفاوت قدرت و گشتاور ذکر شده برای این خودرو به دو تیپ آن برمی‌گردد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

جعبه دنده تیگو 7 پرو مکس دیگر از نوع CVT نبوده و این خودروها به جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه از نوع تر مجهز شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

آخرین اخبار واردات خودرو

امکانات رفاهی و ایمنی کابین کراس‌اوور فونیکس

فونیکس دو نسخه تیگو 7 پرو مکس را با امکانات بسیار متنوعی راهی بازار خواهد کرد. در این دو نسخه جدید شاهد به‌کارگیری جلوآمپر دیجیتال و یکپارچه با مانیتور اصلی، دوربین 360 درجه، دوربین و سنسور عقب، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، رادار نقطه کور، اسارت دکمه‌ای، در صندق عقب برقی، سیستم کنترل کشش و پایداری، سیستم کمک به حرکت در سراشیبی، اتوهلد، ترمز پارک برقی، سقف پارانومای برقی، نورپردازی داخل کابین با امکان تغییر رنگ، کروز کنترل، حالت‌های مختلف رانندگی، شیفتر دنده پشت فرمان، تهویه اتوماتیک دو کاناله با دریچه‌های هوا برای ردیف عقب، تریم داخلی چرم مصنوعی، دسته دنده الکترونیکی و… هستیم.

تیگو 7 پرو مکس

دو تیپ تیگو 7 پرو مکس چه تفاوت‌هایی با هم دارند؟

دو تیپ جدید تیگو 7 پرو از لحاظ طراحی و امکانات رفاهی و ایمنی با یکدیگر تفاوتی ندارند؛ اما در بحث سیستم انتقال قدرت و گیربکس با یکدیگر متفاوت‌اند. تیپ ارزان‌تر تیگو تک دیفرانسیل جلو است، در حالی که نسخه گران‌تر مجهز به گیربکس جفت دیفرانسیل AWD است که به سبب این گیربکس از حالت‌های رانندگی متنوع‌تری پشتیبانی می‌کند.

با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته Tiggo 7 Pro Max تا پایان پاییز 1402 به بازار عرضه خواهند شد. در حال حاضر شرکت مدیران خودرو نسخه‌های اولیه این خودرو را به کشور وارد کرده و در حال انجام تست فنی این دو محصول است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*