مشخصات گوگل پیکسل 8

تمام مشخصات فنی گوگل پیکسل 8 و 8 پرو قبل از رونمایی لو رفت

در فاصله چند ساعت تا رونمایی از سری Google Pixel 8 به مرور آخرین مشخصات و قابلیت‌های گوگل پیکسل 8 و 8 پرو می‌پردازیم.

تنها ساعاتی تا رونمایی از سری پیکسل 8 گوگل فاصله داریم و اغلب مشخصات گوشی‌های هوشمند جدید این غول فناوری به فضای مجازی درز کرده است. اکنون در آخرین افشا، جزئیات جدیدی از دوربین‌های پیکسل 8 پرو و چیپست اختصاصی آنها، یعنی تنسور G3 گوگل منتشر شده است.

حساب توییتری thisistechtoday، به تازگی تصاویری از فهرست مشخصات سری پیکسل 8 گوگل را به اشتراک گذاشته است. هر دو مدل تازه‌وارد به چیپست Tensor G3 گوگل مجهز خواهند شد که دارای 9 هسته پردازشی شامل چهار هسته با فرکانس 2.37 گیگاهرتز و چهار هسته دیگر با فرکانس 1.7 گیگاهرتز هستند.

در مقام مقایسه، چیپست تنسور G2 که در قلب سری پیکسل 7 گوگل قرار گرفته بود، به هشت هسته با حداکثر سرعت 2.85 گیگاهرتز مجهز شده بود. بنابراین، نسل جدید چیپست گوگل دارای یک هسته اضافی و سرعت بالاتر است.

گمانه‌زنی‌ها در مورد مشخصات دوربین پیکسل 8 

برخلاف جزئیات چیپست، اطلاعات منتشر شده در مورد دوربین سری پیکسل 8، چندان واضح و شفاف نیست. اطلاعات لو رفته تاکنون از وجود پنج سنسور در نسخه پرو حکایت دارند که همگی رزولوشن 12 مگاپیکسلی دارند. با این وجود، انتظار داریم سه دوربین عقب با مگاپیکسل بالاتری همراه باشند.

البته نرم‌افزاری که جزئیات این مشخصات را ارائه کرده، غیررسمی است و احتمال اطلاعات غلط و خطا نیز وجود دارند. طبق این اطلاعات، سری پیکسل 8 به دوربین جلوی 10.5 و 8.4 مگاپیکسلی مجهز خواهند شد. برای مقایسه، پیکسل 7 با دوربین سلفی 10.8 مگاپیکسلی همراه شده که انتظار داریم این سنسور در نسل جدید نیز حضور داشته باشد.

علاوه بر آن، براساس تصویری دیگر، نسخه پایه پیکسل 7 با 12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد. در نهایت نیز یک ویدیوی کوتاه از Google Pixel 8 Pro به رنگ آبی و Pixel 8 استاندارد به رنگ مشکی به اشتراک گذاشته شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*