ورود میتسوبیشی اکلیپس کراس به گمرک تهران

میتسوبیشی اکلیپس کراس در گمرک تهران مشاهده شد

آرین موتور برای واردات اکلیپس کراس و محصولات دیگر میتسوبیشی برنامه دارد و در همین راستا به‌تازگی این کراس اوور را به گمرک تهران آورده است.

پس از اعلام خبر آزادسازی واردات خودرو در سال 1401 زمزمه‌هایی شنیده شد مبنی بر این‌که آرین موتور برای عرضه مدل‌های روز اکلیپس کراس، اوتلندر و ASX از میتسوبیشی در بازار ایران برنامه دارد. این شرکت پیش‌تر هم مدل‌های قدیمی‌تر میتسوبیشی اوتلندر، ASX، میراژ و لنسر را به کشور آورده بود و حتی قبل از دور جدید واردات خودرو که سال گذشته کلید خورد، مونتاژ اکلیپس کراس را در دستور کار قرار داده بود که نهایتاً با وضع تحریم‌های جدید از سوی آمریکا به بن‌بست خورد. حالا بنا بر جدیدترین اخبار خودرو، کراس اوور کامپکت میتسوبیشی اکلیپس کراس در گمرک تهران رویت شده است.

رویت کراس اوور اکلیپس کراس میتسوبیشی در گمرک

ورود میتسوبیشی اکلیپس کراس به گمرک تهران

با ورود میتسوبیشی Eclipse Cross به گمرک تهران می‌توان انتظار داشت که این خودرو در آینده نه‌چندان دور به بازار راه پیدا کند. محصول میتسوبیشی در نسل اول خود به سر می‌برد و نسخه فیس لیفت آن اواخر سال 2020 با طراحی متفاوت در نمای جلو و عقب به نمایش گذاشته شد و حتی طی مطلب معرفی میتسوبیشی اکلیپس کراس وارداتی آرین موتور در گجت نیوز به جزئیات مدل 2023 فیس لیفت این خودرو پرداخته بودیم.

انتظار می‌رود اکلیپس کراس با یک پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ روانه بازار شود. این موتور توانایی تولید قدرت 148 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن‌متر را دارد و نیرو محرکه به‌دست آمده از آن به‌وسیله یک گیربکس متغیر پیوسته یا CVT به محور جلو منتقل می‌شود. این شاسی بلند در هر دو نسخه تک دیفرانسیل یا به‌طور دقیق‌تر، دیفرانسیل جلو (FWD) و دو دیفرانسیل (AWD) به عرضه رسیده است. در آخر، باید منتظر ماند و دید که پروسه واردات این شاسی بلند ژاپنی به داخل کشور با چه سرعتی پیش می‌رود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*