بهترین برنامه جعل تماس اندروید

3 تا از بهترین برنامه های جعل تماس برای اندروید

در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین برنامه های مخصوص جعل تماس در سیستم عامل اندروید می‌پردازیم که قابلیت‌های اختصاصی جذابی دارند.

پیش از فراگیر شدن گوشی های موبایل، تماس‌های جعلی و مزاحمت‌های تلفنی تفریح بسیاری افراد مزاحم به شمار می‌رفت! در آن دوران، کالر آیدی هنوز اختراع نشده بود و به همین جهت، فرد گیرنده تماس هیچ اطلاعاتی از هویت شخص تماس گیرنده نداشت. با این وجود امروزه برقراری این دسته تماس‌ها عملا غیرممکن است!

البته حتی همین امروز هم انواع و اقسام تماس‌های جعلی مانند تماس‌های اسپم، روبوکال‌ها و دیگر موارد، از جمله انواع آزارهای سایبری به شمار می‌روند که می‌توانند باعث اذیت و آزار کاربران گوشی های موبایل شوند.

اگر قصد جعل تماس از طریق گوشی اندروید خود را داشته باشید، برنامه های متعددی برای این کار وجود دارند که شماره‌هایی غیرواقعی را به شما اختصاص می‌دهند یا هویتتان را مخفی می‌کنند. این اپلیکیشن‌ها همچنین امکان تماس گرفتن جعلی به خودتان را هم در اختیارتان قرار می‌دهند تا بتوانید در شرایطی خاص از یک جمع ناخوشایند خارج شده یا مکالمه‌ای که چندان مشتاق به ادامه آن نیستید را پایان دهید!

این دسته برنامه ها البته عموما برای یکی دو بار تماس گرفتن و سر کار گذاشتن دیگران مناسب هستند و نمی‌توانند به‌عنوان روشی درازمدت شناخته شوند. با این حال با یک جستجوی ساده در فروشگاه گوگل پلی می‌توان متوجه وجود برنامه های زیادی برای جعل تماس در اندروید شد. البته همه این برنامه‌ها قابل اعتماد نیستند و به همین جهت ما قصد داریم در ادامه به معرفی سه مورد از بهترین و مطمئن‌ترین برنامه های جعل تماس برای اندروید بپردازیم.

آیا تماس‌های جعلی غیرقانونی هستند؟

تماس جعلی

با وجود این که تماس های جعلی پدیده‌ای بی‌خطر به نظر می‌رسند، اما در برخی شرایط ممکن است غیرقانونی به شمار رفته و انجامشان، جریمه‌هایی در پی داشته باشد. بسیاری کشورهای دنیا قوانینی را تنظیم کرده‌اند که برقراری تماس‌های جعلی با هدف فریب دادن سایرین یا اخاذی کردن از آن‌ها را جرم تلقی کرده و جریمه‌های سنگینی را برای این کار در نظر می‌گیرد.

بنابراین شاید چند تماس جعلی در ماه قابل تحمل به نظر برسد، اما اگر به‌طور دائمی از این تماس‌ها استفاده می‌کنید، ممکن است ناخواسته با جریمه‌هایی روبرو شوید.

البته این مساله تنها در خصوص تماس‌های جعلی با سایرین برقرار است و دربرگیرنده تماس‌های برقرار شده با خود نخواهد بود!

در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا در کنار هم به بررسی سه مورد از بهترین برنامه های جعل تماس در سیستم عامل اندروید بپردازیم و قابلیت‌ها و مشخصات هریک را بررسی کنیم.

بهترین برنامه های مخصوص جعل تماس در سیستم عامل اندروید

اپلیکیشن‌های مخصوص تماس‌های فیک معمولا با اختصاص شماره‌هایی غیرواقعی به شما، تشخیص هویت واقعی‌تان را برای طرف مقابل غیرممکن می‌کند. برنامه‌های اندرویدی متعددی برای انجام این کار وجود دارند که سه نمونه از بهترین آن‌ها را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

SpoofCard

اپلیکیشن SpoofCard

اپلیکیشن SpoofCard یکی از مطمئن‌ترین برنامه‌ها برای برقراری تماس‌های جعلی است. پس از نصب این برنامه باید با استفاده از شماره واقعی خود در آن ثبت نام کرده و پنج عدد اعتبار رایگان جایزه بگیرید. در گام بعدی می‌توانید شماره فردی که قصد برقراری تماس با او را دارید و شماره‌ای که وانمود می‌کنید از آن تماس می‌گیرید را وارد کنید.

در صورتی که شماره انتخابی شما متعلق به فردی داخل لیست مخاطبین فرد روبروی شما باشد، طبیعتا نام او به‌عنوان تماس‌گیرنده ثبت خواهد شد.

به جز امکان برقراری تماس‌های جعلی، SpoofCard همچنین قابلیت‌های گسترده دیگری را در اختیارتان قرار خواهد داد. به‌عنوان مثال، به کمک این برنامه می‌توانید تماس‌های وارده را رد کرده و پیام‌گیر صوتی را فعال کنید. علاوه بر این می‌توانید صدای پس‌زمینه تماس‌های خود را از میان گزینه‌هایی مثل صدای جیغ، فرودگاه، پارس کردن سگ، بوق ماشین‌ها و دیگر موارد انتخاب کنید.

بعلاوه، SpoofCard همچنین امکان تغییر صدای شما از مرد به زن یا برعکس را هم فراهم کرده و قابلیت ضبط تماس را نیز در اختیارتان قرار خوهد داد.

در صورتی که از SpoofCard استفاده کنید همچنین می‌توانید از طریق شماره‌های جعلی به سایرین پیامک هم ارسال کنید. البته برقراری تماس و ارسال پیامک، همگی نیازمند پرداخت خرج کردن از اعتبارتان هستند. بنابراین پس از به پایان رسیدن پنج اعتبار رایگان، باید اعتبارهای اضافی را با پرداخت پول، خریداری کنید.

Fake Me A Call

بهترین برنامه جعل تماس اندروید

اگر در جمعی خسته‌کننده یا در میان جر و بحثی آزاردهنده قرار گرفته‌اید و قصد دارید با یک تماس جعلی از مخمصه رها شوید، اپلیکیشن Fake My Call مناسب‌ترین گزینه برای شماست! این اپلیکیشن امکان برقراری تماسی جعلی به خودتان را با یکی از دو اسم جان رمبو و بابانوئل (Santa Claus) فراهم می‌کند!

البته این دو نام، تنها اسامی پیش‌فرض این اپلیکیشن به شمار می‌روند و شما می‌توانید با استفاده از اسامی یا شماره‌های دلخواه خود، تماس‌های باورپذیر و واقعی‌تری برقرار کنید. این اپلیکیشن همچنین می‌تواند در صورت تایید شما به لیست مخاطبینتان هم دسترسی پیدا کند. با این وجود ما توصیه می‌کنیم این کار را هرگز انجام ندهید!

البته در صورت دسترسی برنامه به لیست مخاطبین می‌توانید با استفاده از تنظیمات برنامه، تعیین کنید که کدامیک از مخاطبینتان در چه زمانی با شما تماس بگیرد! این زمان می‌تواند از پنج ثانیه تا پنج دقیقه متغیر باشد و حتی می‌توانید زمانی دلخواه را برای دریافت این تماس جعلی تعیین کنید!

این اپلیکیشن همچنین تنظیمات متعدد دیگری هم دارد که از میان آن‌ها می‌توان به قابلیت تغییر زنگ‌خور گوشی، استفاده از یک پیام صوتی ضبط شده از موبایل، امکان لرزش گوشی در هنگام تماس و نمایش تماس‌های جعلی ورودی به‌صورت فول اسکرین اشاره کرد. به کمک این اپلیکیشن همچنین می‌توانید صفحه دریافت تماس گوشی خود در زمان برقراری این تماس جعلی را هم تعیین و شخصی‌سازی کنید!

Fake Me A Call برای کارکرد صحیح نیاز به کسب اجازه اجرا شدن روی سایر اپلیکیشن‌ها را دارد. بنابراین در صورت نمایش پیام پاپ آپ مربوط به این مساله، حتما اجازه اجرا روی هر اپلیکیشن دیگری را به آن بدهید.

Fake Me A Call قطعا یکی از بهترین برنامه های جعل تماس در اندروید است. با این وجود، بزرگترین ایراد آن، نمایش تبلیغات فراوان و ارائه برخی قابلیت‌ها تنها در نسخه پریمیوم است. قیمت نسخه پریمیوم این اپلیکیشن 16 دلار است.

Dingtone

اپلیکیشن Dingtone

Dingtone را نمی‌توان دقیقا یک اپلیکیشن جعل تماس توصیف کرد. با این حال این برنامه هزاران شماره جعلی متعلق به نقاط مختلف دنیا را در اختیارتان قرار داده و از این طریق، برقراری تماس‌های جعلی را برایتان بسیار ساده می‌کند. در این برنامه امکان انتخاب شماره‌های فیک بسته به مناطق مختلف جغرافیایی و کد شهری فراهم خواهد بود.

همچنین باید توجه کرد که شماره‌های فراهم شده توسط این اپلیکیش همگی منحصربفرد هستند. بنابراین غیرممکن است که شماره انتخاب شما تصادفا متعلق به کس دیگری باشد.

Dingtone همچنین امکان برقراری تماس و ارسال پیامک با هزینه بسیار پایین را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما در ابتدا پنج اعتبار در اختیار خواهید داشت. با این وجود می‌توانید اعتبارات اضافی را به جز خرید دلاری، از طریق انجام بازی‌های فراهم شده، تماشای ویدیوها، انجام کارهای مختلف و دعوت از سایرین به این اپلیکیشن به دست آورید.

در کنار این قابلیت‌ها، امکان ضبط تماس هم دیگر ویژگی جذاب این برنامه به شمار می‌رود.

علیرغم این که Dingtone به‌طور خاص یک اپلیکیشن مخصوص برقراری تماس‌های جعلی نیست؛ اما سر کار گذاشتن دوستانتان با تماس از شماره‌های جعلی، یکی از کارهای مهمی است که این برنامه به‌خوب از پس آن بر خواهد آمد!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*