پرفروش ترین گوشی های 3 ماهه دوم سال 2023

پرفروش ترین گوشی های 3 ماهه دوم سال 2023

فهرست پرفروش ترین گوشی های 3 ماهه دوم سال 2023 منتشر شده که رتبه اول تا چهارم آن را آیفون‌های اپل قرق کرده‌اند. اما دیگر گوشی‌ها چه رتبه‌ای دارند؟

موسسه تحقیقاتی Counterpoint research هر فصل، فهرستی از گوشی‌های هوشمند موفق و پرفروش را منتشر می‌کند. این شرکت در تازه‌ترین آمار خود فهرست پرفروش ترین گوشی های 3 ماهه دوم سال 2023 را منتشر کرده که نشان می‌دهد آیفون 14 اپل، بیشترین تقاضا را در بازار جهان داشته است.

پرفروش ترین گوشی های بازار کدامند؟

طبق اطلاعاتی که این موسسه منتشر کرده، نسخه نرمال آیفون 14 بیشترین فروش را در سه ماهه دوم سال جاری میلادی به‌خودش اختصاص داده است. وقتی فهرست بهترین گوشی های پرچمدار بازار را هم مرور می‌کنیم، نام پرچمداران اپل به‌خوبی می‌درخشد. رتبه‌های دوم تا چهارم هم همچنان متعلق به دیگر محصولات اپل است که به‌ترتیب آیفون 14 پرو مکس، آیفون 14 پرو و آیفون 13 هستند. اما بعد از این چهار مدل، رتبه‌های پنجم تا دهم همگی متعلق به گوشی‌های برند سامسونگ هستند.

پرفروش ترین گوشی های 3 ماهه دوم سال 2023

گلکسی A14 که یکی از ارزان قیمت‌ترین گوشی‌های سامسونگ نیز هست، موفق شده رتبه پنجم جدول کل فروش‌های جهانی و رتبه نخست در بین گوشی‌های اندرویدی را به‌نام خودش بزند. این درحالیست که نسخه 5G همین گوشی نیز مشتریان زیادی داشته و رتبه هفتم جدول را به خودش اختصاص داده است. اما در بین این دو مدل، نام یک میان‌رده جذاب به‌نام گلکسی A54 دیده می‌شود که براساس مقایسه‌ها می‌تواند رقیب سرسختی برای گوشی پرچمدار خود سامسونگ، یعنی گلکسی S23 نرمال باشد. این دو گوشی از نظر طراحی نقاط اشتراک بسیار زیادی با یکدیگر دارند. بی‌دلیل نیست که گلکسی ای 54 توانسته یکی از بهترین گوشی های میان رده بازار نیز لقب بگیرد.

پرقدرت‌ترین پرچمدار سامسونگ، گوشی گلکسی S23 Ultra در رتبه هشتم این فهرست جای خوش کرده است. این یعنی سامسونگ حتی با نمایشگری که روشن‌ترین پنل دنیای موبایل لقب گرفته و از قلم هوشمند پشتیبانی می‌کند، دوربین شگفت‌انگیز 200 مگاپیکسلی و بالاترین توان زوم هم نتوانسته گوشی‌های اپل را در محبوبیت شکست دهد و رتبه‌ای بهتر از هشتم را برای خودش دست و پا کند.

گلکسی A04e سامسونگ که یکی از ارزان قیمت‌ترین گوشی‌های سال 2023 غول کره‌ای هم هست در رتبه نهم قرار دارد. در انتهای این فهرست هم نام یک میان‌رده جذاب دیگر از سامسونگ به نام گلکسی A34 دیده می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*