سوزوکی Ciaz و گک GS 3

مشخصات فنی و امکانات دو خودرو وارداتی سوزوکی Ciaz و گک GS 3 برای عرضه در بازار ایران

دو خودرو وارداتی دیگر در سامانه فروش خودرو ثبت شدند. در ادامه با مشخصات فنی و امکانات سوزوکی Ciaz و گک GS 3 آشنا خواهیم شد.

واردات خودرو ماجرای دور و درازی است که یک سال و اندی همه مشتریان متقاضی خودروهای خارجی را معلق نگاه داشته است. وزارت صنعت، معدن و تجارت به همت نمایندگان مجلس و سایر مسئولان موفق شدند از تمام پیچ و خم‌های واردات ماشین عبور کنند و به مرحله ثبت محصولات در سامانه یکپارچه فروش خودرو برسند.

معرفی اجمالی سوزوکی Ciaz و گک GS 3 وارداتی

اخیرا تحرکات بسیاری در سامانه مذکور مشاهده شده و در آخرین آمارگیری‌ها دو خودروی جدید از راسا موتور با نام‌های سوزوکی Ciaz و گک GS 3 ثبت گردیده‌اند. منظور از ثبت این دو محصول در سامانه فروش خودرو، درج دو کاتالوگ برای پر بودن رزومه آنها است و هنوز به‌طور قطعی خبری از مشخصات و امکانات این دو ماشین نیست. اگر شما نیز از علاقه‌مندان خودروهای وارداتی هستید با توضیح مشخصات اجمالی آنها همراه باشید.

سوزوکی سیاز ؛ سدانی مقرون به صرفه و جذاب

سوزوکی سیاز

برند سوزوکی را می‌شناسیم و با برخی از محصولات این شرکت آشنا هستیم. به علت محدودیت‌های اعمال شده برای واردات و سقف ارزی مشخص شده، راسا موتور توانسته سیاز را در قامت یک سدان اقتصادی به بازار کشورمان بیاورد. این خودرو قرار است به‌طور انحصاری در بازار خاورمیانه به فروش برسد و به طور خاص برای کشور هند طراحی و تولید شده است.

سوزوکی Ciaz خودرویی چهار در است و ظاهر جذاب و زیبایی هم دارد. ابعاد این ماشین برای سواری در شهر و حتی جاده مناسب ارزیابی می‌شود و به ترتیب طول، عرض و ارتفاع 4490 میلی‌متری، 1730 میلی‌متری و 1475 میلی‌متری دارد. فضای داخلی برای سرنشینان عقب و جلو مطلوب است و باعث آزار و اذیت آنها نمی‌شود.

سوزوکی سیاز

زیر کاپوت این سدان ارزان قیمت یک پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری تعبیه شده که از نوع تنفس طبیعی است و می‌تواند حدود 105 اسب بخار قدرت و 138 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. نیروی محرکه از طریق یک جعبه دنده 4 سرعته اتومات به محور جلو انتقال می‌یابد و مجهز به قابلیت اوردرایو نیز است.

اگرچه حجم موتور سوزوکی سیاز کوچک و کم است، اما عملکرد خوبی از خود نشان داده و جلب توجه می‌کند. تنها 14 ثانیه نیاز است تا از صفر مطلق به شتاب 100 کیلومتر بر ساعت برسید و نهایت سرعت 165 کیلومتر بر ساعت را تجربه کنید. به‌طور ترکیبی در هر 100 کیلومتر مسافتی که با این خودرو طی می‌کنید نزدیک به 6 لیتر بنزین مصرف می‌شود و در نوع خود کاملا اقتصادی به‌نظر می‌آید.

گک GS 3 ؛ کراس اووری مدرن و خوش ترکیب

گک جی اس 3

جدیدترین محصول وارداتی که قرار است از طرف شرکت راسا موتور خاورمیانه به بازار ایران راه یابد، کراس اوور مدرن گک جی اس 3 است. این ماشین به‌تازگی در سامانه یکپارچه فروش ثبت شده و هم لوکس است و هم قابلیت‌های پیشرفته‌ای دارد. زیر کاپوت گک یک موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری تعبیه شده که از نوع توربوشارژ بوده و می‌تواند حدود 170 اسب بخار قدرت و 265 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

گک جی اس 3

نیروی محرکه GAC GS 3 از طریق یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک به محور جلو منتقل می‌شود. طول، عرض و ارتفاع کراس اوور وارداتی راسا موتور به ترتیب عبارتند از 4410 میلی‌متر، 1850 میلی‌متر و 1600 میلی‌متر. در باک این خودرو حدود 47 لیتر سوخت جای می‌گیرد و سیستم تعلیق آن در جلو مستقل و در عقب از نوع محور پیچشی است.

حدود 8.5 ثانیه زمان کافی است تا بتوانیم گک جی اس 3 را از سکون مطلق به شتاب صد کیلومتر بر ساعت در آوریم و حداکثر سرعت 190 کیلومتر بر ساعت را می‌توانیم تجربه کنیم. به‌طور ترکیبی در هر 100 کیلومتر مسافت نزدیک به 6.8 لیتر بنزین مصرف خواهد شد که مطلوب است. به‌طور خلاصه محصول گک عملکرد قابل قبولی خواهد داشت و گزینه‌ای مناسب برای شیک‌پسندان است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*